Komunikaty PR

Marka Chapel Parket zaprezentuje się na targach WARSAW HOME&CONTRACT 2023

2023-09-27  |  10:56
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

46 krajów europejskich, 8 krajów spoza starego kontynentu i niemal 50 tysięcy odwiedzających – tak w liczbach przedstawiała się poprzednia edycja biznesowych targów wnętrza – Warsaw Home & Contract. Tegoroczna odsłona wydarzenia, które odbędzie się w listopadzie br. ponownie zgromadzi czołowych przedstawicieli i ekspertów szeroko rozumianej branży wnętrzarskiej. Pośród nich nie zabraknie producenta dębowych podłóg, marki Chapel Parket, który zaprezentuje swoją ofertę w Ptak Warsaw Expo.

Warsaw Home & Contract to wydarzenie branżowe, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów technicznych i praktyków związanych z sektorem wyposażenia wnętrz i designu w Polsce oraz całym regionie środkowo wschodniej Europy. Targi to doskonała okazja do budowania relacji biznesowych, prezentacji innowacyjnych technologii oraz wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Targi Warsaw Home to miejsce styku innowacji z praktycznym zapotrzebowaniem. Potencjał branży wyposażenie wnętrz i designy jest wykorzystywany do maksimum.

Gościem specjalnym wydarzenia będzie międzynarodowa gwiazda designu Karim Rashid - jeden z najbardziej wyjątkowych głosów w dzisiejszym świecie projektowania. Z ponad 4000 projektami w produkcji, ponad 300 nagrodami i pracą dla klientów z ponad 40 krajów, Egipcjanin jest jednym z najbardziej cenionych twórców swojego pokolenia.

125 tysięcy metrów kwadratowych designu

W gronie przedstawicieli branży wystawiających się na 125 tysiącach metrów kwadratowych nie mogło zabraknąć producenta luksusowych podłóg drewnianych – marki Chapel Parket, Produkty sygnowane tym brandem będzie można znaleźć w Hali B na stoisku B2.19, czyli w przestrzeni dedykowanej w szczególności projektantom, architektom oraz branżystom. - To dla nas duże wyzwanie, ponieważ wracamy do udziału w targach po przerwie. Wiemy natomiast, że obecność na takich wydarzeniach jest niezwykle ważna nie tylko z perspektywy producenta podłóg. Mamy świadomość, że w obecnych czasach spotkania i budowanie relacji „na żywo” przeszły delikatną metamorfozę, dlatego cieszymy się, że będziemy mieć okazję do rozmów i spotkań. Profesjonaliści znają już nasze produkty; marka jest w branży tratowana jako synonim stylizowanych podłóg. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia strefy z naszym udziałem – zachęca Sebastian Kos, ekspert matki Chapel Parket.

Stoisko przygotowane na targi z pewnością przykuje oko zwiedzających nietypową kolorystyką, jak i samą podłogą. Dla gości dostępne będą próbki podłóg, ekspozytory, a także księga architekta. Warsaw Home & Contract w tym roku odbędzie się w dniach od 7 - 10 listopada w Ptak Warsaw Expo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.