Lily Summer – poznaj najnowszą kolekcję Vanilla night&day
Marka Vanilla night&day na sezon wiosna-lato 2020 prezentuje eklektycznie zmysłowe spojrzenie na cichy sekret nocy i zamglone niebo o poranku. Kolekcja Lily Summer to manifest kobiecości w najbardziej namiętnym wydaniu.
W najnowszej wiosenno-letniej linii, marka Vanilla night&day zachęca kobiety, aby celebrowały codzienność i były otwarte na odkrywanie swojej zmysłowości. Pomóc ma im w tym przyjęcie idei slow life, która zakłada delektowanie się życiem, funkcjonowanie we właściwym tempie, w którym poranki stają się rześkie, a noce dłuższe i spokojne. Mistyczność tytułowej, letniej lilii to natomiast wyraz zachwytu nad kobiecym pięknem, a także oznaka odrodzenia. Brand więc delikatnie podsyca chęć do wyrażania siebie wśród kobiet, nawet jeżeli miałoby to doprowadzić do ponownego zdefiniowania własnego ja. Prezentuje modę, która ma pomóc poczuć się sobą, otulając ciało niezwykle delikatnymi materiałami o zmysłowych krojach.
Peniuar, nocna koszula i piżama
W kolekcji Lily Summer są eleganckie peniuary, dzięki którym można zadać szyku podczas porannego parzenia kawy. Pojawiają się również nocne koszule o różnych długościach. Każda z nich obowiązkowo wzbogacona jest o kunsztowne koronkowe aranżacje, które wzmagają apetyt na długi, przyjemny sen. W linii prezentują się również dwuczęściowe zestawy piżamowe w dwóch odsłonach. Mogą to być lekki top i zwiewne szorty lub bluzka na długi rękaw i spodnie o prostym kroju.
Delikatna wiskoza
Podstawowym materiałem do stworzenia kolekcji stała się niezwykle miękka i delikatna wiskoza o najwyższej jakości. W modzie sypialnianej sprawdza się idealnie, jednak warto pamiętać, iż musi być ona odpowiednio pielęgnowana. Zwykle wymaga delikatnego prania, bez wirowania i prasowania parowego.
Krem i atramentowa czerń
Linia bazuje na uniwersalnym odcieniu kremu i atramentowej czerni. Pojawia się również wiosenna oliwka, głęboki róż czy purpurowy popiół. Są także roślinne wzory na białym tle. Wybrana paleta barw delikatnie podkreśla kobiecą urodę.
Vanilla night&day za sprawą kolekcji Lily Summer pragnie dodać siły każdej kobiecie. Robi to w wyjątkowy sposób, prezentując nocne stroje w lekkim, komfortowym wydaniu, acz mocno zmysłowym, zapewniając przy tym błogi sen.
Marka przedstawia obecnie pierwszą odsłonę linii SS20. Już wkrótce kolejne projekty!
Poznaj kobiecy świat mody w wyjątkowym wydaniu:
www: https://www.vnd.pl/
FB: https://www.facebook.com/VanillaNightAndDay
IG: https://www.instagram.com/vanilla_night_day/
O Vanilla night&day:
Polska marka z kategorii premium. Kreśli granice emocjonalnej więzi pomiędzy namiętnością a wyzwoleniem kobiecego piękna. Od 2006 roku tworzy unikalną nocną bieliznę delikatnie nasycając kształty sylwetki.
Kobiety Vanilli poszukują emocji i przyjemności. Romansują, kuszą, adorują, niezależnie od swojego wieku. Świadomie odkrywają swoje pragnienia, a modę wykorzystują do celebrowania własnej satysfakcji. Bawią się w odkrywanie tajemnic urzekających wieczorów i rześkich poranków.
Projekty Vanilla night&day klientki spotkają w najbardziej prestiżowych centrach handlowych świata. Bielizna marki uwielbiana jest przez Włoszki, Brytyjki, Szwedki. Jest firmą rodzinną. Wybrana jako Polska Marka magazynu Elle.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.