Komunikaty PR

Life Unstoppable: „Dom Niespodzianek”, czyli najnowsze produkty Samsung

2021-10-19  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Dom Niespodzianek to kolejne wydarzenie z serii Life Unstoppable. Tym razem Samsung zaprasza na wycieczkę po domu państwa Unstoppable, w którym ożywają produkty i innowacje firmy Samsung.

Samsung otworzył drzwi do „Domu Niespodzianek”, który jest kolejną odsłoną serii Life Unstoppable. To wydarzenie, które oferuje jeszcze bardziej niezwykłe wirtualne doznania dzięki barwnej, stylizowanej, filmowej mini wycieczce po „Domu Niespodzianek” Samsung.

W ciągu ostatnich 18 miesięcy dom stał się dla nas wszystkim – szkołą, biurem, siłownią i miejscem rozrywki. Jednak tak duża ilość czasu spędzana w czterech ścianach sprawiła, że dla wielu Europejczyków dom stał się nieco nazbyt wygodny, dlatego potrzebują oni swoistego wyjścia z rutyny.

W tym roku, poprzez wydarzenie Life Unstoppable, Samsung pragnie inspirować, prezentuje urządzenia i usługi, które pozwalają użytkownikom ponownie cieszyć się życiem pełnym niesamowitych rozwiązań i radości.

 

Life Unstoppable: „Dom Niespodzianek” to pierwszy film tego typu stworzony dla marki Samsung, który w wyjątkowy sposób ożywia technologię. W filmie odwiedzimy sześć pokoi „Domu Niespodzianek”. W każdym z nich znajdziemy interaktywne scenki, w których przedstawiane są współpracujące ze sobą produkty Samsung – od urządzeń mobilnych, które można obracać i składać, przez zapierające dech telewizory po innowacje w dziedzinie AGD – które uprzyjemniają nawet najmniej lubiane domowe prace.

 

 W Samsung opracowujemy innowacje, które wykraczają poza oczekiwania użytkowników: od składanych telefonów przez telewizory prezentujące dzieła sztuki, aż po pralki, które piorą szybciej oszczędzając czas, detergenty i wodę – mówi Benjamin Braun, Chief Marketing Officer Samsung Europe. – „Dom Niespodzianek” pokazuje, w jaki sposób nasze połączone produkty wprowadzają innowacje, które pomagają klientom żyć bez ograniczeń.

 

Produkty i usługi firmy Samsung są prezentowane we wciągającym i barwnym „Domu Niespodzianek” za pośrednictwem rzeczników marki i ekscentrycznej rodziny Unstoppable: rozmiłowanego w siłowni Taty (Gym-Buff Dad), będącej gwiazdą rocka Mamy (Rockstar Mum), kochającego magię Archiego (Magician Archie), niezrównanej mistrzyni gotowania Evie (Superstar Chef Evie) i będącej byłą zapaśniczką Babci (Lucha-Libre Wrestler Gran).

 

Odwiedzający zobaczą serię scen, prezentujących pełne możliwości tegorocznych urządzeń i usług Samsung, które inspirują rodzinę Unstoppable do czerpania maksimum radości z życia. Scenki te to:

 

Kosmiczny wyścig

 

Odkrywamy niemal magiczną modułowość lodówki Bespoke, gdy początkującej szefowej kuchni Evie kończy się miejsce potrzebne do przechowania produktów na wieczorną ucztę, a jej brat-magik w zdumiewający sposób dodaje do urządzenia kolejny moduł.

 

Osobliwe zajście z udziałem śnieżnego ciasta

 

Rodzina Unstoppable wystawia Samsung Bespoke Jet™ na próbę, gdy śnieżne ciasto Evie zaprowadza w kuchni niezwykły bałagan. Czy Samsung Bespoke Jet™ sobie z tym poradzi?

 

Wkrocz do akcji

 

Podczas jednego ze słynnych wieczorów filmowych rodzina Unstoppable zostaje przeniesiona w sam środek akcji, dzięki The Premiere – lifestyle’owemu projektorowi Samsung – i soundbarowi Q800A. Bohaterowie doświadczają tu prawdziwie wciągającej rozrywki, która wywołuje śmiech, łzy i mnóstwo innych emocji. W „Domu Niespodzianek” zobaczymy także inne produkty z kategorii lifestyle, w tym telewizory The Frame, z personalizowanymi ramkami, oraz The Serif.

 

Tata pułkownik

 

 

Monitor do gier Samsung Odyssey Neo G9 daje Tacie przewagę nad konkurencją, kiedy prowadzi on swoją drużynę do zwycięstwa. Zakrzywiony ekran i szybki czas reakcji pozwala mu bowiem w pełni realizować ambitne plany bitewne.

 

Zagubiona w muzyce

 

Podczas imprezy tanecznej Mama cieszy się swoimi ulubionymi muzycznymi utworami, realistycznie prezentowanymi na ekranie telewizora Neo QLED, który idealnie współgra z soundbarem Q950.  Ponieważ nie chce dawać czadu sama, korzystając z Google Duo na swoim Galaxy Z Flip3, wciąga do zabawy najlepszych przyjaciół.

 

Supergwiazda Rock and Rolla

 

 

Szafa Bespoke AirDresser umożliwia Mamie odświeżenie, przy użyciu pary, ukochanej kurtki Rockstar, dzięki czemu jest gotowa na przyjęcie szczególnego gościa w dalszej części wieczoru.

 

Bespoke AirDresser, który został właśnie zaprezentowany globalnie, oferuje konfigurowalny design z inteligentnymi funkcjami, takimi jak suszenie AI oraz AI Control, które umożliwiają personalizację ustawień urządzenia. Bespoke AirDresser został wyróżniony w „Domu Niespodzianek”, wraz z innymi innowacyjnymi urządzeniami, w tym:

 

  • Bespoke Jet™, bezprzewodowym odkurzaczem klasy premium, dostępnym w różnych wersjach kolorystycznych, z automatycznym systemem odkurzania i ładowania akumulatora.
  • Jet Bot™ AI+, zaawansowanym odkurzaczem, który identyfikuje obiekty i dostosowuje się do różnych powierzchni w celu zoptymalizowania czyszczenia. Użytkownicy mogą monitorować swoje domy za pomocą strumienia wideo na żywo, podczas gdy bezdotykowa, higieniczna stacja Clean Station umożliwia automatycznie opróżnianie pojemnika, jednocześnie wychwytując brud i mikropył dzięki wielowarstwowemu systemowi filtracji.

 

 

Druga edycja Life Unstoppable łączy opowiadanie historii i rozrywkę, oferując interaktywne cyfrowe doświadczenia. Stanowią one mieszankę technik hollywoodzkich i cyfrowych, które pozwalają umieścić uczestników w samym sercu narracji. Dodatkowe elementy interaktywne umożliwiają gościom angażowanie się w film w czasie rzeczywistym, zapewniając wyjątkowe, przełamujące rutynę wrażenia oparte na kreatywnym wykorzystaniu technologii.

 

Wydarzenie można obejrzeć na stronie: https://www.samsung-life-unstoppable21.com/K01BMOcTS1M/LfGVimwMg6D6TsLULNc.html

 

Dostępność produktów może się różnić w zależności od regionu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.