Komunikaty PR

Live z Januszem Szostakiem w sprawie zaginięcia Iwony Wieczorek

2020-03-25  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl

Historia Iwony Wieczorek, która zaginęła 17 lipca 2010 r., wracając do domu z sopockiego klubu Dream Club, mimo upływu niemal 10 lat nadal interesuje dziennikarzy i porusza zwykłych ludzi. Matka Iwony wciąż czeka na wieści o losie córki. Co roku w Polsce, według danych policji, znika niemal 20 tysięcy osób, z których wielu nie wraca do domu. Ich bliscy przeżywają katusze niewiedzy. Ta tragedia może spotkać każdego znać. Dlatego nie możemy zapomnieć o sprawie Iwony Wieczorek.

26 marca o godz. 17.00 na profilu Wydawnictwa Harde na Instagramie (https://www.instagram.com/hardewydawnictwo/) odbędzie się spotkanie z Januszem Szostakiem, autorem książki "Co się stało z Iwoną Wieczorek".

Janusz Szostak jako jedyny dziennikarz  w Polsce zbadał dogłębnie sprawę Iwony Wieczorek. Zanalizował fakty i hipotezy, przeglądnął akta, rozmawiał z matką zaginionej, ze świadkami, policjantami, detektywami, jasnowidzami.  Przeprowadzał wizje lokalne. Nadal monitoruje przebieg oficjalnego śledztwa oraz prowadzi własne, dziennikarskie dochodzenie. Między innymi przekazał Policji  trzy anonimowe filmy, które albo pokazują prawdziwe wydarzenia związane ze sprawą zaginięcia Iwony Wieczorek, albo są przerażającym żartem. Można je również zobaczyć na stronie e-reporter.pl.

W książce „Co się stało z Iwoną Wieczorek” zrekonstruował  niemal minuta po minucie ostatnie dni i godziny życia dziewczyny oraz związanych z nią osób. Zaprezentował przebieg śledztwa, wytykając błędy policji. Pokazał, że kryminalna zagadka mogła zostać rozwiązana, ale śledczy popełnili – celowo lub z powodu niekompetencji – błędy, skazując matkę zaginionej na niewyobrażalne cierpienie i pozwalając, by sprawcy uniknęli kary.

Wydawnictwo Harde i Janusz Szostak zapraszają 26 marca o godz. 17.00 na spotkanie live na Instagramie wydawnictwa (https://www.instagram.com/hardewydawnictwo/).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.