MAKALU w portfolio Portu Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź zyskał nowego najemcę. W centrum handlowym należącym do Ingka Centres, otworzył się sklep sieci MAKALU. Nowy najemca zajął powierzchnię 134 mkw. i uzupełnił tym samym bogatą ofertę modową łódzkiego Centrum.
Marka MAKALU może poszczycić się 25 – letnim doświadczeniem w branży odzieżowej dla kobiet. Jej kolekcje projektowane są i szyte w Łodzi – mieście z tradycjami włókienniczymi, określanym jako stolica polskiej mody. Nowy najemca wynajął w Porcie Łódź 134 mkw. powierzchni. Zaoferuje Klientkom zarówno klasyczne, ponadczasowe ubrania, jak i te bardziej odważne, nowoczesne, pozostawiające miejsce na indywidualność.
- Cieszymy się, że po przerwie możemy znów zaprosić klientów do wszystkich naszych sklepów i co więcej zaproponować im nową, lokalną markę modową - MAKALU. Wspieranie łódzkiego biznesu, jak i tworzenie zróżnicowanej oferty jest nam szczególnie bliskie. W naszym centrum znajduje się jedyny w regionie sklep C&A, który niedawno przeszedł remont, w ofercie mamy takie marki jak KappAhl, Zara, Reserved i H&M, łącznie ponad 80 sklepów z modą. Mogę też zdradzić, że przed nami wielkie otwarcie sklepu modowego, który ze swoim konceptem wchodzi dopiero na rynek polski - mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.
MAKALU tworzą ludzie z pasją, którzy przykładają ogromną wagę do jakości oferowanego produktu i dbałości o szczegóły. Projekty od MAKALU cieszą się popularnością wśród kobiet z całej Polski. Marka uzupełniła ofertę sektora odzieżowego w Porcie Łódź, który – obok wyposażenia wnętrz - jest jednym z filarów działania Centrum. Nowy salon otworzył się naprzeciwko sklepu House.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.