Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody
Pokazy zrównoważonej mody, dyskusje o ekologicznym podejściu do ubrań, warsztaty recraftingu oraz panel o nowej formule Perwoll czekały na uczestników wydarzenia Re:Think New 12 czerwca w Bohema 2.8 w Warszawie.
W środę, 12 czerwca 2024 r. w Bohema 2.8 przy ul. Szwedzkiej 28A w Warszawie, odbyło się wydarzenie modowe, które zorganizowała marka Perwoll o haśle przewodnim imprezy “Re:Think New”. Powód? Aż 60% nowych ubrań rocznie ląduje na śmietniku. By zatrzymać ten trend, Perwoll od lat podejmuje szereg działań, które mają przedłużać życie naszym ubraniom. Tym razem inspiracją eventu jest nowa, przełomowa formuła Perwoll ze zgłoszoną do patentu Technologią Potrójnej Odnowy. Marka postanowiła ulepszyć swoje środki piorące, by ulubione ubrania służyły jeszcze dłużej. Nowa formuła odnawia włókna tkanin oraz przywraca ich utracony kolor w zaledwie 10 prań. Ponadto dzięki nowej technologii ubrania zyskują nowy wymiar świeżości i zapachu. Ambasadorką eventu była Zofia Kulewicz, znana jako zophia_stylistka, a także współwłaścicielka i dyrektorka kreatywna marki ANSIN.
– Coraz więcej konsumentów świadomie decyduje się na korzystanie z ubrań z drugiej ręki. Konsumentki inaczej zaczynają budować swoje garderoby niż w latach ubiegłych – i to wszystko sprawia, że widzimy rosnącą potrzebę na dostarczanie konsumentom już nie tylko detergentów, ale również RE-TERGENTÓW, czyli środków, które w najlepszy sposób na rynku przedłużą życie ubraniom poprzez wyjątkową ochronę i pielęgnację. Takim re-tergentem są właśnie produkty marki Perwoll – mówi Magdalena Kostrzewa, Senior Group Brand Manager Laundry Care w firmie Henkel.
W trakcie eventu uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak odnowić swoje stare, nienoszone już ubrania, aby nabrały zupełnie nowego looku. Wydarzeniem głównym były pokazy mody marek Niumi, Her oraz absolwentki ASP Mai Pilarek. W panelu dyskusyjnego na temat zrównoważonej mody wzięli udział: Ambasadorka wydarzenia Zofia Kulewicz, Zuzanna Churska właścicielka marki Niumi, Michał Szulc Dyrektor Instytutu Ubioru ASP w Łodzi, Karolina Czyżewska Brand Manager marki Perwoll oraz Magdalena Kostrzewa Senior Group Brand Manager Laundry Care.
Gośćmi podczas modowego wydarzenia marki Perwoll byli m.in. Dominika Wysocka, Magdalena Olczak, Barbara Kaszuba, Klaudia Zając, Klaudia Dzięglewicz, Katarzyna Sadowska, Justyna Niedźwiedź, Karolina Nogal-Łuczyńska, Martyna Powroźnik, Agata Gołębiowska i Sandra Plajzer.
– Większość tkanin naturalnych składa się z włókien celulozowych, które z czasem ulegają zniszczeniu i zmechaceniu. Niszczą się poprzez tarcie, używanie czy niewłaściwe pranie. Perwoll z nową Potrójną Technologią Odnowy odnawia ubrania na 3 poziomach: włókien, koloru i zapachu, co sprawia, że nasze ubrania znów wyglądają jak nowe, a efekt widoczny jest gołym okiem. Misją Perwoll jest zatrzymanie procesu starzenia się ubrań i odnowa już istniejących. Perwoll dba o ubrania, które masz, bez konieczności kupowania kolejnych – podkreśla Karolina Czyżewska, Brand Manager marki Perwoll firmy Henkel.
Event marki Perwoll wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej firmy Henkel, ponieważ jej celem jest dążenie, aby, jak najbardziej to możliwe, ograniczyć ślad środowiskowy swoich działań. Ponadto marka chce edukować konsumentom i proponować im takiego rodzaju produkty, które także będą ograniczały ten ślad środowiskowy w ich domach.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.