LIVY – odważna francuska marka bielizny premium od września dostępna w Polsce
Miękkie koronki, prześwitujące materiały oraz zmysłowe i jednocześnie odważne kroje z najlepszych francuskich fabryk rzemieślniczych – taka jest LIVY, marka bielizny premium, która już od tej jesieni będzie dostępna w Polsce. Projekty stworzone z myślą o odważnych kobietach chcących podkreślić swoją wyjątkowość, można będzie znaleźć m.in. w sklepach internetowych VITKAC i VOSEDO oraz w butiku Lanoro w Warszawie.
Pochodzenie marki
LIVY to francuska marka bielizny premium, która charakteryzuje się odważnymi projektami wykonanymi ręcznie z niezwykłą precyzją. Miękkie koronki pochodzące z francuskich fabryk rzemieślniczych sprawiają, że bielizna LIVY jest nie tylko zachwycająca, ale także bardzo komfortowa. Propozycje LIVY pozwalają każdej kobiecie poczuć się wyjątkowo.
Marka została stworzona przez Lisę Chavy – projektantkę bielizny, która tworzyła kolekcje m.in. dla KENZO, Christian Lacroix i Galliano.
„Kocham sposób, w jaki kobiety dokonują wyborów dla siebie, sposób, w jaki decydują się żyć swoim życiem, w pełni i odważnie. Są wszechstronne i zmienne. Kocham sposób, w jaki lubią zaskakiwać siebie i innych. Stworzyłam LIVY, ponieważ chciałam wzmocnić tę wolność. Chciałam stworzyć bieliznę, która będzie czymś więcej, sposobem i stylem życia odzwierciedlającym to, kim są. Kocham niesamowitą różnorodność kobiet, jak i różnorodność ich licznych uczuć. Chciałam zaoferować im coś naprawdę innego. Autorską bieliznę z osobowością. Bycie seksowną, ale nie tylko ". – zaznacza Lisa Chavy.
DNA LIVY
Wysoka jakość materiałów, urzekające detalami kroje, obok których nie sposób przejść obojętnie oraz precyzyjne wykonanie – to znaki szczególne marki, które zwrócą uwagę każdej kobiety. Odwaga leży w DNA marki, a każdy model ma w sobie coś unikatowego – odważny zwierzęcy wzór, zmysłową falbanę, kuszący transparentny materiał czy kontrastowe obszycie. Dzięki temu LIVY pozwala odkryć kobiecość na nowo. To droga do otwartości i nowych doświadczeń, a także do poznania samej siebie.
Dla LIVY bielizna to nie akcesoria chowane pod ubraniem, a element ubioru i kluczowy element odzwierciedlający stan ducha kobiety. Wybór bielizny przez kobietę ujawnia bowiem jej stosunek do swojego ciała, pewność siebie. Dlatego też projekty marki tworzone są tak, żeby można było je nosić jak biżuterie i decydować o tym, w jakim stopniu je ujawniać.
Luksusowe materiały, precyzyjne wykonanie
LIVY dba o to, aby materiały i koronki wykorzystywane w produkcji zapewniały komfort w noszeniu i były niezwykle miękkie w dotyku. Surowce stoją bowiem w centrum każdej kreacji marki, aby zaoferować niepowtarzalne, wyjątkowe i wysokiej jakości egzemplarze.
Obecnie zdecydowana większość koronek LIVY pochodzi z Francji, z manufaktury w Calais, znanej z. To właśnie tam marka korzysta z unikalnego know-how rzemiosła artystycznego przekazywanego od wielu pokoleń.
LIVY jest wyrazem różnorodności kobiecych dusz - silnych, niezależnych, inteligentnych, seksownych, ambitnych i odważnych. Jednego dnia kobieta może być w nastroju na wycięcia i modowe wzory, aby następnego stawiać na wygodę i proste kroje. . Dlatego też produkty LIVY tworzone są w ramach trzech kolekcji tematycznych: Paryż – seksowna, szykowna bielizna rozpalająca zmysły, New York – designerskie kroje oparte na projektach graficznych i geometrii oraz Los Angeles – modele casualowe tworzone w duchu slow-life, które odzwierciedlają wyluzowaną postawę zachodniego wybrzeża. Kolejna odsłona zjawiskowych propozycji marki to specjalna, tworzona w Paryżu kolekcja Haute Lingerie, która korzysta z tradycyjnych założeń rzemiosła. Każdy egzemplarz w tej kolekcji jest numerowany i wyprodukowany w limitowanej edycji jako efekt całkowicie ręcznej pracy.
LIVY to nie tylko nadzwyczajna bielizna, ale też biżuteryjne akcesoria, które w połączeniu z główną linią produktów marki pomagają stworzyć spójny obraz i podkreślić piękno każdej sylwetki, dodając zarazem subtelności i elegancji.
