Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach kolorystycznych to świetna propozycja dla miłośników komfortu oraz nieodłączony element wiosenno-letniej garderoby.
Czy założenie klapków przyspiesza nadejście wiosny? Marka Kubota przekonuje, że zdecydowanie tak. Model klapków basenowych Plain świetnie sprawdzi się podczas wiosennych aktywności, ale nie tylko – to klapki powstałe z myślą o odpoczynku w zgodzie ze sobą, w każdych okolicznościach, nawet w czterech ścianach własnego mieszkania.
Komfortowe klapki do zadań specjalnych
– Nowe produkty marki są inspirowane powrotem do natury i czerpaniem z jej złożonych barw. Wśród kolorów dostępnych w nowej kolekcji znalazły się m.in. szałwiowy, beżowy, camelowy oraz zielony. Marka Kubota od dawna stara się inspirować do tworzenia własnej strefy komfortu, bez względu na jej definicję. Odpoczynek, relaks, wygoda i spędzanie czasu na własnych zasadach – to okoliczności, do których zostały stworzone klapki Kubota. Nowa kolekcja klapków basenowych Plain jest tego kolejnym dowodem – komentuje Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.
Komfort wpisany w DNA
Od czasu wdrożenia nowej strategii marki w 2023 roku, Kubota konsekwentnie podkreśla, że komfort jest wpisany w jej komunikacyjny krwioobieg, a rolą brandu jest dostarczanie radości, przełamywanie konwenansów i najważniejsze – troska o wygodę oraz dobre samopoczucie swoich klientów.
Nie tak dawno, jesienią ubiegłego roku, Kubota zrealizowała również kampanię „Podstawa komfortu”, w której centrum znalazły się wszystkie sytuacje, w których kultowe klapki stały się głównym nośnikiem tytułowego komfortu.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.