Komunikaty PR

Marvelstone i Wonderstone – nowe kolekcje Ceramiki Paradyż inspirowane pięknem m

2021-01-11  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Marvelstone i Wonderstone to nowe propozycje polskiego producenta wchodzące w skład setu Home of Stone. Obie kolekcje zachwycają designem, w których głębia barw i wzorów idealnie oddaje cechy charakterystyczne dla naturalnego, szlachetnego kamienia.

 

Elegancja zaklęta w kamieniu

Kolekcja Marvelstone to inspirowane pięknem marmuru połączenie wysublimowanych, przenikających się w nietuzinkowy sposób odcieni szarości oraz ekspresyjnych wzorów z białych, błyszczących żyłek mieniących się na powierzchni płytki. Minimalistyczne wzornictwo oraz kolorystyka kolekcji doskonale wpisują się w najgorętsze trendy wnętrzarskie i dają szereg możliwości aranżacyjnych. Dzięki połączeniu wyrazistości i szlachetności naturalnego kamienia domowa przestrzeń stanie się miejscem, w którym możemy nabierać sił. Użylona grafika zamknięta w płytce ceramicznej idealnie skomponuje się z naturalnym drewnem, tworząc wyrafinowany duet surowego piękna z ciepłymi detalami.

 

Prawdziwa siła natury

Kolekcja Wonderstone to wspaniała propozycja dla miłośników industrialnych, nowoczesnych przestrzeni. Inspirowane nieprzemijającą elegancją marmuru płytki sprawią, że wnętrze będzie zachwycać ponadczasowym stylem, nawiązującym do śródziemnomorskich pałaców. Stonowana kolorystyka i dominujące w niej subtelne odcienie szarości stwarzają pole do tworzenia nieograniczonej ilości aranżacji. Utrzymane w monochromatycznej estetyce elementy kolekcji będą wspaniale korespondować z mocnymi akcentami, np. armaturą w kolorze starego złota, połyskującym wykończeniem mebli, naturalnym drewnem oraz dodatkami w zdecydowanych, szlachetnych barwach.

 

Zarówno kolekcja Marvelstone jak i Wonderstone dostępna jest w formatach 59,8 x 119,8 cm oraz 59,8 x 59,8 cm. Dodatkowo w pierwszej z nich znajdziemy także modne heksagony w rozmiarze 19,9 cm x 17,1 cm. Podobnie jak inne kolekcje z setu Home of Stone, prezentowane nowości wpisują się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych takich jak: holl, salon, łazienka, kuchnia, taras czy elewacja.

 

Elementy kolekcji:

 

Marvelstone:

Formaty płytek: 19,8 x 17,1 cm; 59,8 x 59,8 cm; 59,8 x 119,8 cm

Kolory: light grey, grey

Powierzchnia: mat

Cena: 19,8 x 17,1 cm – 158,57zł m2, 59,8 x 59,8 cm - 114,39 zł m2, 59,8 x 119,8 – 141,45 zł m2

 

Wonderstone:

Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm

Kolory: light grey, grey

Powierzchnia: poler

Cena: 59,8x59,8 cm – 153,75 zł m2, 59,8x119,8 - 178,35 zł m2

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.