Komunikaty PR

Magnolia Park ponownie z pełną ofertą. Klienci czują się bezpiecznie

2021-05-07  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Osoby odwiedzające Magnolia Park znów mogą w pełni korzystać z prawie całej oferty centrum. Mają do dyspozycji m.in. wszystkie sklepy, w tym dwa nowo otwarte. W centrum niezmiennie obowiązują ścisłe zasady i procedury bezpieczeństwa. Klienci bardzo je doceniają.

Galerie handlowe w pełnym formacie powróciły 4 maja. Mogą działać, ale w ścisłym reżimie sanitarnym, ponieważ najważniejsze jest zdrowie. Wielką uwagę do bezpieczeństwa przykłada Magnolia Park, w której znów czynne są wszystkie sklepy. – Wysoki poziom bezpieczeństwa zapewniają ściśle przestrzegane procedury i wytyczne sanitarne, dodatkowa infrastruktura oraz oznaczenia – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – W naszym centrum cały czas obowiązują zasady dystansu, dezynfekcji i noszenia maseczek. Nieustannie dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczne warunki korzystania z centrum, zarówno podczas codziennych wizyt, jak i okazjonalnych wydarzeń stacjonarnych, których forma za każdym razem dopasowana jest do sytuacji i ograniczeń – zapewnia.

Bezpieczne zakupy

Klienci doceniają te działania i czują się w centrum bezpiecznie. W badaniu ankietowym ocenili poziom bezpieczeństwa średnio na 4.25 w pięciostopniowej skali. Najczęściej przyznawali ocenę najwyższą. Na 5 ocenili procedury, oznaczenie i infrastrukturę.

Jednym z elementów infrastruktury są podajniki z płynem do dezynfekcji. Na parterze i piętrze rozmieszczonych jest łącznie prawie 30 sztuk. Klienci ocenili w ankietach, że ich liczba jest wystarczająca (ok. 82% ocen 4 i 5). Dopełnieniem w tej kategorii są maseczki i rękawiczki, które można bezpłatnie dostać w Punkcie Informacyjnym.

Klienci pochwalili także oznaczenia w centrum – ponownie w tej kategorii dominowały oceny 4 i 5. Informacje, określające bezpieczny sposób korzystania, są ulokowane w wielu miejscach: nie tylko na pasażach i w toaletach, ale również na ruchomych schodach oraz w windach. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone, umożliwiając komunikację jednokierunkową, tak aby ułatwić utrzymanie dystansu. Zasada dystansu obowiązuje oczywiście w całym centrum: w korytarzach, w przejściach, a także w sklepach i strefach restauracyjnych. To samo dotyczy zasady zasłaniania ust i nosa. – Aby wszyscy czuli się bezpiecznie, te zasady muszą być respektowane. Na szczęście nasi klienci się do nich stosują. Niemniej jednak naszą rolą jest stałe przypominanie o ich przestrzeganiu – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland. – Takie miejsca jak schody, windy oraz inne elementy infrastruktury wspólnej są regularnie dezynfekowane – dodaje. Ankietowani powiedzieli, że poczucie bezpieczeństwa dodatkowo wzmacnia obecność personelu ochrony, przypominającego o konieczności respektowania obowiązujących zasad.

Chcą dystansu po pandemii

Z ankiety wynika, że klienci chętnie wrócą do zwyczajów robienia zakupów w galerii sprzed pandemii i do brania udziału w wydarzeniach stacjonarnych. Sugerują, że liczba uczestników wydarzeń powinna być ustalona i kontrolowana. Klientom Magnolia Park zależy na tym, aby centrum także po pandemii zapewniało warunki, w których można utrzymywać dystans społeczny. Dotyczy to także sklepów i kontaktów ze sprzedawcami. Klienci proponują sklepom stanowiska do składania zamówień online, kasy samoobsługowe oraz cyfrowe tablice informacyjne.

Badanie ankietowe zostało przeprowadzone pod koniec 2020 roku. Wzięło w nim udział 520 pełnoletnich osób – z czego 52% stanowiły kobiety, 48% – mężczyźni.

Niedługo po przeprowadzeniu ankiety Magnolia Park została odznaczona certyfikatem SafeGuard przez firmę Bureau Veritas, która jest światowym liderem w dziedzinie certyfikacji. Widoczny przed wejściem do centrum znak to informacja, że miejsce spełnia wymogi sanitarne związane z COVID-19. Certyfikat został ponownie poświadczony i zaktualizowany w ostatnich dniach kwietnia, co tym bardziej potwierdza gotowość Magnolia Park do pełnej działalności w ścisłym reżimie sanitarnym po czwartym lockdownie.

Certyfikat uzyskały także pozostałe centra handlowe, którymi zarządza firma Multi Poland: Forum Gdańsk, 3 Stawy w Katowicach, Galeria Pestka w Poznaniu, Sarni Stok w Bielsku-Białej i Ferio Konin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.