Komunikaty PR

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

2024-08-02  |  01:00
Biuro prasowe

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze.

Nowa kolekcja to prawdziwa gratka i niespodzianka dla wszystkich fanów marki, którzy kultowe kuboty chcieliby nosić również podczas deszczowych festiwali muzycznych i jesiennych dni. Teraz jest to możliwe – w nowej kolekcji pojawiły się stylowe, kubotowe kalosze.

Dla festiwalowiczów i nie tylko

Kubota od dawna opiera swoją komunikację na skojarzeniach z komfortem – w ruchach i myśleniu  – i dokładnie takie produkty tworzy, odpowiadając na potrzeby tych najbardziej wymagających i spragnionych wygody.

Społeczność klientów Kuboty i odbiorców marki to osoby aktywne, kochające podróże, festiwale i wakacyjne imprezy. Specjalnie z myślą o nich powstała najnowsza kolekcja – niezawodny starter pack, stanowiący obowiązkowe wyposażenie wakacyjnej walizki. Nowa kolekcja doskonale oddaje filozofię marki: luz, który idzie w parze z wymiarem praktycznym  –  mówi Iwona Dąbrowska, Dyrektorka Kolekcji Kubota S.A.

W festiwalowej kolekcji marki znalazły się również akcesoria: bidony, kapelusze, torby typu shopper oraz stylowe nerki. To jednak nie koniec nowości. Niebawem Kubota poszerzy swoją ofertę również o nakrycia wierzchnie –  parki przeciwdeszczowe.

 

 

30 lat komfortu

Nie tak dawno, bo niespełna miesiąc temu Kubota obchodziła 30-lecie swojego istnienia, które świętowała kampanią „Wróć do strefy komfortu”, do której zaangażowano znanych influencerów – popularyzatorkę wiedzy, Kasię Gandor oraz dziennikarza, Michała Marszała.

Przedstawiciele marki zapowiadają, że to nie ostatnia odsłona komfortu w jej wydaniu, a Kubota będzie dostarczać maksymalnej dawki wygody tak długo, jak tylko będzie istnieć.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.