Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody
Pokazy zrównoważonej mody, dyskusje o ekologicznym podejściu do ubrań, warsztaty recraftingu oraz panel o nowej formule Perwoll czekały na uczestników wydarzenia Re:Think New 12 czerwca w Bohema 2.8 w Warszawie.
W środę, 12 czerwca 2024 r. w Bohema 2.8 przy ul. Szwedzkiej 28A w Warszawie, odbyło się wydarzenie modowe, które zorganizowała marka Perwoll o haśle przewodnim imprezy “Re:Think New”. Powód? Aż 60% nowych ubrań rocznie ląduje na śmietniku. By zatrzymać ten trend, Perwoll od lat podejmuje szereg działań, które mają przedłużać życie naszym ubraniom. Tym razem inspiracją eventu jest nowa, przełomowa formuła Perwoll ze zgłoszoną do patentu Technologią Potrójnej Odnowy. Marka postanowiła ulepszyć swoje środki piorące, by ulubione ubrania służyły jeszcze dłużej. Nowa formuła odnawia włókna tkanin oraz przywraca ich utracony kolor w zaledwie 10 prań. Ponadto dzięki nowej technologii ubrania zyskują nowy wymiar świeżości i zapachu. Ambasadorką eventu była Zofia Kulewicz, znana jako zophia_stylistka, a także współwłaścicielka i dyrektorka kreatywna marki ANSIN.
– Coraz więcej konsumentów świadomie decyduje się na korzystanie z ubrań z drugiej ręki. Konsumentki inaczej zaczynają budować swoje garderoby niż w latach ubiegłych – i to wszystko sprawia, że widzimy rosnącą potrzebę na dostarczanie konsumentom już nie tylko detergentów, ale również RE-TERGENTÓW, czyli środków, które w najlepszy sposób na rynku przedłużą życie ubraniom poprzez wyjątkową ochronę i pielęgnację. Takim re-tergentem są właśnie produkty marki Perwoll – mówi Magdalena Kostrzewa, Senior Group Brand Manager Laundry Care w firmie Henkel.
W trakcie eventu uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak odnowić swoje stare, nienoszone już ubrania, aby nabrały zupełnie nowego looku. Wydarzeniem głównym były pokazy mody marek Niumi, Her oraz absolwentki ASP Mai Pilarek. W panelu dyskusyjnego na temat zrównoważonej mody wzięli udział: Ambasadorka wydarzenia Zofia Kulewicz, Zuzanna Churska właścicielka marki Niumi, Michał Szulc Dyrektor Instytutu Ubioru ASP w Łodzi, Karolina Czyżewska Brand Manager marki Perwoll oraz Magdalena Kostrzewa Senior Group Brand Manager Laundry Care.
Gośćmi podczas modowego wydarzenia marki Perwoll byli m.in. Dominika Wysocka, Magdalena Olczak, Barbara Kaszuba, Klaudia Zając, Klaudia Dzięglewicz, Katarzyna Sadowska, Justyna Niedźwiedź, Karolina Nogal-Łuczyńska, Martyna Powroźnik, Agata Gołębiowska i Sandra Plajzer.
– Większość tkanin naturalnych składa się z włókien celulozowych, które z czasem ulegają zniszczeniu i zmechaceniu. Niszczą się poprzez tarcie, używanie czy niewłaściwe pranie. Perwoll z nową Potrójną Technologią Odnowy odnawia ubrania na 3 poziomach: włókien, koloru i zapachu, co sprawia, że nasze ubrania znów wyglądają jak nowe, a efekt widoczny jest gołym okiem. Misją Perwoll jest zatrzymanie procesu starzenia się ubrań i odnowa już istniejących. Perwoll dba o ubrania, które masz, bez konieczności kupowania kolejnych – podkreśla Karolina Czyżewska, Brand Manager marki Perwoll firmy Henkel.
Event marki Perwoll wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej firmy Henkel, ponieważ jej celem jest dążenie, aby, jak najbardziej to możliwe, ograniczyć ślad środowiskowy swoich działań. Ponadto marka chce edukować konsumentom i proponować im takiego rodzaju produkty, które także będą ograniczały ten ślad środowiskowy w ich domach.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.