Komunikaty PR

Internetowi gracze zebrali pieniądze na uruchomienie poradni dla dzieci

2023-02-09  |  12:55
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Dwornik
Ogólnopolski Operator Oświaty

ul. Jana Gorczyczewskiego 2/7
60-554 Poznań
fundaraising|operator.edu.pl| |fundaraising|operator.edu.pl
+48 533 978 513
https://operator.edu.pl

Prawie 30 godzin gry na żywo, ponad 1100 uczestników i wielki ładunek dobrej energii. Uczestnicy i widzowie Świątecznego Streamu Charytatywnego na Youtube zebrali ponad 2600 złotych na uruchomienie internetowej poradni pedagogicznej.

Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty i Paweł Maliszewski, twórca gamingowego kanału KronosGRA na Youtube, zaprosili fanów gier komputerowych na internetowy maraton. Przez dwa dni, od 17 do 18 grudnia, trwała transmisja na żywo, podczas której można było zmierzyć się z youtuberem w grach: Rocket League, Snow Runner, FIFA 23 oraz Minecraft.

Celem zabawy było zebranie środków na uruchomienie Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, interaktywnej platformy z profesjonalnymi poradami pedagogów, psychologów dziecięcych i logopedów. Projekt przygotowuje fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty, wspólnie ze specjalistami Familijnej Poradni Pedagogiczno Psychologicznej z Wrocławia.

Widzowie i uczestnicy Świątecznego Streamu Charytatywnego mogli w trakcie wydarzenia przekazywać mikrodarowizny (w społeczności internetowej nazywane donejtami), a dzięki wsparciu partnerów zorganizowane zostały również aukcje charytatywne na platformie Allegro. W sumie na uruchomienie Wirtualnej Poradni Pedagogicznej udało się zebrać 2650 złotych.

- Wydarzenie odbiło się echem w całym internecie. Dla mnie takie streamy znaczą bardzo wiele. Dzięki nim otrzymuję dużo pozytywnej energii – cieszy się Paweł Maliszewski, twórca kanału KronosGRA i pomysłodawca wydarzenia. - W streamie wzięło udział wiele fantastycznych osób. W konkursach i wspólnym kolędowaniu również. To nadało całej akcji jeszcze głębszego klimatu. jestem bardzo dumny z tego, że mogłem zorganizować taki event.

Przez dwa dni w wydarzeniu, transmitowanym na żywo na Youtube, platformie Twitch i stronie internetowej fundacji, udział wzięło 1116 osób. Maraton, zamiast planowanych 24 godzin, potrwał w sumie prawie 30. Oprócz grania, widzowie mogli wziąć udział w spontanicznie ogłaszanych zabawach: na najlepsze zdjęcie czy na zaśpiewanie kolędy.

- To był niesamowity ładunek dobrych emocji i świetna zabawa. Cieszę się, że razem z Pawłem daliśmy widzom tyle rozrywki i uśmiechu - podsumowuje Bartłomiej Dwornik z fundacji Ogólnopolski Operator Oświaty, który współprowadził transmisję. - Jesteśmy wdzięczni graczom, widzom i partnerom za udział, zaangażowanie i wsparcie dla projektu Wirtualnej Poradni. Dzięki kwocie zebranej podczas streamu i na licytacjach, będziemy mogli już niedługo uruchomić działającą wersję pilotażową. Bardzo się z tego cieszymy!

Partnerami i patronami Świątecznego Streamu Charytatywnego byli: Prezent Marzeń • Kujawski Uniwersytet Ludowy w Nakonowie • Szkoła Podstawowa Marco Polo z Wrocławia • Fundacja Fani Mani • Newspoint • TIM SA • Łucznik • Wydawnictwo Albatros • Funwisher • Reporterzy.info • CD Projekt.

Więcej na temat Wirtualnej Poradni Pedagogicznej dowiedzieć się można na stronie: https://operator.edu.pl/poradnia/

Uruchomienie i funkcjonowanie poradni wesprzeć można również przekazując 1,5% podatku PIT. Więcej informacji: https://operator.edu.pl/pl/1-5-procent-podatku-pit/


Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty od ponad 21 lat wspiera samorządy w realizacji zadań i projektów oświatowych. Fundacja jest organizacją pożytku publicznego. Prowadzi bezpłatne przedszkola i szkoły w całej Polsce. W 63 fundacyjnych placówkach uczy się obecnie ponad 7600 dzieci.

***

Kontakt dla mediów:

Bartłomiej Dwornik, fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty
b.dwornik@operator.edu.pl, +48 533 978 513

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ogólnopolski Operator Oświaty
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.