Marka Maczfit wspiera Fundację Rak’n’Roll i edukuje na temat profilaktyki!
Maczfit – lider na rynku cateringu dietetycznego w Polsce, regularnie angażuje się w ważne inicjatywy społeczne. Tym razem marka postanowiła wesprzeć znaną Fundację Rak’n’Roll, która od wielu lat pomaga przechodzić podopiecznym przez raka.
Od początku istnienia Fundacji Rak’n’Roll jej celem jest stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej, przełamywanie tabu związanego z podejściem do choroby w Polsce, a także zarażanie pozytywną energią. Dzisiaj Rak’n’Roll pomaga kobietom i mężczyznom chorym na raka i ich bliskim. Maczfit natomiast zachęca do dbania o siebie poprzez spożywanie zdrowych, zbilansowanych posiłków, a także aktywność fizyczną. Co więcej, hasłem przewodnim kampanii wizerunkowej komunikowanej w ostatnich miesiącach przez markę jest „Z siłą mi do twarzy”, co niewątpliwie przyczyniło się właśnie do wsparcia Fundacji Rak’n’Roll.
- Wspólnie ze swoimi ambasadorami pragniemy przypomnieć odbiorcom, że profilaktyka to zdrowe odżywanie się, aktywność fizyczna oraz regularne potwierdzanie swojego zdrowia. Nie mamy wątpliwości, że odpowiednia edukacja powinna odbywać się pod okiem ekspertów z doświadczonej fundacji. Umiejętne mówienie o tematach trudnych stanowi bowiem wyzwanie. Bardzo się cieszę, że mogliśmy wesprzeć Rak’n’Roll’a i przekonywać do tego, co w życiu najważniejsze, do dbania o własne zdrowie! – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu i PR marki Maczfit.
Marka Maczfit nawołuje do regularnych badań wspólnie ze swoimi ambasadorami, wśród których wymienić można m.in. Anitę Sokołowską, Kasię Sokołowską, Martę Wojtal, Agatę Młynarską, Agatę Sieramską, czy Agnieszkę Radwańską i Otylię Jędrzejczak.
– Mamy świadomość, że nasze wsparcie finansowe to jedynie kropla w morzu potrzeb, z którymi na co dzień mierzą się podopieczni Fundacji Rak’n’Roll. Jeśli jednak uda nam się pomóc choć jednej osobie, a nasz apel przekona do regularnej profilaktyki przynajmniej jedną kobietę lub mężczyznę, będziemy postrzegać to jako nasz sukces – dodaje Małgorzata Wierzbicka.
Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku – lider w branży cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku. Firma jest także pionierem innowacji w swojej branży – wprowadziła na rynek pierwszą mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań.
Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.