Komunikaty PR

Marka Fielmann otwiera swój drugi butik optyczny w Katowicach

2021-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Siewiera
MSL GROUP

Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Do pobrania jpg ( 5.87 MB )

Po sukcesie otwarć w Krakowie i Warszawie przyszedł czas na Katowice! W czwartek 29 kwietnia marka Fielmann otworzyła nowy salon w Silesia City Center, największym centrum handlowym na Śląsku. To już drugi punkt niemieckiego lidera rynku optycznego na mapie tego miasta. Odwiedź najnowszy butik marki Fielmann w Silesia City Center i znajdź swoją parę!

Aglomeracja Śląska to niezwykle ważny region w Polsce, a jego centrum stanowią Katowice – stolica województwa. Jednym z charakterystycznych punktów miasta, obok katowickiego Spodka jest Silesia City Center, dysponująca największą przestrzenią handlową na Śląsku. Dlatego też nie mogło w niej zabraknąć butiku marki Fielmann – symbolu mody okularowej w korzystnych cenach.

Od czwartku 29 kwietnia klienci mogą korzystać z bogatego asortymentu drugiego butiku Fielmann
w Katowicach. W salonie dostępny jest szeroki wybór zarówno okularów korekcyjnych, jak i przeciwsłonecznych, a także akcesoriów optycznych i soczewek kontaktowych najwyższej jakości. W ofercie znajdują się produkty
z kolekcji Fielmann oraz znanych na całym świecie, topowych projektantów, m.in. Tom Ford, Gucci, Ray-Ban, Guess, Prada, Calvin Klein.

To co wyróżnia markę Fielmann na tle konkurencji, to nie tylko różnorodna kolekcja produktów, ale także wyjątkowe podejście do klienta. Każdy, kto odwiedzi butik marki może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Dostępni w salonach eksperci po dobraniu odpowiednich szkieł na podstawie badania, doradzą wybór opraw okularowych, odpowiednich do kształtu
i rysów twarzy oraz fryzury i indywidualnego stylu klienta. Marka Fielmann wie, że okulary są niezwykle istotnym elementem stylizacji, a ich dopasowanie nie tylko pod względem optycznym, ale również wizualnym dla wielu stanowi priorytet.

Jestem dumny z tego, że mimo trwającej pandemii Fielmann konsekwentnie rozszerza swoją działalność w Polsce. Katowice to centrum śląskiej aglomeracji, w której znajduje się jedna z najważniejszych przestrzeni handlowych – Silesia City Center, dlatego nie mogło nas tam zabraknąć. Cieszę się, że mieszkańcy Katowic mogą korzystać z szerokiego wyboru opraw okularowych z gwarancją najlepszych cen już w dwóch lokalizacjach w tym mieście

- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny

 

Wszyscy odwiedzający salony Fielmann mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.

Mimo pandemii, niemiecka sieć Fielmann nieustannie inwestuje w swoją strategię rozwoju, w szczególności na polskim rynku. Obecnie posiada łącznie 28 salonów w Polsce, w tym w największych miastach, m.in.
w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, czy we Wrocławiu.

W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała w Polsce roczny obrót
w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MSL GROUP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki? Biuro prasowe
2024-09-26 | 12:00

Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?

Wraz z nadejściem jesieni nadchodzi czas na porządkowanie i odświeżanie garderoby. Vinted przyjrzała się nawykom zakupowym Polek i Polaków. Badanie* konsumenckie przeprowadzone dla
Moda Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
2024-09-24 | 14:00

Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki

Zbliżający się sezon jesień/zima 2024 przynosi świeże spojrzenie na modę męską, łącząc klasykę z nowoczesnością. Styl uliczny będzie łączył się z elegancją, a funkcjonalność
Moda Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
2024-09-23 | 13:46

Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze

SINGAPUR, 23 września 2024 – Zwyciężczyni i finaliści konkursu SHEIN X Global Challenge 2024 wzięli udział w pokazie mody, który odbył się 19 września 2024 roku w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.