Komunikaty PR

„Czas na Wnętrze” – magazyn pełen inspiracji

2020-07-16  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.24 MB )

„Czas na Wnętrze” – polski miesięcznik wnętrzarski, obchodzi w tym roku swoje 10. urodziny!

Wierzymy, że "Czas na Wnętrze" to pewna społeczność. Wierzymy, że dobra energia, która nam towarzyszy, wzajemne zaufanie i szacunek, tworzą pewną wyjątkową jakość ? mówi redaktor naczelna magazynu Anna Grużewska. I dodaje, że "Czas na Wnętrze" to pismo skierowane do wielbicieli pięknych wnętrz, dobrego wzornictwa i sztuki, patronujące najważniejszym imprezom poświęconym projektowaniu w Polsce, wśród których są m.in. Łódź Design Festival czy Konkurs Mazda Design. Dziesięć lat trwania naszego magazynu jest okazją do pewnych podsumowań. Dekada, którą poświęciliśmy na promowanie dobrego designu, przyniosła owoce. Nasze domy są coraz piękniejsze, mieszkania coraz bardziej funkcjonalne, a przestrzeń publiczna coraz wygodniejsza - przyznaje Anna Grużewska.

Dziś "Czas na Wnętrze" to jedno z największych i najbardziej poczytnych polskich pism wnętrzarskich klasy premium. Co miesiąc w ręce czytelników trafia około 200 stron o najnowszych trendach w designie, sztuce i wnętrzach z Polski oraz całego świata. Na ekskluzywny charakter magazynu składają się: inspirujące artykuły tworzone przez doświadczonych redaktorów i grafików, elegancka matowa okładka z lśniącym logo oraz luksusowy dodatek na kredowym papierze. Magazyn jest dostępny także w wersji tabletowej, a całości dopełnia nowoczesny portal internetowy www.czasnawnetrze.pl. Zdecydowaną większość czytelników ?Czasu na Wnętrze? stanowią młode kobiety z wyższym wykształceniem, co owocuje rekordową liczbą ponad 100 000 fanów na Facebooku i jednym z lepszych wyników w segmencie polskich pism wnętrzarskich na Instagramie.

Od początku wiedzieliśmy, że musimy być konsekwentni w naszym stylu i to dzięki tej właśnie konsekwencji wypracowaliśmy swój wizerunek. Mając za sobą lata ciężkiej pracy, patrzymy w przyszłość z nadzieją, że dzięki niesłabnącemu zaangażowaniu będziemy mogli jeszcze bardziej inspirować naszych Czytelników. Dziękujemy za dekadę wyzwań, sukcesów i wspólnego zachwycania się tym, co prowadzi do zmian w przestrzeni, w jakiej żyjemy - mówi Anna Grużewska.

Obchody jubileuszu 10-lecia magazynu rozpoczęły się od numeru marcowego, który został powiększony o dodatkowe strony oraz ozdobiony złotym logotypem. Magazyn wsparła kampania reklamowa w kanałach telewizyjnych - Domo +, HG TV i TVN Style. Z okazji urodzin Czasu na Wnętrze został także zorganizowany konkurs "100 prenumerat na 10-lecie" - czytelnicy co miesiąc wybierają swoją ulubioną okładkę, najciekawsze odpowiedzi redakcja nagradza prenumeratami i upominkami. Spośród wyróżnionych okładek zostanie wybrana Okładka Dekady.

W najnowszym, letnim lipcowo-sierpniowym wydaniu na czytelników czekają m.in. zestawienia mebli i dodatków inspirowane wakacyjnymi kierunkami podróży, reportaże z polskich i zagranicznych wnętrz, przegląd wyposażenia do łazienki oraz porady, jak zaaranżować pokój dziecka. Tematem numeru jest urządzanie salonu.

Miesięcznik "Czas na Wnętrze" to luksusowy magazyn wnętrzarski z bogatego portfolio Wydawnictwa AVT, które działa na polskim rynku prasowym od blisko 30 lat i ma największą liczbę tytułów w segmencie special interest (m.in. "O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą", "Budujemy Dom", "Młody Technik", "Gitarzysta", "Digital Camera") oraz ponad 40 serwisów internetowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS Biuro prasowe
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
2024-06-24 | 12:30

Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu
Media Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
2024-06-06 | 13:12

Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl

Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło „Hotele, o jakich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Ochrona środowiska

Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.