Lubimy Halloween!
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Lubimy Halloween! Aż 30% obchodzących święto Polaków weźmie udział w zabawie „cukierek albo psikus!”
Halloween tylko dla Amerykanów? Niekoniecznie. Według wrześniowego badania Havas Media Network aż 25% społeczeństwa akceptuje obchodzenie Halloween przez swoich rodaków, mimo pewnych kontrowersji. Co więcej, 15% Polaków deklaruje, że będzie w tym roku obchodzić to święto, a aż 30% z nich weźmie udział w zabawie „cukierek albo psikus!”. Jak zamierzają spędzić ten czas? Aż 58% planuje udekorować swoje domy, tworząc mroczny, ale zarazem zabawny klimat. Jakie są jeszcze sposoby na świętowanie? Na to pytanie odpowiada ekspert marki MGA Entertainment Poland.
Co Polacy lubią w Halloween?
Polacy, którzy zamierzają obchodzić w tym roku Halloween głównie postawią na udekorowanie domu (58%) – wynika z badania „Halloween i Polacy” Havas Media Network. Nie zapomną oni również o kulowej zabawie “cukierek albo psikus” (30%). Jak się okazuje podobne zainteresowanie wzbudza również oglądanie horrorów (30%). 18% osób wybierze się natomiast na imprezę halloweenową i przebierze się w kostiumy.
Halloween staje się coraz bardziej obecne w polskich domach. Choć część osób postrzega je jako modę z Ameryki, aż 12% Polaków uważa, że to święto świetnie wpisuje się w naszą kulturę. To doskonała okazja do wspólnej, rodzinnej zabawy, podczas której nie tylko przebrania odgrywają rolę, ale także kreatywne sposoby spędzania czasu z atrakcjami, które mogą cieszyć zarówno dzieci, jak i dorosłych. Jak więc to zrobić?
Na wstępie warto zadbać o wyjątkowy klimat naszego mieszkania. Nie będzie to trudne, ponieważ wraz z rosnącym zainteresowaniem świętem w sklepach pojawia się wiele gotowych atrybutów, z których możemy skorzystać. Jeśli zaś zależy nam na kreatywnej interpretacji, śmiało możemy wraz z dziećmi przygotować własne propozycje.
Nie musimy być mistrzem rękodzieła, aby stworzyć w domu niesamowity klimat. Zacznijmy od prostych dekoracji – powieście razem z dziećmi nietoperze wycięte z papieru, stwórzcie pajęczyny z włóczki lub wydrążcie dynie. Starsi uczestnicy mogą zająć się wycinaniem elementów i oczyszczaniem dyni, a młodsi malowaniem grymasów na ich „twarzy” farbkami – tu ogranicza nas tylko wyobraźnia, i to właśnie w obchodach Halloween jest najpiękniejsze!
Tematyczne zabawki i kreatywna rozrywka
Zabawki nawiązujące klimatem do uroczystości zawsze idealnie dopełniają dekoracyjne starania. Według badania 24% Polaków sporadycznie stawia na kupowanie produkty marek specjalnie przygotowane na Halloween, a 8% robi to co roku. Dziś Halloween to przede wszystkim czas rodzinnych aktywności i bezpiecznej zabawy, a zabawki, takie jak Miniverse - Make It Mini Diner: Halloween na licencji Beetlejuice, Beetlejuice (film także poleca się na Dzień Grozy) czy Fluffie Stuffiez Halloween od MGA, idealnie wpisują się w ten trend.
Nasze lalki w przebraniach mogą być świetnym dodatkiem do domowych atrakcji, gdzie dzieci będą mogły opowiadać wymyślone przez siebie „straszne” historie – to bardzo dobry trening kreatywności. Co więcej, MGA oferuje zestawy, które pozwalają dzieciom samodzielnie dekorować swoje lalki i akcesoria, dzięki czemu zabawki mogą przebrać się na Halloween wraz z dziećmi. Nasz kultowy produkt Miniverse nawiązujący do Dnia Grozy również z łatwością wprowadzi w klimat tego święta. Co ciekawe, może być również inspiracją do dań w maxi wydaniu, które zaserwujemy podczas halloweenowej imprezy. Wszystko to sprawia, że rozwój kreatywności i zdolności manualnych są w ten sposób dostępne na wyciągnięcie ręki i co najważniejsze, połączone z zabawą – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland.
Wspólne zabawy mogą być proste, ale niezwykle angażujące i nie muszą być “straszne”. Wystarczy pochować małe zabawki, smakołyki lub elementy wspomnianego wcześniej Miniverse w całym domu, a dzieci – niczym mali detektywi – będą musiały je odnaleźć, korzystając z podpowiedzi. Każdy znaleziony przedmiot to dodatkowy cukierek do naszego halloweenowego worka przysmaków.
Co jeszcze może zaoferować Halloween? Na przykład konkurs na najciekawszą dynię czy najbardziej kreatywne przebranie lalki, który zamieni zwykłe popołudnie w małe „podwórkowe” zawody, które rozruszają całą ekipę dzieciaków. Zabawy te oczywiście powinny zostać zwieńczone wspólnym spacerem po sąsiednich domach, czyli dobrze znane – cukierek albo psikus!
Kreatywne gry, zabawy i przebrania oraz tematyczne zabawki zachęcają, aby oddać się rozrywce i spędzić nieco czasu na rodzinnej zabawie. Jest to idealny czas, aby puścić wodzy fantazji, do czego zachęcamy – podsumowuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.