MAKALU w portfolio Portu Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź zyskał nowego najemcę. W centrum handlowym należącym do Ingka Centres, otworzył się sklep sieci MAKALU. Nowy najemca zajął powierzchnię 134 mkw. i uzupełnił tym samym bogatą ofertę modową łódzkiego Centrum.
Marka MAKALU może poszczycić się 25 – letnim doświadczeniem w branży odzieżowej dla kobiet. Jej kolekcje projektowane są i szyte w Łodzi – mieście z tradycjami włókienniczymi, określanym jako stolica polskiej mody. Nowy najemca wynajął w Porcie Łódź 134 mkw. powierzchni. Zaoferuje Klientkom zarówno klasyczne, ponadczasowe ubrania, jak i te bardziej odważne, nowoczesne, pozostawiające miejsce na indywidualność.
- Cieszymy się, że po przerwie możemy znów zaprosić klientów do wszystkich naszych sklepów i co więcej zaproponować im nową, lokalną markę modową - MAKALU. Wspieranie łódzkiego biznesu, jak i tworzenie zróżnicowanej oferty jest nam szczególnie bliskie. W naszym centrum znajduje się jedyny w regionie sklep C&A, który niedawno przeszedł remont, w ofercie mamy takie marki jak KappAhl, Zara, Reserved i H&M, łącznie ponad 80 sklepów z modą. Mogę też zdradzić, że przed nami wielkie otwarcie sklepu modowego, który ze swoim konceptem wchodzi dopiero na rynek polski - mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.
MAKALU tworzą ludzie z pasją, którzy przykładają ogromną wagę do jakości oferowanego produktu i dbałości o szczegóły. Projekty od MAKALU cieszą się popularnością wśród kobiet z całej Polski. Marka uzupełniła ofertę sektora odzieżowego w Porcie Łódź, który – obok wyposażenia wnętrz - jest jednym z filarów działania Centrum. Nowy salon otworzył się naprzeciwko sklepu House.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.