Komunikaty PR

Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi

2024-08-22  |  10:00
Biuro prasowe

By Dziubeka posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, kolczyki, wisiory i eleganckie broszki idealne na każdą okazję już teraz można nabyć w Manufakturze w Łodzi.

 

Biżuterię modową marki By Dziubeka cechuje niewymuszona elegancja. Ich produkty są idealnym uzupełnieniem każdej stylizacji. Dobrze sprawdzą się do pracy, noszenia na co dzień, a nawet na wieczorne wyjścia. Firma działa na rynku od 2006 roku, a swoją nazwę zawdzięcza właścicielce – Annie Dziubek.

 

Chcemy, by nasza biżuteria była dostępna dla każdej kobiety, która chce odświeżyć swój wizerunek lub po prostu poprawić sobie humor kupując wyjątkowy drobiazgmówi Anna Dziubek, właścicielka i dyrektor artystyczna marki To dlatego pracujemy nad różnorodnymi kolekcjami, starając się wyznaczać trendy w świecie biżuterii. Cały czas otwieramy też nowe sklepy, by kobiety kochające modę mogły mieć przepiękną biżuterię w zasięgu ręki.

 

Misję marki podziela Manufaktura: – Moda, w tym biżuteria, to ważny filar naszej działalności. Zależy nam, by oferta w Manufakturze była regularnie uzupełniana o nowe, inspirujące marki, odpowiadające na różne potrzeby naszych gości. By Dziubeka doskonale wpisuje się w ten trend, oferując nie tylko produkty z różnych półek cenowych, ale także dla kobiet w różnym wieku. Ich produkty noszą zarówno nastolatki bawiące się modą, jak i businesswoman komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.

 

Wyspa marki By Dziubeka znajduje się w galerii handlowej na poziomie 0 (naprzeciwko lodziarni Grycan).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.