Komunikaty PR

LIVY – odważna francuska marka bielizny premium od września dostępna w Polsce

2022-09-19  |  10:00
Biuro prasowe

Miękkie koronki, prześwitujące materiały oraz zmysłowe i jednocześnie odważne kroje z najlepszych francuskich fabryk rzemieślniczych – taka jest LIVY, marka bielizny premium, która już od tej jesieni będzie dostępna w Polsce. Projekty stworzone z myślą o odważnych kobietach chcących podkreślić swoją wyjątkowość, można będzie znaleźć m.in. w sklepach internetowych VITKAC i VOSEDO oraz w butiku Lanoro w Warszawie.
 

Pochodzenie marki

LIVY to francuska marka bielizny premium, która charakteryzuje się odważnymi projektami wykonanymi ręcznie z niezwykłą precyzją. Miękkie koronki pochodzące z francuskich fabryk rzemieślniczych sprawiają, że bielizna LIVY jest nie tylko zachwycająca, ale także bardzo komfortowa. Propozycje LIVY pozwalają każdej kobiecie poczuć się wyjątkowo.

Marka została stworzona przez Lisę Chavy – projektantkę bielizny, która tworzyła kolekcje m.in. dla KENZO, Christian Lacroix i Galliano.

„Kocham sposób, w jaki kobiety dokonują wyborów dla siebie, sposób, w jaki decydują się żyć swoim życiem, w pełni i odważnie. Są wszechstronne i zmienne. Kocham sposób, w jaki lubią zaskakiwać siebie i innych. Stworzyłam LIVY, ponieważ chciałam wzmocnić tę wolność. Chciałam stworzyć bieliznę, która będzie czymś więcej, sposobem i stylem życia odzwierciedlającym to, kim są. Kocham niesamowitą różnorodność kobiet, jak i różnorodność ich licznych uczuć. Chciałam zaoferować im coś naprawdę innego. Autorską bieliznę z osobowością. Bycie seksowną, ale nie tylko ". – zaznacza Lisa Chavy.

 

DNA LIVY

Wysoka jakość materiałów, urzekające detalami kroje, obok których nie sposób przejść obojętnie oraz precyzyjne wykonanie – to znaki szczególne marki, które zwrócą uwagę każdej kobiety. Odwaga leży w DNA marki, a każdy model ma w sobie coś unikatowego – odważny zwierzęcy wzór, zmysłową falbanę, kuszący transparentny materiał czy kontrastowe obszycie. Dzięki temu LIVY pozwala odkryć kobiecość na nowo. To droga do otwartości i nowych doświadczeń, a także do poznania samej siebie.

Dla LIVY bielizna to nie akcesoria chowane pod ubraniem, a element ubioru i  kluczowy element odzwierciedlający stan ducha kobiety. Wybór bielizny przez kobietę ujawnia bowiem jej stosunek do swojego ciała, pewność siebie. Dlatego też projekty marki tworzone są tak, żeby można było je nosić jak biżuterie i decydować o tym, w jakim stopniu je ujawniać.

 

Luksusowe materiały, precyzyjne wykonanie

LIVY dba o to, aby materiały i koronki wykorzystywane w produkcji zapewniały komfort w noszeniu i były niezwykle miękkie w dotyku. Surowce stoją bowiem w centrum każdej kreacji marki, aby zaoferować niepowtarzalne, wyjątkowe i wysokiej jakości egzemplarze.

Obecnie zdecydowana większość koronek LIVY pochodzi z Francji, z manufaktury w Calais, znanej z. To właśnie tam marka korzysta z unikalnego know-how rzemiosła artystycznego przekazywanego od wielu pokoleń.

LIVY jest wyrazem różnorodności kobiecych dusz - silnych, niezależnych, inteligentnych, seksownych, ambitnych i odważnych. Jednego dnia kobieta może być w nastroju na wycięcia i modowe wzory, aby następnego stawiać na wygodę i proste kroje. . Dlatego też produkty LIVY tworzone są w ramach trzech kolekcji tematycznych: Paryż – seksowna, szykowna bielizna rozpalająca zmysły, New York – designerskie kroje oparte na projektach graficznych i geometrii oraz Los Angeles – modele casualowe tworzone w duchu slow-life, które odzwierciedlają wyluzowaną postawę zachodniego wybrzeża. Kolejna odsłona zjawiskowych propozycji marki to specjalna, tworzona w Paryżu kolekcja Haute Lingerie, która korzysta z tradycyjnych założeń rzemiosła. Każdy egzemplarz w tej kolekcji jest numerowany i wyprodukowany w limitowanej edycji jako efekt całkowicie ręcznej pracy.

