Magnolia Park ponownie z pełną ofertą. Klienci czują się bezpiecznie
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Osoby odwiedzające Magnolia Park znów mogą w pełni korzystać z prawie całej oferty centrum. Mają do dyspozycji m.in. wszystkie sklepy, w tym dwa nowo otwarte. W centrum niezmiennie obowiązują ścisłe zasady i procedury bezpieczeństwa. Klienci bardzo je doceniają.
Galerie handlowe w pełnym formacie powróciły 4 maja. Mogą działać, ale w ścisłym reżimie sanitarnym, ponieważ najważniejsze jest zdrowie. Wielką uwagę do bezpieczeństwa przykłada Magnolia Park, w której znów czynne są wszystkie sklepy. – Wysoki poziom bezpieczeństwa zapewniają ściśle przestrzegane procedury i wytyczne sanitarne, dodatkowa infrastruktura oraz oznaczenia – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – W naszym centrum cały czas obowiązują zasady dystansu, dezynfekcji i noszenia maseczek. Nieustannie dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczne warunki korzystania z centrum, zarówno podczas codziennych wizyt, jak i okazjonalnych wydarzeń stacjonarnych, których forma za każdym razem dopasowana jest do sytuacji i ograniczeń – zapewnia.
Bezpieczne zakupy
Klienci doceniają te działania i czują się w centrum bezpiecznie. W badaniu ankietowym ocenili poziom bezpieczeństwa średnio na 4.25 w pięciostopniowej skali. Najczęściej przyznawali ocenę najwyższą. Na 5 ocenili procedury, oznaczenie i infrastrukturę.
Jednym z elementów infrastruktury są podajniki z płynem do dezynfekcji. Na parterze i piętrze rozmieszczonych jest łącznie prawie 30 sztuk. Klienci ocenili w ankietach, że ich liczba jest wystarczająca (ok. 82% ocen 4 i 5). Dopełnieniem w tej kategorii są maseczki i rękawiczki, które można bezpłatnie dostać w Punkcie Informacyjnym.
Klienci pochwalili także oznaczenia w centrum – ponownie w tej kategorii dominowały oceny 4 i 5. Informacje, określające bezpieczny sposób korzystania, są ulokowane w wielu miejscach: nie tylko na pasażach i w toaletach, ale również na ruchomych schodach oraz w windach. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone, umożliwiając komunikację jednokierunkową, tak aby ułatwić utrzymanie dystansu. Zasada dystansu obowiązuje oczywiście w całym centrum: w korytarzach, w przejściach, a także w sklepach i strefach restauracyjnych. To samo dotyczy zasady zasłaniania ust i nosa. – Aby wszyscy czuli się bezpiecznie, te zasady muszą być respektowane. Na szczęście nasi klienci się do nich stosują. Niemniej jednak naszą rolą jest stałe przypominanie o ich przestrzeganiu – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland. – Takie miejsca jak schody, windy oraz inne elementy infrastruktury wspólnej są regularnie dezynfekowane – dodaje. Ankietowani powiedzieli, że poczucie bezpieczeństwa dodatkowo wzmacnia obecność personelu ochrony, przypominającego o konieczności respektowania obowiązujących zasad.
Chcą dystansu po pandemii
Z ankiety wynika, że klienci chętnie wrócą do zwyczajów robienia zakupów w galerii sprzed pandemii i do brania udziału w wydarzeniach stacjonarnych. Sugerują, że liczba uczestników wydarzeń powinna być ustalona i kontrolowana. Klientom Magnolia Park zależy na tym, aby centrum także po pandemii zapewniało warunki, w których można utrzymywać dystans społeczny. Dotyczy to także sklepów i kontaktów ze sprzedawcami. Klienci proponują sklepom stanowiska do składania zamówień online, kasy samoobsługowe oraz cyfrowe tablice informacyjne.
Badanie ankietowe zostało przeprowadzone pod koniec 2020 roku. Wzięło w nim udział 520 pełnoletnich osób – z czego 52% stanowiły kobiety, 48% – mężczyźni.
Niedługo po przeprowadzeniu ankiety Magnolia Park została odznaczona certyfikatem SafeGuard przez firmę Bureau Veritas, która jest światowym liderem w dziedzinie certyfikacji. Widoczny przed wejściem do centrum znak to informacja, że miejsce spełnia wymogi sanitarne związane z COVID-19. Certyfikat został ponownie poświadczony i zaktualizowany w ostatnich dniach kwietnia, co tym bardziej potwierdza gotowość Magnolia Park do pełnej działalności w ścisłym reżimie sanitarnym po czwartym lockdownie.
Certyfikat uzyskały także pozostałe centra handlowe, którymi zarządza firma Multi Poland: Forum Gdańsk, 3 Stawy w Katowicach, Galeria Pestka w Poznaniu, Sarni Stok w Bielsku-Białej i Ferio Konin.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.