Marka Chapel Parket zaprezentuje się na targach WARSAW HOME&CONTRACT 2023
Adventure Media
Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
46 krajów europejskich, 8 krajów spoza starego kontynentu i niemal 50 tysięcy odwiedzających – tak w liczbach przedstawiała się poprzednia edycja biznesowych targów wnętrza – Warsaw Home & Contract. Tegoroczna odsłona wydarzenia, które odbędzie się w listopadzie br. ponownie zgromadzi czołowych przedstawicieli i ekspertów szeroko rozumianej branży wnętrzarskiej. Pośród nich nie zabraknie producenta dębowych podłóg, marki Chapel Parket, który zaprezentuje swoją ofertę w Ptak Warsaw Expo.
Warsaw Home & Contract to wydarzenie branżowe, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów technicznych i praktyków związanych z sektorem wyposażenia wnętrz i designu w Polsce oraz całym regionie środkowo wschodniej Europy. Targi to doskonała okazja do budowania relacji biznesowych, prezentacji innowacyjnych technologii oraz wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Targi Warsaw Home to miejsce styku innowacji z praktycznym zapotrzebowaniem. Potencjał branży wyposażenie wnętrz i designy jest wykorzystywany do maksimum.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie międzynarodowa gwiazda designu Karim Rashid - jeden z najbardziej wyjątkowych głosów w dzisiejszym świecie projektowania. Z ponad 4000 projektami w produkcji, ponad 300 nagrodami i pracą dla klientów z ponad 40 krajów, Egipcjanin jest jednym z najbardziej cenionych twórców swojego pokolenia.
125 tysięcy metrów kwadratowych designu
W gronie przedstawicieli branży wystawiających się na 125 tysiącach metrów kwadratowych nie mogło zabraknąć producenta luksusowych podłóg drewnianych – marki Chapel Parket, Produkty sygnowane tym brandem będzie można znaleźć w Hali B na stoisku B2.19, czyli w przestrzeni dedykowanej w szczególności projektantom, architektom oraz branżystom. - To dla nas duże wyzwanie, ponieważ wracamy do udziału w targach po przerwie. Wiemy natomiast, że obecność na takich wydarzeniach jest niezwykle ważna nie tylko z perspektywy producenta podłóg. Mamy świadomość, że w obecnych czasach spotkania i budowanie relacji „na żywo” przeszły delikatną metamorfozę, dlatego cieszymy się, że będziemy mieć okazję do rozmów i spotkań. Profesjonaliści znają już nasze produkty; marka jest w branży tratowana jako synonim stylizowanych podłóg. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia strefy z naszym udziałem – zachęca Sebastian Kos, ekspert matki Chapel Parket.
Stoisko przygotowane na targi z pewnością przykuje oko zwiedzających nietypową kolorystyką, jak i samą podłogą. Dla gości dostępne będą próbki podłóg, ekspozytory, a także księga architekta. Warsaw Home & Contract w tym roku odbędzie się w dniach od 7 - 10 listopada w Ptak Warsaw Expo.
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.