Komunikaty PR

Maszynki BIC® Hybrid Flex golenie z klasą każdego dnia

2023-07-26  |  01:00
Biuro prasowe

Starannie ogolona twarz jest uważana przez specjalistów od wyglądu i biznesowej etykiety za wizytówkę mężczyzny sukcesu. Pomimo mody na różne formy zarostu, większość panów deklaruje, że codziennie goli się na gładko. Dzięki najlepszym modelom maszynek BIC® – Hybrid Flex – czynność ta stanie się dla nich prawdziwą przyjemnością.

Dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Dlatego warto zadbać o wygląd szczególnie przed ważnym spotkaniem – zawodowym lub prywatnym – od którego może wiele zależeć. Idealnie ogolona twarz  jest
w tej sytuacji nieodzowna. Powinna być nie tylko gładka, ale także dobrze nawilżona i wolna od podrażnień czy zaczerwienień, co zapewni dobra maszynka do golenia. Większość mężczyzn preferuje golenie na mokro, a do takiego idealne są najnowsze modele marki BIC®: Hybrid 3 Flex, Hybrid 3 Flex Sensitive i Hybrid 5 Flex, dostępne w wersji z 3 lub 5 ostrzami – wg badania* przeprowadzonego w 2022 r. przez panel Ariadna na zlecenie producenta maszynek, firmę BIC®, najczęściej wybieranymi przez konsumentów.

 

Ich ruchome tytanowe ostrza, główki dopasowujące się do konturów twarzy, wyprofilowane rączki zapewniające pewny chwyt oraz szerokie paski nawilżające czynią golenie efektywnym i komfortowym. Wszystkie zastosowane rozwiązania zapewniają skuteczną ochronę przed podrażnieniami. Na uwagę zasługują zwłaszcza ostrza, które powstały dzięki nanotechnologii. Dzięki temu są 2000 razy cieńsze niż włos, ścinają więc zarost jednym ruchem. Nie ma potrzeby kilkukrotnie przesuwać nimi po skórze, co dodatkowo ją chroni. Tylko precyzyjna i automatyczna produkcja pozwala na tego rodzaju ostrość oraz rygorystyczną kontrolę jakości. 100% produktów BIC® – ostrzy, komponentów i egzemplarzy finalnych – przechodzi aż 30 wizualnych oraz technicznych testów. Dlatego maszynki Hybrid Flex są niezawodna każdego dnia i w każdej sytuacji. Są też odpowiedzią na oczekiwania konsumentów poszukujących produktów przyjaznych środowisku, ponieważ są maszynkami systemowymi – z wymiennymi wkładami. Pozwala to znacznie ograniczyć ilość odpadów i zadbać o przyszłość Ziemi.

 

Usuwanie zarostu z twarzy już od czasów starożytnych było oznaką wysokiego statusu społecznego. Utrzymanie gładkich i wypielęgnowanych policzków było wówczas pracochłonne i kosztowne, wymagające stałego zatrudnienia przeszkolonego do tego zadania człowieka. Dlatego na ten luksus mogli sobie pozwolić jedynie przedstawiciele elity. Już na pierwszy rzut oka wiadomo było, że ogolony mężczyzna jest człowiekiem sukcesu. Brak zarostu był atrakcyjny; panowie bez bród uważani byli za przystojniejszych.

 

Dziś także gładka męska twarz jest w wielu środowiskach – zwłaszcza finansowych i biznesowych oraz szeroko rozumianych mediach – cechą wyróżniającą profesjonalistów. Zadbany i elegancki wygląd mężczyzny sygnalizuje, że jest on pewny siebie, wie do czego dąży, cechuje go dokładność i zwraca uwagę na szczegóły, widząc jednocześnie szerszy obraz. Ma w sobie wiele z perfekcjonisty. To cechy bardzo pożądane zarówno przez pracodawców, jak i klientów czy odbiorców oraz, oczywiście, kobiety. W wspomnianym badaniu* Ariadny, 40% pań wskazało, że najbardziej lubi u mężczyzn gładką twarz. W tym samym badaniu* aż 58% panów podało, że czują się z nią najbardziej komfortowo.  

 

BIC® Hybrid Flex 5:

5 tytanowych ostrzy zapewnia długi czas użytkowania.

Nanotechnologia umożliwia każdemu ostrzu indywidualnie dopasować się do konturów twarzy, dzięki czemu golenie jest bardzo dokładne.

Ruchoma główka z 40° zakresem dopasowania się do konturów twarzy

Metalowa kulka w rączce sprawia, że maszynka jest cięższa, stabilnie leży
w dłoni, można nią swobodnie manewrować, nie ryzykując zacięć.

Precyzyjne dodatkowe ostrze pomaga dotrzeć do trudno dostępnych
miejsc, np. pod nosem, i pozwala dokładnie wymodelować linię zarostu.

Pasek nawilżający z aloesem i wit. E gwarantuje idealny poślizg.

Wyjątkowy mechanizm łatwego wypinania ułatwia wymianę wkładu.

Ceny rekomendowane: zestaw 1 uchwyt + 2 wkłady wymienne: 24.35 zł;

4 wkłady wymienne: 36.55 zł.

 

BIC® Hybrid Flex 3:

3 ostrza nano tech indywidualnie dopasowują się do konturów twarzy, co gwarantuje dokładne golenie, redukcję zaczerwienień i podrażnień oraz dokładne i łatwe spłukiwanie.

Ruchoma główka z 30° zakresem dopasowania się do konturów twarzy

Pasek nawilżający z aloesem i wit. E gwarantuje idealny poślizg.

Długa zakrzywiona gumowa rączka (wyprodukowana w 30% z plastiku pochodzącego z recyklingu) zapewnia lepszą kontrolę podczas golenia.

Ceny rekomendowane: zestaw 1 uchwyt + 4 wkłady wymienne: 24.35 zł;

8 wkładów wymiennych: 36.55 zł.

 

BIC® Hybrid Flex 3 Sensitive:

3 ostrza nano tech indywidualnie dopasowują się do konturów twarzy, co gwarantuje dokładne golenie, redukcję zaczerwienień i podrażnień oraz dokładne i łatwe spłukiwanie.

Ruchoma główka z 30° zakresem dopasowania się do konturów twarzy

Pasek nawilżający z aloesem i wit. E gwarantuje idealny poślizg.

Wygodna roączka została wyprodukowana w 90% z plastiku pochodzącego z recyklingu

Maszynka została sprawdzona klinicznie pod kątem potrzeb skóry wrażliwej.

Ceny rekomendowane: zestaw 1 uchwyt + 2 wkłady wymienne: 18.29 zł;

4 wkłady wymienne: 25.59 zł.

* badanie preferencji użytkowników maszynek do golenia zrealizowane przez Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna w listopadzie 2022 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę Biuro prasowe
2024-06-21 | 08:00

Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę

Już prawie 15,5 miliarda złotych wynoszą łączne zaległości alimentacyjne Polaków. Ma je 290 tysięcy osób, wpisanych do Krajowego Rejestru Długów. 94 proc. z nich to
Mężczyzna Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej
2024-06-04 | 16:00

Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej

Po ostatnim zwycięskim powrocie na ring Anthony Joshua dał się dostrzec nie tylko w świecie sportu. Bokser został ambasadorem perfum Titanium od szwajcarskiej marki kosmetycznej premium
Mężczyzna Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady
2024-04-24 | 13:00

Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady

Szwajcarska marka premium Gisada rozpoczęła wiosnę, przedstawiając nowe perfumy dla mężczyzn Titanium. Ambasadorem zapachu został Anthony Joshua - olimpijski mistrz w boksie w wadze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.