„Czas na Wnętrze” – magazyn pełen inspiracji

OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
„Czas na Wnętrze” – polski miesięcznik wnętrzarski, obchodzi w tym roku swoje 10. urodziny!
Wierzymy, że "Czas na Wnętrze" to pewna społeczność. Wierzymy, że dobra energia, która nam towarzyszy, wzajemne zaufanie i szacunek, tworzą pewną wyjątkową jakość ? mówi redaktor naczelna magazynu Anna Grużewska. I dodaje, że "Czas na Wnętrze" to pismo skierowane do wielbicieli pięknych wnętrz, dobrego wzornictwa i sztuki, patronujące najważniejszym imprezom poświęconym projektowaniu w Polsce, wśród których są m.in. Łódź Design Festival czy Konkurs Mazda Design. Dziesięć lat trwania naszego magazynu jest okazją do pewnych podsumowań. Dekada, którą poświęciliśmy na promowanie dobrego designu, przyniosła owoce. Nasze domy są coraz piękniejsze, mieszkania coraz bardziej funkcjonalne, a przestrzeń publiczna coraz wygodniejsza - przyznaje Anna Grużewska.
Dziś "Czas na Wnętrze" to jedno z największych i najbardziej poczytnych polskich pism wnętrzarskich klasy premium. Co miesiąc w ręce czytelników trafia około 200 stron o najnowszych trendach w designie, sztuce i wnętrzach z Polski oraz całego świata. Na ekskluzywny charakter magazynu składają się: inspirujące artykuły tworzone przez doświadczonych redaktorów i grafików, elegancka matowa okładka z lśniącym logo oraz luksusowy dodatek na kredowym papierze. Magazyn jest dostępny także w wersji tabletowej, a całości dopełnia nowoczesny portal internetowy www.czasnawnetrze.pl. Zdecydowaną większość czytelników ?Czasu na Wnętrze? stanowią młode kobiety z wyższym wykształceniem, co owocuje rekordową liczbą ponad 100 000 fanów na Facebooku i jednym z lepszych wyników w segmencie polskich pism wnętrzarskich na Instagramie.
Od początku wiedzieliśmy, że musimy być konsekwentni w naszym stylu i to dzięki tej właśnie konsekwencji wypracowaliśmy swój wizerunek. Mając za sobą lata ciężkiej pracy, patrzymy w przyszłość z nadzieją, że dzięki niesłabnącemu zaangażowaniu będziemy mogli jeszcze bardziej inspirować naszych Czytelników. Dziękujemy za dekadę wyzwań, sukcesów i wspólnego zachwycania się tym, co prowadzi do zmian w przestrzeni, w jakiej żyjemy - mówi Anna Grużewska.
Obchody jubileuszu 10-lecia magazynu rozpoczęły się od numeru marcowego, który został powiększony o dodatkowe strony oraz ozdobiony złotym logotypem. Magazyn wsparła kampania reklamowa w kanałach telewizyjnych - Domo +, HG TV i TVN Style. Z okazji urodzin Czasu na Wnętrze został także zorganizowany konkurs "100 prenumerat na 10-lecie" - czytelnicy co miesiąc wybierają swoją ulubioną okładkę, najciekawsze odpowiedzi redakcja nagradza prenumeratami i upominkami. Spośród wyróżnionych okładek zostanie wybrana Okładka Dekady.
W najnowszym, letnim lipcowo-sierpniowym wydaniu na czytelników czekają m.in. zestawienia mebli i dodatków inspirowane wakacyjnymi kierunkami podróży, reportaże z polskich i zagranicznych wnętrz, przegląd wyposażenia do łazienki oraz porady, jak zaaranżować pokój dziecka. Tematem numeru jest urządzanie salonu.
Miesięcznik "Czas na Wnętrze" to luksusowy magazyn wnętrzarski z bogatego portfolio Wydawnictwa AVT, które działa na polskim rynku prasowym od blisko 30 lat i ma największą liczbę tytułów w segmencie special interest (m.in. "O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą", "Budujemy Dom", "Młody Technik", "Gitarzysta", "Digital Camera") oraz ponad 40 serwisów internetowych.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.