Komunikaty PR

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

2024-08-02  |  01:00
Biuro prasowe

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze.

Nowa kolekcja to prawdziwa gratka i niespodzianka dla wszystkich fanów marki, którzy kultowe kuboty chcieliby nosić również podczas deszczowych festiwali muzycznych i jesiennych dni. Teraz jest to możliwe – w nowej kolekcji pojawiły się stylowe, kubotowe kalosze.

Dla festiwalowiczów i nie tylko

Kubota od dawna opiera swoją komunikację na skojarzeniach z komfortem – w ruchach i myśleniu  – i dokładnie takie produkty tworzy, odpowiadając na potrzeby tych najbardziej wymagających i spragnionych wygody.

Społeczność klientów Kuboty i odbiorców marki to osoby aktywne, kochające podróże, festiwale i wakacyjne imprezy. Specjalnie z myślą o nich powstała najnowsza kolekcja – niezawodny starter pack, stanowiący obowiązkowe wyposażenie wakacyjnej walizki. Nowa kolekcja doskonale oddaje filozofię marki: luz, który idzie w parze z wymiarem praktycznym  –  mówi Iwona Dąbrowska, Dyrektorka Kolekcji Kubota S.A.

W festiwalowej kolekcji marki znalazły się również akcesoria: bidony, kapelusze, torby typu shopper oraz stylowe nerki. To jednak nie koniec nowości. Niebawem Kubota poszerzy swoją ofertę również o nakrycia wierzchnie –  parki przeciwdeszczowe.

 

 

30 lat komfortu

Nie tak dawno, bo niespełna miesiąc temu Kubota obchodziła 30-lecie swojego istnienia, które świętowała kampanią „Wróć do strefy komfortu”, do której zaangażowano znanych influencerów – popularyzatorkę wiedzy, Kasię Gandor oraz dziennikarza, Michała Marszała.

Przedstawiciele marki zapowiadają, że to nie ostatnia odsłona komfortu w jej wydaniu, a Kubota będzie dostarczać maksymalnej dawki wygody tak długo, jak tylko będzie istnieć.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla
Moda Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!
2024-07-30 | 12:50

Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!

Odpowiednio dobrane buty mogą sprawić, że w całej stylizacji poczujemy się naprawdę świetnie. Szalone printy czy bardziej stonowane zestawienia kolorów nie tylko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.