Live show painting w wykonaniu lokalnych artystów

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
17 i 18 września Centrum Handlowe Osowa organizuje akcję dla miłośników unikatowej mody i personalizowanych ubrań, które są symbolem nowoczesności i oryginalności. Na klientów czekać będą lokalni artyści street art, którzy za pomocą specjalnych farb udekorują modowe dodatki – i to zupełnie za darmo. To nie tylko ciekawa zabawa, ale warsztat, dzięki któremu mogą powstać niepowtarzalne ubrania i spersonalizowane prezenty dla najbliższych.
Współpraca z lokalnymi artystami
Street art przejawia się w różnych obszarach naszego życia – nie tylko w miastach, lecz również modzie i produktach codziennego użytku – od jedzenia, przez ubrania aż po technologię. Sztuka uliczna wspomaga kreatywność, stąd jej popularność cały czas rośnie.
Trójmiasto to prawdziwy raj dla wszystkich miłośników kultury i sztuki, dlatego w dniach 17-18 września w godzinach od 10 do 19 Centrum Handlowe Osowa zaprasza wszystkich, którzy cenią indywidualność i własny styl. Każdy chętny będzie mógł wybrać niepowtarzalny design i wspólnie z grupą artystów przenieść go na trampki lub bawełnianą torbę.
Uczestnicy wezmą udział w live show painting w wykonaniu młodych, zdolnych designerów. Za pomocą farb artyści street art zaprezentują sposoby, które pomogą w niecodzienny sposób wyróżnić zwyczajne sportowe buty czy torby – a dzięki temu zyskają niepowtarzalny sznyt.
Wystarczy wybrać wzór
Wziąć udział może każdy chętny – wystarczy zarejestrować paragon o wartości 150 zł, wybrać wzór spośród zaproponowanych i wskazać go jednemu z artystów. Już po 30 minutach wyjątkowe trampki będą gotowe do odbioru. Ci, którzy zamiast butów woleliby torby – będą mogli również je wybrać.
By dołączyć do akcji, należy okazać jeden lub maksymalnie 2 paragony za zakupy zrealizowane w sklepach na terenie Centrum (z wyłączeniem hipermarketu Auchan) na łączną kwotę 150 zł. Paragony muszą być zarejestrowane w dniu zakupów. Jak zapewnia organizator, że cała akcja odbędzie się przy zachowaniu wszystkich wymogów sanitarnych.
Zabawa dla każdego
Akcja personalizacji to nie koniec atrakcji! 17 i 18 września artyści opowiedzą o tym, jak samodzielnie dekorować odzież – zarówno w celach personalizacji, jak i renowacji. Może to być okazja nie tylko na darmową dawkę specjalistycznej wiedzy, dobrze spędzony czas z rodziną i przyjaciółmi, ale także doskonały sposób na nowe życie dla klasycznych ubrań i dodatków.
Centrum Handlowe Osowa zorganizowało także konkurs na Facebooku od 17 do 25 września, w którym nagrodzi 5 najciekawszych zdjęć. Motywem przewodnim mają być spersonalizowane trampki. Nagrodami są karty podarunkowe o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Centrum. Więcej informacji na stronie www.chosowa i na facebookowym fanpage’u Centrum.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.