Komunikaty PR

MAKALU w portfolio Portu Łódź

2021-05-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź zyskał nowego najemcę. W centrum handlowym należącym do Ingka Centres, otworzył się sklep sieci MAKALU. Nowy najemca zajął powierzchnię 134 mkw. i uzupełnił tym samym bogatą ofertę modową łódzkiego Centrum.

Marka MAKALU może poszczycić się 25 – letnim doświadczeniem w branży odzieżowej dla kobiet. Jej kolekcje projektowane są i szyte w Łodzi – mieście z tradycjami włókienniczymi, określanym jako stolica polskiej mody. Nowy najemca wynajął w Porcie Łódź 134 mkw. powierzchni. Zaoferuje Klientkom zarówno klasyczne, ponadczasowe ubrania, jak i te bardziej odważne, nowoczesne, pozostawiające miejsce na indywidualność. 

Cieszymy się, że po przerwie możemy znów zaprosić klientów do wszystkich naszych sklepów i co więcej zaproponować im nową, lokalną markę modową - MAKALU. Wspieranie łódzkiego biznesu, jak i tworzenie zróżnicowanej oferty jest nam szczególnie bliskie. W naszym centrum znajduje się jedyny w regionie sklep C&A, który niedawno przeszedł remont, w ofercie mamy takie marki jak KappAhl, Zara, Reserved i H&M, łącznie ponad 80 sklepów z modą. Mogę też zdradzić, że przed nami wielkie otwarcie sklepu modowego, który ze swoim konceptem wchodzi dopiero na rynek polski - mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.

MAKALU tworzą ludzie z pasją, którzy przykładają ogromną wagę do jakości oferowanego produktu i dbałości o szczegóły. Projekty od MAKALU cieszą się popularnością wśród kobiet z całej Polski. Marka uzupełniła ofertę sektora odzieżowego w Porcie Łódź, który – obok wyposażenia wnętrz - jest jednym z filarów działania Centrum. Nowy salon otworzył się naprzeciwko sklepu House. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu Biuro prasowe
2024-09-24 | 15:00

Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu

Pozostały ostatnie 2 miesiące, by przygotować się do piku sprzedażowego pod kątem logistyki i obsługi klienta. Przedsiębiorcy muszą stawić czoła nie tylko wzmożonemu popytowi, ale
Zakupy W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian
2024-09-23 | 01:00

W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian

Aż do 28 września w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu działać będzie punkt, do którego można przynosić dary dla powodzian. Do pomocy może przyłączyć się
Zakupy Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D
2024-09-19 | 10:30

Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D

Już niedługo na Białołęce otwarta zostanie nowa filia Studia Tańca Duet! Nowy lokal będzie mieścił się w najnowszym centrum handlowo-usługowym na mapie Warszawy – Centrum

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.