Komunikaty PR

Live z Januszem Szostakiem w sprawie zaginięcia Iwony Wieczorek

2020-03-25  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl

Historia Iwony Wieczorek, która zaginęła 17 lipca 2010 r., wracając do domu z sopockiego klubu Dream Club, mimo upływu niemal 10 lat nadal interesuje dziennikarzy i porusza zwykłych ludzi. Matka Iwony wciąż czeka na wieści o losie córki. Co roku w Polsce, według danych policji, znika niemal 20 tysięcy osób, z których wielu nie wraca do domu. Ich bliscy przeżywają katusze niewiedzy. Ta tragedia może spotkać każdego znać. Dlatego nie możemy zapomnieć o sprawie Iwony Wieczorek.

26 marca o godz. 17.00 na profilu Wydawnictwa Harde na Instagramie (https://www.instagram.com/hardewydawnictwo/) odbędzie się spotkanie z Januszem Szostakiem, autorem książki "Co się stało z Iwoną Wieczorek".

Janusz Szostak jako jedyny dziennikarz  w Polsce zbadał dogłębnie sprawę Iwony Wieczorek. Zanalizował fakty i hipotezy, przeglądnął akta, rozmawiał z matką zaginionej, ze świadkami, policjantami, detektywami, jasnowidzami.  Przeprowadzał wizje lokalne. Nadal monitoruje przebieg oficjalnego śledztwa oraz prowadzi własne, dziennikarskie dochodzenie. Między innymi przekazał Policji  trzy anonimowe filmy, które albo pokazują prawdziwe wydarzenia związane ze sprawą zaginięcia Iwony Wieczorek, albo są przerażającym żartem. Można je również zobaczyć na stronie e-reporter.pl.

W książce „Co się stało z Iwoną Wieczorek” zrekonstruował  niemal minuta po minucie ostatnie dni i godziny życia dziewczyny oraz związanych z nią osób. Zaprezentował przebieg śledztwa, wytykając błędy policji. Pokazał, że kryminalna zagadka mogła zostać rozwiązana, ale śledczy popełnili – celowo lub z powodu niekompetencji – błędy, skazując matkę zaginionej na niewyobrażalne cierpienie i pozwalając, by sprawcy uniknęli kary.

Wydawnictwo Harde i Janusz Szostak zapraszają 26 marca o godz. 17.00 na spotkanie live na Instagramie wydawnictwa (https://www.instagram.com/hardewydawnictwo/).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.