Mango i Passionfruit, czyli nowe egzotyczne smaki od marki Stock Prestige
Stock Polska poszerza portfolio smakowe marki Stock Prestige i wprowadza dwa nowe warianty – Mango i Marakuja. Tropikalne wydanie flagowego produktu producenta to odpowiedź na trendy i oczekiwania konsumentów.
Poczuj smak egzotyki
Egzotyczne smaki w branży FMCG już jakiś czas temu skradły serca konsumentów. Tropikalnych wariantów nie mogło zabraknąć również w portfolio flagowego brandu Stock Polska. Marka wprowadziła właśnie dwie nowości – Stock Prestige Mango oraz Stock Prestige Passionfruit (Marakuja).
Stock Prestige Mango wyróżnia się ożywczym tropikalnym charakterem. Jest odpowiedzią na potrzebę niebanalnych, egzotycznych doświadczeń smakowych. Marakuja to z kolei rześki i lekko kwaskowy owoc, który sprawia, że drinki nabierają orzeźwiającego charakteru. Z pewnością uwiedzie fanów orientalnej słodyczy. Obie wódki zawierają 37,5% alkoholu.
- Niepodważalną zaletą naszych nowości jest ich uniwersalność. Stock Prestige Mango i Stock Prestige Marakuja doskonale sprawdzą się jako baza egzotycznych drinków, dostarczając wyjątkowych doświadczeń smakowych. To również idealne propozycje dla osób preferujących spożywanie wódki bez dodatków, które mogą cieszyć się egzotycznym aromatem w czystej postaci. Mamy nadzieję, że ta różnorodność sprawi, że po nasze tropikalne warianty sięgną zarówno kobiety, jak i mężczyźni – mówi Angelika Para, Brand Manager marki Stock Prestige Vodka w Stock Polska.
Oprócz nowych smaków, Stock Polska, jak co roku, przygotował dla konsumentów edycję limitowaną opakowania standardowej wersji trunku. Stock Prestige City Lights, oddaje energię nocnego życia wielkich miast, które po zmroku tętnią życiem. Butelki w pojemnościach 500 ml i 700 ml są już dostępne w sklepach.
***
O Stock Polska
Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.