Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
Majówka z modą za różowymi drzwiami
– weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center
Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem nietuzinkowej mody – przez trzy dni majówki, CUKIER PUDER Vintage Store i pracownia LDT COLLECTIVE otworzą swoje drzwi dla poszukiwaczy wyjątkowych ubrań i oryginalnych stylizacji. Projektanci zapraszają do przekraczania różowych drzwi od 1 do 3 maja, w godzinach od 12.00 do 18.00. Na odwiedzających czekać będą najnowsze kolekcje, promocje i przekąski.
Majówka w otwartych pracowniach to niecodzienna okazja, by pobuszować wśród wieszaków Cukier Puder Vintage Store, wyróżnionego swego czasu przez Vogue.pl w rankingu najlepszych sklepów vintage. Na co dzień, odwiedzać można go tylko po wcześniejszym umówieniu, a od 1 do 3 maja będzie otwarty dla wszystkich w godzinach 12.00-18.00.
W pracowni Cukier Puder Vintage Store znaleźć można ubraniowe skarby z minionych dekad, które zostały starannie wyselekcjonowane przez pasjonatki mody. Katarzyna i Agnieszka, twórczynie tego miejsca, postawiły na jakość i oryginalność ubrań o ponadczasowym designie i niepowtarzalnym charakterze. Przez trzy dni majówki, każdy odwiedzający będzie mógł cieszyć się nie tylko bogactwem oferty, ale również promocjami, w tym atrakcyjnymi rabatami.
– Zapraszamy do naszego magicznego świata vintage, gdzie każdy element ubioru ma swoją historię do opowiedzenia. Otwarte Pracownie to nie tylko okazja do zakupów, ale też możliwość dzielenia się naszą pasją do ubrań vintage i inspiracji, które one niosą – opowiada Kat z Cukier Puder Vintage Store.
Do swojej pracowni zaprasza też LDT COLLECTIVE, czyli trzy łódzkie marki: Ulka Ta Od Szycia, Maciej Redo i Liczę Do Trzech. Od trzech lat działają wspólnie, połączone wizją mody cyrkularnej i chęcią wypełnienia świata kolorem..
– Moda to dla nas nie tylko sposób na wyrażenie siebie, ale także forma sztuki i ekspresji. W naszej pracy stawiamy na unikalność i oryginalność, starając się przekształcić vintage'owe inspiracje w nowoczesne kreacje, które zachwycą naszych klientów – opowiadają projektanci z kolektywu LDT. – Mamy nadzieję, że zarazimy naszych gości tym spojrzeniem na modę – dodają.
W LDT COLLECTIVE goście będą mieli okazję zapoznać się z propozycjami projektantów: kreatywnymi przeróbkami kurtki jeansowej, fantastycznymi marynarkami i patchworkowymi bluzy, które można będzie podziwiać i w promocyjnych cenach kupić na miejscu. Będzie też czas na chwilę rozmowy o modzie cyrkularnej i mały poczęstunek.
![Ślubna pamiątka dla Młodej Pary - czym kierować się przy wyborze? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1350667774,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ślubna pamiątka dla Młodej Pary - czym kierować się przy wyborze?
![SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW](/files/_uploaded/glownekonf_1847194362,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW
![Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.](/files/_uploaded/glownekonf_289022252,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.