Komunikaty PR

Lodowe królestwo smaków w Costa Coffee

2021-05-04  |  13:46
Biuro prasowe

Za oknami słońce grzeje coraz mocniej, a to może oznaczać tylko jedno – nadchodzi lato. Właśnie dlatego w menu Costa Coffee pojawią się cieszące popularnością, wyśmienite smaki Deserów Lodowych. Wśród czterech dostępnych wariantów znajdziemy zaskakujące nowości – Słony karmel z gruszką czy Mango z czarną porzeczką i kokosem, ale również dobrze znane i sprawdzone smaki – Truskawka z bezą, a także Tiramisu z gorzką czekoladą.

 

Słodkie chwile lata

 

W tym roku, aby cieszyć się chwilą relaksu w towarzystwie chłodzących lodów nie potrzeba wiele – wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię Costa Coffee i wybrać smak najlepiej wpisujący się w nasze gusta.

Zupełną nowością w menu jest Deser Lodowy o smaku słonego karmelu i gruszki – świeża gruszka od lat jest składnikiem używanym w najlepszych kuchniach świata, a połączona z intrygującym sosem o smaku słonego karmelu zaskakuje fuzją smaków. Co więcej, całość została tutaj pokryta bitą śmietaną, płatkami migdałów oraz ciasteczkami amaretti crumb. Subtelna słodycz owoców, kremowe lody oraz lekko słony karmel to połączenie, po które będziemy stale powracać. Kolejną nowością w lodowym królestwie Costa Coffee jest Mango z czarną porzeczką i kokosem – spotkanie egzotyki ze swojską czarną porzeczką zaskakuje mnogością aromatów i symbiozą smaków, przynoszących na myśl drink z parasolką w jednym z nadmorskich kurortów. Całość została udekorowana kwintesencją lata – czyli suszonymi kwiatami jadalnych chabrów. Truskawka z bezą, to z kolei wyśmienite lody śmietankowe skąpane we wszystkim dobrze znanym połączeniu perfekcyjnej, kruchej bezy Pavlova, z orzeźwiającym musem ze świeżych truskawek. Dodatkowo całość została przykryta aksamitną bitą śmietaną oraz płatkami kokosa. Ostatnią dostępną opcją jest Deser Lodowy Tiramisu z czekoladą, który z pewnością zasmakuje każdemu. Ten popularny w Polsce włoski deser to eleganckie, lekko wytrawne połączenie biszkoptów oraz intensywnego espresso, które w Costa Coffee zostało połączone z lodami śmietankowymi. Całość została pokryta bitą śmietaną, gęstym sosem z gorzkiej czekolady oraz zmieloną kawą.

 

 

Moc orzeźwienia zawsze w Costa Coffee

 

Wszystkie wymienione pyszności, a także wiele innych orzeźwiających propozycji  z menu Costa Coffee dostępne są na wynos w kawiarniach. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.