LIVY to nie tylko nadzwyczajna bielizna, ale też biżuteryjne akcesoria, które w połączeniu z główną linią produktów marki pomagają stworzyć spójny obraz i podkreślić piękno każdej sylwetki, dodając zarazem subtelności i elegancji.
 

Kobieta LIVY, czyli jaka?

W swoim manifeście marka podkreśla, że jest stworzona dla wyjątkowych kobiet. Ponadczasowych i unikatowych, nieprzewidywalnych i pewnych siebie, zmiennych i ciągłych jednocześnie. LIVY dostosowuje się do rzeczywistości i ją zmienia, wprowadza rewolucję w świat mody, ale także w postrzeganie kobiecości i współczesnej kobiety - wolnej, pełnej miłości i odwagi, głośno mówiącej i eksponującej swoje piękno, samodzielnie decydującej o sobie i podejmującej świadome wybory.

 

LIVY w Polsce

Choć marka powstała niespełna 5 lat temu, w 2017 roku, dzięki swojej wyjątkowości i doświadczeniu założycieli LIVY, bardzo szybko podbiła serca kobiet w 10 krajach i na 4 kontynentach. W Europie markę pokochały kobiety we Francji, Belgii, Hiszpanii, Szwajcarii i Królestwie Zjednoczonym. Teraz czas na Polskę. Aby zapewnić Polkom szeroki dostęp do swoich produktów marka nawiązała współpracę z międzynarodowym dystrybutorem marek premium w kategoriach bielizny, sleepwear i swimwear Ammalfi Fashion, który reprezentuje m.in. takie marki jak DKNY, Kate Spade, Lauren Ralph Lauren czy Melissa Odabash.

„Dynamiczny rozwój polskiego rynku bielizny premium i zainteresowanie Polek tymi produktami sprawiły, że coraz więcej marek chce umożliwiać konsumentkom z Polski łatwy dostęp do swoich najnowszych kolekcji. LIVY jest naszym zdaniem doskonałym przykładem wartościowej marki z ogromnym potencjałem, która dzięki wysokiej jakości materiałów i wykonania oraz unikalnym projektom podbije serca wielu Polek.” – zaznacza Agata Olszewska, współwłaścicielka Ammalfi Fashion.

Już we wrześniu możemy spodziewać się unikalnych projektów LIVY w butikach stacjonarnych i sklepach internetowych w całej Polsce. Będą one dostępne m.in. w sklepach internetowych VITKAC  i VOSEDO oraz w butiku Lanoro w Warszawie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Media

Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki

Zdaniem Tomasza Jacykowa w letnich stylizacjach możemy sobie pozwolić na więcej, ale trzeba pamiętać, że szorty, koszulki bez ramiączek, mocno wycięte topy i zwiewne spódniczki zamiast podkreślać atuty sylwetki, mogą tylko uwypuklić jej mankamenty i niedoskonałości. W konsekwencji źle dobrane wakacyjne zestawienia zamiast zachwycać, budzą niesmak. Poza tym coś, co idealnie pasuje na plażę, niekoniecznie musi dobrze wyglądać na ulicy. Stylista z uwagą śledzi bieżące trendy i jak przyznaje, bardzo podoba mu się chociażby eksponowanie bielizny i czynienie jej ważnym elementem codziennych stylizacji.

Prawo

Ostatni moment na przyjęcie standardów ochrony małoletnich w placówkach pracujących z dziećmi. Przepisy mają pomóc walczyć ze zjawiskiem przemocy wobec najmłodszych

15 sierpnia mija termin wprowadzenia standardów ochrony małoletnich (SOM) we wszystkich instytucjach pracujących z dziećmi. Poza oczywistymi placówkami, takimi jak szkoły, przedszkola czy kluby sportowe, obowiązek ten dotyczy także np. hoteli czy szpitali. Wdrożenie przez te instytucje odpowiednich procedur zapobiegawczych i interwencyjnych ma doprowadzić docelowo do zmniejszenia skali przemocy i nadużyć wobec najmłodszych. – Standardy ochrony małoletnich przez to, że są obowiązkowe i dotyczą tak wielu organizacji i instytucji, będą prawdziwą zmianą społeczną, o ile świadomie podejdziemy do ich przygotowania i wdrażania – podkreśla Agata Sotomska z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.