Lidl Polska oferuje drewniane zabawki w promocyjnej cenie!
Niebawem rozpocznie się sezon świąteczny, więc warto już teraz pomyśleć o prezentach dla najmłodszych – najlepiej, by były to zabawki, które rozbudzą kreatywność dziecka i zapewnią mu wiele godzin wspaniałej zabawy. To kryterium spełniają zestawy Playtive, dostępne od poniedziałku 7 listopada w sklepach Lidl Polska!
Drewniane zabawki są ponadczasowe – wytrzymałe, bezpieczne i ekologiczne. Dzięki nim dziecko może ćwiczyć zręczność oraz wyobraźnię przestrzenną. Już 7 listopada w sklepach Lidl Polska pojawią się nowe zabawki Playtive, w tym – drewniane kolejki, różniące się wielkością, ale także tematyką – do wyboru będzie aż 10 zestawów (m.in. gospodarstwo, straż pożarna, dżungla, dworzec główny, plac budowy, stacja kosmiczna). Co ważne, poszczególne zestawy są ze sobą kompatybilne – nic nie stoi na przeszkodzie, by połączyć dwa, trzy albo wszystkie dziesięć i stworzyć niepowtarzalną krainę. Brak ograniczeń w realizowaniu własnych projektów zachęca dziecko do eksperymentowania. Każdy zestaw składa się z ok. 30- 50 elementów, niektóre z nich mają dodatkowe funkcje. Przykładowo, statek kosmiczny wydaje dźwięki,
a tablica na miniaturowym dworcu jest podświetlana. Ceny 5 podstawowych zestawów wynoszą 149 zł/ 1 zestaw, te bardziej rozbudowane kosztują 199 zł lub 249 zł. Nie znaczy to jednak, że nie można kupić ich taniej – od poniedziałku 7 listopada do środy 9 listopada, przy zakupie dwóch zestawów, tańszy z nich zostanie przeceniony o 30%! Warto podkreślić, że kolejka Playtive jest bezpieczna nawet dla małych dzieci – poszczególne elementy są na tyle duże, że mogą się nimi bawić już trzylatki. Ponadto zestawy da się rozbudowywać, dokupując osobno drewniane pojazdy (cena za 3 sztuki wynosi 14,99 zł), elektryczne lokomotywy (39,99 zł/ 1 zestaw) lub inne akcesoria, takie jak dźwig z ruchomymi elementami i magnesem (59,99 zł/ 1 zestaw).
Drewniane kuchnia i toaletka
Oferta zabawek marki Playtive jest znacznie bogatsza. Od 7 listopada klienci sklepów Lidl Polska będą mogli kupić także drewnianą kuchnię z bogatym zestawem akcesoriów (m.in. zabawkowymi sztućcami, patelnią, garnkiem itp.) za 299 z/ 1 zestaw. Wyposażono ją w zegar z ruchomymi wskazówkami, obrotowy kran, mikrofalówkę, lodówkę z kostkarką do lodu, piekarnik oraz kuchenkę. Kuchnią mogą bawić się dzieci w każdym wieku; rozwija wyobraźnię i po prostu sprawia radość. Warto dokupić do niej zabawkowe produkty spożywcze (np. tort, owoce) – do wyboru jest aż 5 zestawów, każdy za 29,99 zł. Ciekawą alternatywą dla kuchni jest toaletka – sprzedawana w tej samej cenie i również wykonana z drewna. Oprócz tego w nowej ofercie sklepów Lidl Polska znajdą się interaktywne lalki (79,90 zł/ 1 zestaw) i akcesoria do nich, np. łóżeczko turystyczne i krzesełko do karmienia (129 zł/ 1 zestaw). Od poniedziałku 7 listopada do środy 9 listopada zabawki są objęte specjalną akcją promocyjną – przy zakupie dwóch, cena drugiej z nich (tańszej) zostanie obniżona o 30%!

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.