Komunikaty PR

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

2024-04-08  |  01:00
Biuro prasowe

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach kolorystycznych to świetna propozycja dla miłośników komfortu oraz nieodłączony element wiosenno-letniej garderoby.

Czy założenie klapków przyspiesza nadejście wiosny? Marka Kubota przekonuje, że zdecydowanie tak. Model klapków basenowych Plain świetnie sprawdzi się podczas wiosennych aktywności, ale nie tylko – to klapki powstałe z myślą o odpoczynku w zgodzie ze sobą, w każdych okolicznościach, nawet w czterech ścianach własnego mieszkania.

Komfortowe klapki do zadań specjalnych

Nowe produkty marki są inspirowane powrotem do natury i czerpaniem z jej złożonych barw. Wśród kolorów dostępnych w nowej kolekcji znalazły się m.in. szałwiowy, beżowy, camelowy oraz zielony. Marka Kubota od dawna stara się inspirować do tworzenia własnej strefy komfortu, bez względu na jej definicję. Odpoczynek, relaks, wygoda i spędzanie czasu na własnych zasadach – to okoliczności, do których zostały stworzone klapki Kubota. Nowa kolekcja klapków basenowych Plain jest tego kolejnym dowodem – komentuje Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.

Komfort wpisany w DNA

Od czasu wdrożenia nowej strategii marki w 2023 roku, Kubota konsekwentnie podkreśla, że komfort jest wpisany w jej komunikacyjny krwioobieg, a rolą brandu jest dostarczanie radości, przełamywanie konwenansów i najważniejsze – troska o wygodę oraz dobre samopoczucie swoich klientów.

Nie tak dawno, jesienią ubiegłego roku, Kubota zrealizowała również kampanię „Podstawa komfortu”, w której centrum znalazły się wszystkie sytuacje, w których kultowe klapki stały się głównym nośnikiem tytułowego komfortu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.