Komunikaty PR

Mango i Passionfruit, czyli nowe egzotyczne smaki od marki Stock Prestige

2021-08-25  |  09:00
Biuro prasowe

Stock Polska poszerza portfolio smakowe marki Stock Prestige i wprowadza dwa nowe warianty – Mango i Marakuja. Tropikalne wydanie flagowego produktu producenta to odpowiedź na trendy i oczekiwania konsumentów.

Poczuj smak egzotyki

Egzotyczne smaki w branży FMCG już jakiś czas temu skradły serca konsumentów. Tropikalnych wariantów nie mogło zabraknąć również w portfolio flagowego brandu Stock Polska. Marka wprowadziła właśnie dwie nowości – Stock Prestige Mango oraz Stock Prestige Passionfruit (Marakuja).

Stock Prestige Mango wyróżnia się ożywczym tropikalnym charakterem. Jest odpowiedzią na potrzebę niebanalnych, egzotycznych doświadczeń smakowych. Marakuja to z kolei rześki i lekko kwaskowy owoc, który sprawia, że drinki nabierają orzeźwiającego charakteru. Z pewnością uwiedzie fanów orientalnej słodyczy. Obie wódki zawierają 37,5% alkoholu.

- Niepodważalną zaletą naszych nowości jest ich uniwersalność. Stock Prestige Mango i Stock Prestige Marakuja doskonale sprawdzą się jako baza egzotycznych drinków, dostarczając wyjątkowych doświadczeń smakowych. To również idealne propozycje dla osób preferujących spożywanie wódki bez dodatków, które mogą cieszyć się egzotycznym aromatem w czystej postaci. Mamy nadzieję, że ta różnorodność sprawi, że po nasze tropikalne warianty sięgną zarówno kobiety, jak i mężczyźni mówi Angelika Para, Brand Manager marki Stock Prestige Vodka w Stock Polska.

Oprócz nowych smaków, Stock Polska, jak co roku, przygotował dla konsumentów edycję limitowaną opakowania standardowej wersji trunku. Stock Prestige City Lights, oddaje energię nocnego życia wielkich miast, które po zmroku tętnią życiem. Butelki w pojemnościach 500 ml i 700 ml są już dostępne w sklepach.

 

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.