Komunikaty PR

Manicure hybrydowy – co warto wiedzieć?

2021-11-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

Manicure hybrydowy to zdecydowanie najwygodniejsza i najtrwalsza metoda stylizacji paznokci, po którą chętnie sięgają kobiety ceniące sobie nienaganny i modny wygląd. Decydując się na ten rodzaj stylizacji, musimy jednak pamiętać o kilku istotnych kwestiach.

Marka Silcare podpowiada, jakimi zasadami powinniśmy się kierować, aby móc cieszyć się zdrowymi i pięknie wyglądającymi paznokciami.

1.  Wybieraj tylko bezpieczne i profesjonalne rozwiązania! Jeśli nie potrafisz wykonać manicure sama, skorzystaj z usług profesjonalistów. Będziesz miała pewność, że zabieg kosmetyczny zostanie przeprowadzony prawidłowo, w oparciu o najwyższe standardy oraz z zachowaniem higieny. Jeśli jednak wolisz robić stylizacje w domu, używaj do ich wykonania tylko sprawdzonych i cieszących się uznaniem na rynku produktów.

2.  Stylizacje hybrydowe wymagają odpowiedniego przygotowania, pielęgnacji i umiejętnego zdejmowania. Usuwanie hybrydy w sposób niewłaściwy (np. poprzez zrywanie lub nieprawidłowe użycie frezarki) może skutkować zniszczeniem płytki, a nawet macierzy paznokcia. Lakieru nie powinno się też długo odmaczać w acetonie ani mocno spiłowywać jego wierzchniej warstwy.

3.  Warto również przed kolejną aplikacją lakieru hybrydowego zrobić sobie jednodniową przerwę, a co kilka miesięcy nawet 3-tygodniową. Pamiętaj, aby po każdorazowym ściągnięciu lakieru obciąć paznokcie na krótko – płytka wtedy szybciej się wzmocni. Kondycję paznokci i skórek możesz poprawić, stosując preparaty o właściwościach nawilżających, natłuszczających i odżywiających.

4.  Pielęgnacja ma znaczenie! Mimo że manicure wykonujemy średnio co 14-21 dni, nie oznacza to, że powinniśmy zapominać o codziennej kosmetyce. Raz na jakiś czas warto wykonać peeling skóry dłoni, aby usunąć martwy naskórek i różnego rodzaju zanieczyszczenia. Eksfoliacja nie tylko poprawi mikrokrążenie i zwiększy wchłanianie składników aktywnych w głąb skóry, ale też wygładzi i wizualnie odmłodzi dłonie. Ważną częścią pielęgnacji jest też oczywiście regularne stosowanie kremów do rąk i oliwek, które zapewnią dłoniom idealną miękkość i odpowiedni poziom nawilżenia, a skórkom estetyczny wygląd.

5.  Jeśli Twoja skóra i paznokcie są szczególnie wrażliwe, sięgnij po produkty niezawierające hydroksyetylometakrylanu (HEMA), czyli monomeru, który może powodować podrażnienia skóry lub wywoływać stany alergiczne. Produkty pozbawione tej substancji są bezpieczną alternatywą dla tradycyjnych lakierów hybrydowych, a przy tym zapewniają ten sam efekt trwałości. Linia SoPRO marki Silcare to produkty stworzone w oparciu o zaawansowaną i bezpieczną technologię, która pozwala na wykonanie nienagannie wyglądającego manicure nawet na wrażliwej i skłonnej do podrażnień płytce. W linii znajdziemy między innymi bazę opartą na formule bez HEMA z dodatkiem zakapsułkowanego kompleksu do pielęgnacji paznokci NailHeroTM. Kompleks zawiera hydrolizowane białko roślinne, które dba o nawilżenie płytki paznokcia, zmniejsza jej łamliwość oraz przyspiesza wzrost. Kolejnymi składnikami aktywnymi są aminokowasy, łagodzący olejek z drzewa herbacianego oraz witamina E (silny antyoksydant), dzięki którym paznokcie stają się mocniejsze, twardsze, a także mniej podatne na łamliwość i negatywne skutki czynników zewnętrznych.

Lakiery hybrydowe Silcare są dostępne w sklepie online www.nails.silcare.com oraz Drogeriach Silcare w całej Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.