Komunikaty PR

Live-selling panaceum na ograniczenia w handlu?

2021-02-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowuje rok działań „live-selling” w Galeriach Klif w ramach projektu Online2Offline.

W 2020 roku w obu Galeriach Klif, w Warszawie i w Gdyni, zrealizowano w modelu mieszanym (Facebook, Instagram) ponad 30 projektów typu „live-selling”, które pozwoliły na wygenerowanie bardzo dobrych rezultatów sprzedażowych w obu obiektach, mimo wprowadzanych na przestrzeni całego ubiegłego roku znaczących ograniczeń w handlu. Dzięki zaplanowanym działaniom udało się dotrzeć z ofertą modową do ponad miliona unikalnych użytkowników, co przełożyło się na wzrost odwiedzin oraz wzrost konwersji w sklepach, których oferta była promowana. Z takiej formy promocji, w ramach realizowanego przez zespół zarządzania nieruchomościami Cushman & Wakefield Programu Wsparcia Najemców, skorzystały m.in.: Pinko, Patrizia Pepe, Liu Jo, Deni Cler, Max Mara, United Colors of Benetton, Marella, Robert Kupisz, Martes Sport, Tous, N.Nagel, Apia, Charme, Marciano Guess, Elisabetta Franchi, Luisa Spagnoli i inne. Sprzedaż live prowadzona za pośrednictwem mediów społecznościowych obu Galerii Klif spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem klientów oraz została doceniona przez najemców:

Pokaz Live w salonie Patrizia Pepe został odebrany bardzo pozytywnie przez nasze klientki i pracowników. Była to nowoczesna promocja marki oraz bardzo dobra forma prezentacji kolekcji – komentuje Katarzyna Warzała, kierownik salonu Patrizia Pepe w Galerii Klif Gdynia.

Formuła LIVE ze sklepu to świetny i unikalny sposób połączenia świata e-commerce z tradycyjnym modelem handlu. Wartością dodaną są również profesjonalne porady z zakresu stylizacji udzielhttps://www.facebook.com/messages/t/1003996771/ane przez prowadzącą live – dodaje Dominik Gawroński Retail Manager GPoland Group reprezentujący takie marki jak Elisabetta Franchi, Cocinelle, Luisa Spagnoli oraz Paul&Shark w Domu Mody Klif w Warszawie.

Cushman & Wakefield jako pierwsza firma zarządzająca nieruchomościami w Polsce już w 2019 roku wprowadziła działania konwertujące, mające na celu skłonienie Internautów do odwiedzin i zakupów w centrach handlowych. Działania online2offline, szczególnie live-selling, okazały się niezwykle skutecznym narzędziem marketingowym, gdyż po pierwsze – pozwoliły zwiększyć świadomość unikalnej oferty wśród miłośników mody, szukających inspiracji w Internecie oraz po drugie – przełożyły się na zwiększony obrót w sklepach stacjonarnych. Cykle sprzedaży live, gdzie styliści obu galerii promowali ofertę limitowaną marek segmentu wysokiego oraz kreatywne mechanizmy konwertujące użytkowników na odwiedzających, po realizacji projektu sprzedażowego dały oczekiwany, często dwucyfrowy wzrost obrotów w sklepach stacjonarnych.

Patrzymy w przyszłość z nadzieją, ponieważ podejmowane przez nas w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i najemcami działania przynoszą mierzalne efekty oraz bezpośrednio przekładają się na wzrost konwersji oraz zwiększone obroty w sklepach. Przyszłość handlu, to nie tylko komunikacja omnichannel oraz rozwój e-commerce. Dla stacjonarnego handlu, to unikalne doświadczenia oraz dodatkowe usługi na terenie galerii, ale również możliwość zrobienia komfortowych zakupów z możliwością odbioru produktu w dogodnym momencie w sklepie stacjonarnym. W 2020 roku wychodząc naprzeciw niezwykle trudnej sytuacji w branży retail, podjęliśmy w zarządzanych przez nas centrach szereg działań z obszaru online2offline, wspierających sprzedaż najemców w sklepach w modelu hybrydowym, gdzie znaczącym elementem konwertującym była wspomniana sprzedaż LIVE, prowadzona w mediach społecznościowych w oparciu o siłę rekomendacji stylistów i influencerów. Zainteresowanie tego typu inicjatywami ze strony najemców w galeriach Klif jest bardzo duże, co utwierdza nas w przekonaniu, że kierunek działań skupiony na promocji i sprzedaży w Internecie, jednocześnie kierujący do zakupów w sklepach stacjonarnych, jest słuszny, dlatego będziemy go realizować z jeszcze większą częstotliwością i rozbudowanym wachlarzem benefitów dla kupujących – wskazuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield.

O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 53 tysięcy pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2019 roku jej przychody wyniosły 8,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.cushmanwakefield.com lub na Twitterze: @CushWake.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.