„Czas na Wnętrze” – magazyn pełen inspiracji
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
„Czas na Wnętrze” – polski miesięcznik wnętrzarski, obchodzi w tym roku swoje 10. urodziny!
Wierzymy, że "Czas na Wnętrze" to pewna społeczność. Wierzymy, że dobra energia, która nam towarzyszy, wzajemne zaufanie i szacunek, tworzą pewną wyjątkową jakość ? mówi redaktor naczelna magazynu Anna Grużewska. I dodaje, że "Czas na Wnętrze" to pismo skierowane do wielbicieli pięknych wnętrz, dobrego wzornictwa i sztuki, patronujące najważniejszym imprezom poświęconym projektowaniu w Polsce, wśród których są m.in. Łódź Design Festival czy Konkurs Mazda Design. Dziesięć lat trwania naszego magazynu jest okazją do pewnych podsumowań. Dekada, którą poświęciliśmy na promowanie dobrego designu, przyniosła owoce. Nasze domy są coraz piękniejsze, mieszkania coraz bardziej funkcjonalne, a przestrzeń publiczna coraz wygodniejsza - przyznaje Anna Grużewska.
Dziś "Czas na Wnętrze" to jedno z największych i najbardziej poczytnych polskich pism wnętrzarskich klasy premium. Co miesiąc w ręce czytelników trafia około 200 stron o najnowszych trendach w designie, sztuce i wnętrzach z Polski oraz całego świata. Na ekskluzywny charakter magazynu składają się: inspirujące artykuły tworzone przez doświadczonych redaktorów i grafików, elegancka matowa okładka z lśniącym logo oraz luksusowy dodatek na kredowym papierze. Magazyn jest dostępny także w wersji tabletowej, a całości dopełnia nowoczesny portal internetowy www.czasnawnetrze.pl. Zdecydowaną większość czytelników ?Czasu na Wnętrze? stanowią młode kobiety z wyższym wykształceniem, co owocuje rekordową liczbą ponad 100 000 fanów na Facebooku i jednym z lepszych wyników w segmencie polskich pism wnętrzarskich na Instagramie.
Od początku wiedzieliśmy, że musimy być konsekwentni w naszym stylu i to dzięki tej właśnie konsekwencji wypracowaliśmy swój wizerunek. Mając za sobą lata ciężkiej pracy, patrzymy w przyszłość z nadzieją, że dzięki niesłabnącemu zaangażowaniu będziemy mogli jeszcze bardziej inspirować naszych Czytelników. Dziękujemy za dekadę wyzwań, sukcesów i wspólnego zachwycania się tym, co prowadzi do zmian w przestrzeni, w jakiej żyjemy - mówi Anna Grużewska.
Obchody jubileuszu 10-lecia magazynu rozpoczęły się od numeru marcowego, który został powiększony o dodatkowe strony oraz ozdobiony złotym logotypem. Magazyn wsparła kampania reklamowa w kanałach telewizyjnych - Domo +, HG TV i TVN Style. Z okazji urodzin Czasu na Wnętrze został także zorganizowany konkurs "100 prenumerat na 10-lecie" - czytelnicy co miesiąc wybierają swoją ulubioną okładkę, najciekawsze odpowiedzi redakcja nagradza prenumeratami i upominkami. Spośród wyróżnionych okładek zostanie wybrana Okładka Dekady.
W najnowszym, letnim lipcowo-sierpniowym wydaniu na czytelników czekają m.in. zestawienia mebli i dodatków inspirowane wakacyjnymi kierunkami podróży, reportaże z polskich i zagranicznych wnętrz, przegląd wyposażenia do łazienki oraz porady, jak zaaranżować pokój dziecka. Tematem numeru jest urządzanie salonu.
Miesięcznik "Czas na Wnętrze" to luksusowy magazyn wnętrzarski z bogatego portfolio Wydawnictwa AVT, które działa na polskim rynku prasowym od blisko 30 lat i ma największą liczbę tytułów w segmencie special interest (m.in. "O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą", "Budujemy Dom", "Młody Technik", "Gitarzysta", "Digital Camera") oraz ponad 40 serwisów internetowych.
Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!
McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Tomasz Dedek: Trzy dekady temu wziąłem udział w zdjęciach do „Listy Schindlera” Stevena Spielberga. Film był za długi i niestety cały mój wątek wycięli
W „Liście Schindlera” Tomasz Dedek wcielił się w rolę gestapowca. Niestety wątek z jego udziałem został wycięty z filmu. Mimo wszystko aktor cieszy się, że dane mu było współpracować ze Stevenem Spielbergiem, bo to dla niego prawdziwy wirtuoz kina, którego podziwia od wielu lat. Jak wspomina, na planie wiele wymagał, ale nie tworzył niepotrzebnych barier i nie dystansował się, natomiast był niezwykle otwarty i życzliwy.
Gwiazdy
Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały
Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.
Handel
Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie
Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.