Komunikaty PR

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

2024-04-29  |  16:00
Biuro prasowe

Majówka z modą za różowymi drzwiami

– weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center

 

Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem nietuzinkowej mody – przez trzy dni majówki, CUKIER PUDER Vintage Store i pracownia LDT COLLECTIVE otworzą swoje drzwi dla poszukiwaczy wyjątkowych ubrań i oryginalnych stylizacji. Projektanci zapraszają do przekraczania różowych drzwi od 1 do 3 maja, w godzinach od 12.00 do 18.00. Na odwiedzających czekać będą najnowsze kolekcje, promocje i przekąski.

Majówka w otwartych pracowniach to niecodzienna okazja, by pobuszować wśród wieszaków Cukier Puder Vintage Store, wyróżnionego swego czasu przez Vogue.pl w rankingu najlepszych sklepów vintage. Na co dzień, odwiedzać można go tylko po wcześniejszym umówieniu, a od 1 do 3 maja będzie otwarty dla wszystkich w godzinach 12.00-18.00.

W pracowni Cukier Puder Vintage Store znaleźć można ubraniowe skarby z minionych dekad, które zostały starannie wyselekcjonowane przez pasjonatki mody. Katarzyna i Agnieszka, twórczynie tego miejsca, postawiły na jakość i oryginalność ubrań o ponadczasowym designie i niepowtarzalnym charakterze. Przez trzy dni majówki, każdy odwiedzający będzie mógł cieszyć się nie tylko bogactwem oferty, ale również promocjami, w tym atrakcyjnymi rabatami.

– Zapraszamy do naszego magicznego świata vintage, gdzie każdy element ubioru ma swoją historię do opowiedzenia. Otwarte Pracownie to nie tylko okazja do zakupów, ale też możliwość dzielenia się naszą pasją do ubrań vintage i inspiracji, które one niosą – opowiada Kat z Cukier Puder Vintage Store.

Do swojej pracowni zaprasza też LDT COLLECTIVE, czyli trzy łódzkie marki: Ulka Ta Od Szycia, Maciej Redo i Liczę Do Trzech. Od trzech lat działają wspólnie, połączone wizją mody cyrkularnej i chęcią wypełnienia świata kolorem..

– Moda to dla nas nie tylko sposób na wyrażenie siebie, ale także forma sztuki i ekspresji. W naszej pracy stawiamy na unikalność i oryginalność, starając się przekształcić vintage'owe inspiracje w nowoczesne kreacje, które zachwycą naszych klientów – opowiadają projektanci  z kolektywu LDT. – Mamy nadzieję, że zarazimy naszych gości tym spojrzeniem na modę – dodają.

W LDT COLLECTIVE goście będą mieli okazję zapoznać się z propozycjami projektantów: kreatywnymi przeróbkami kurtki jeansowej, fantastycznymi marynarkami i patchworkowymi bluzy, które można będzie podziwiać i w promocyjnych cenach kupić na miejscu. Będzie też czas na chwilę rozmowy o modzie cyrkularnej i mały poczęstunek.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.