Kobieta LIVY, czyli jaka?
W swoim manifeście marka podkreśla, że jest stworzona dla wyjątkowych kobiet. Ponadczasowych i unikatowych, nieprzewidywalnych i pewnych siebie, zmiennych i ciągłych jednocześnie. LIVY dostosowuje się do rzeczywistości i ją zmienia, wprowadza rewolucję w świat mody, ale także w postrzeganie kobiecości i współczesnej kobiety - wolnej, pełnej miłości i odwagi, głośno mówiącej i eksponującej swoje piękno, samodzielnie decydującej o sobie i podejmującej świadome wybory.
LIVY w Polsce
Choć marka powstała niespełna 5 lat temu, w 2017 roku, dzięki swojej wyjątkowości i doświadczeniu założycieli LIVY, bardzo szybko podbiła serca kobiet w 10 krajach i na 4 kontynentach. W Europie markę pokochały kobiety we Francji, Belgii, Hiszpanii, Szwajcarii i Królestwie Zjednoczonym. Teraz czas na Polskę. Aby zapewnić Polkom szeroki dostęp do swoich produktów marka nawiązała współpracę z międzynarodowym dystrybutorem marek premium w kategoriach bielizny, sleepwear i swimwear Ammalfi Fashion, który reprezentuje m.in. takie marki jak DKNY, Kate Spade, Lauren Ralph Lauren czy Melissa Odabash.
„Dynamiczny rozwój polskiego rynku bielizny premium i zainteresowanie Polek tymi produktami sprawiły, że coraz więcej marek chce umożliwiać konsumentkom z Polski łatwy dostęp do swoich najnowszych kolekcji. LIVY jest naszym zdaniem doskonałym przykładem wartościowej marki z ogromnym potencjałem, która dzięki wysokiej jakości materiałów i wykonania oraz unikalnym projektom podbije serca wielu Polek.” – zaznacza Agata Olszewska, współwłaścicielka Ammalfi Fashion.
Już we wrześniu możemy spodziewać się unikalnych projektów LIVY w butikach stacjonarnych i sklepach internetowych w całej Polsce. Będą one dostępne m.in. w sklepach internetowych VITKAC i VOSEDO oraz w butiku Lanoro w Warszawie.
Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
Agnieszka Hyży i Maciej Rock: W tym roku nie wyjeżdżamy na wakacje, od świtu do nocy ciężko pracujemy. Chcemy, żeby poranki „Halo tu Polsat” były najlepsze na rynku
Już tylko chwile dzielą nas od startu nowego porannego formatu „Halo tu Polsat”. Przygotowania idą pełną parą, a prowadzący program wakacje spędzają w studiu. Agnieszka Hyży i Maciej Rock w tym roku nie mogą sobie pozwolić na dłuższy urlop, bo muszą być do dyspozycji producentów, tym bardziej że jednocześnie trwają nagrania do kolejnej edycji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, gdzie również będą gospodarzami.
Media
Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
Zdaniem Tomasza Jacykowa w letnich stylizacjach możemy sobie pozwolić na więcej, ale trzeba pamiętać, że szorty, koszulki bez ramiączek, mocno wycięte topy i zwiewne spódniczki zamiast podkreślać atuty sylwetki, mogą tylko uwypuklić jej mankamenty i niedoskonałości. W konsekwencji źle dobrane wakacyjne zestawienia zamiast zachwycać, budzą niesmak. Poza tym coś, co idealnie pasuje na plażę, niekoniecznie musi dobrze wyglądać na ulicy. Stylista z uwagą śledzi bieżące trendy i jak przyznaje, bardzo podoba mu się chociażby eksponowanie bielizny i czynienie jej ważnym elementem codziennych stylizacji.
Prawo
Ostatni moment na przyjęcie standardów ochrony małoletnich w placówkach pracujących z dziećmi. Przepisy mają pomóc walczyć ze zjawiskiem przemocy wobec najmłodszych
15 sierpnia mija termin wprowadzenia standardów ochrony małoletnich (SOM) we wszystkich instytucjach pracujących z dziećmi. Poza oczywistymi placówkami, takimi jak szkoły, przedszkola czy kluby sportowe, obowiązek ten dotyczy także np. hoteli czy szpitali. Wdrożenie przez te instytucje odpowiednich procedur zapobiegawczych i interwencyjnych ma doprowadzić docelowo do zmniejszenia skali przemocy i nadużyć wobec najmłodszych. – Standardy ochrony małoletnich przez to, że są obowiązkowe i dotyczą tak wielu organizacji i instytucji, będą prawdziwą zmianą społeczną, o ile świadomie podejdziemy do ich przygotowania i wdrażania – podkreśla Agata Sotomska z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.