Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze.
Nowa kolekcja to prawdziwa gratka i niespodzianka dla wszystkich fanów marki, którzy kultowe kuboty chcieliby nosić również podczas deszczowych festiwali muzycznych i jesiennych dni. Teraz jest to możliwe – w nowej kolekcji pojawiły się stylowe, kubotowe kalosze.
Dla festiwalowiczów i nie tylko
Kubota od dawna opiera swoją komunikację na skojarzeniach z komfortem – w ruchach i myśleniu – i dokładnie takie produkty tworzy, odpowiadając na potrzeby tych najbardziej wymagających i spragnionych wygody.
– Społeczność klientów Kuboty i odbiorców marki to osoby aktywne, kochające podróże, festiwale i wakacyjne imprezy. Specjalnie z myślą o nich powstała najnowsza kolekcja – niezawodny starter pack, stanowiący obowiązkowe wyposażenie wakacyjnej walizki. Nowa kolekcja doskonale oddaje filozofię marki: luz, który idzie w parze z wymiarem praktycznym – mówi Iwona Dąbrowska, Dyrektorka Kolekcji Kubota S.A.
W festiwalowej kolekcji marki znalazły się również akcesoria: bidony, kapelusze, torby typu shopper oraz stylowe nerki. To jednak nie koniec nowości. Niebawem Kubota poszerzy swoją ofertę również o nakrycia wierzchnie – parki przeciwdeszczowe.
30 lat komfortu
Nie tak dawno, bo niespełna miesiąc temu Kubota obchodziła 30-lecie swojego istnienia, które świętowała kampanią „Wróć do strefy komfortu”, do której zaangażowano znanych influencerów – popularyzatorkę wiedzy, Kasię Gandor oraz dziennikarza, Michała Marszała.
Przedstawiciele marki zapowiadają, że to nie ostatnia odsłona komfortu w jej wydaniu, a Kubota będzie dostarczać maksymalnej dawki wygody tak długo, jak tylko będzie istnieć.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów
Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.
Problemy społeczne
Od lipca ułatwienia w dostępie do terapii dla osób z przewlekłą chorobą nerek. Eksperci apelują o włączenie dietetyków w proces leczenia

Na przewlekłą chorobę nerek cierpi nawet ponad 4,7 mln osób. Według prognoz WHO liczba pacjentów wymagających dializ będzie szybko rosnąć. Niskobiałkowa dieta w połączeniu z leczeniem farmakologicznym obejmującym ketoanalogi aminokwasów może znacząco opóźnić konieczność rozpoczęcia dializoterapii. Od 1 lipca Ministerstwo Zdrowia ułatwia dostęp do terapii. Zmiany mają odciążyć specjalistów, dostosować program do codziennej praktyki lekarskiej i uprościć dostęp do terapii.
Żywienie
Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego

Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.