Komunikaty PR

newonce.radio zmieniło nazwę na neueinmal.radio

2020-11-17  |  15:00

Poza modyfikacją nazwy i logo, partnerstwo objęło także dedykowane wydanie audycji Bolesny Poranek, w której poruszano liczne tematy związane z Niemcami i ich językiem. To wszystko w ramach kolejnej odsłony kampanii edukacyjnej Język Twojej Pasji realizowanej m.in. przez Goethe-Institut i Ambasadę Niemiec.

 

Jednodniowa zmiana nazwy i logotypu radia osadzonego w kulturze miejskiej oraz specjalna poranna audycja to nie jedyne elementy współpracy pomiędzy Goethe-Institut i newonce. W ramach promocji kultury i języka niemieckiego wśród młodych Polaków, 17 listopada na antenie usłyszymy także specjalnie przygotowane jingle, a cała oprawa wizualna kanałów radia w mediach społecznościowych nabierze niemieckiego charakteru. Wkrótce w ramach współpracy, w portalu newonce.net pojawią się również artykuły na temat hip-hopu oraz mody zza zachodniej granicy.

 

Bolesny Poranek, czyli Schmerzhafter Morgen

 

Wspomniana audycja poranna odbyła się w godzinach 7:00-10:00 i poprowadzi ją Piotr Kędzierski oraz Arkadiusz „Ras” Sitarz. Ten pierwszy zabrał słuchaczy w podróż po kulinarnej stronie Niemiec, polecając najpopularniejsze i najsmaczniejsze jedzenie. Następnie prym wiodła sztuka, a konkretniej założenia i stylistyka Bauhausu. Prowadzący poruszyli też tematy związane ze stolicą kraju, a gościem specjalnym audycji był Maximilian Weiss – Konsultant ds. Nauczania Języka Niemieckiego w Goethe-Institut w Polsce, który opowiedział o nauce, wymowie i niuansach tego języka.

 

Niemiecki językiem Twojej pasji

Kampania Język Twojej Pasji kierowana jest do młodych ludzi szukających ciekawych i kreatywnych ścieżek rozwoju. Prowadzona jest głównie w obszarze social media przy wsparciu narzędzi Public Relations. W jej ramach działają m.in. kanały na Facebooku i Instagramie „Język Twojej Pasji” oraz strona www.jezyktwojejpasji.pl, na której można znaleźć ważne informacje i kierunki rozwoju dla fanów muzyki, technologii, mody czy branży kosmetycznej. Zrealizowano także dwa spoty promocyjne, serię artykułów tematycznych, a w planach jest także kampania plakatowa. Inicjatorem akcji są Goethe-Institut w Warszawie i Krakowie, Ambasada Republiki Federalnej Niemiec, Niemiecka Centrala Wymiany Akademickiej (DAAD), Zentralstelle für Auslandsschulwesen (Centralny Wydział Szkolnictwa Za Granicą) oraz Willy-Brandt-Schule w Warszawie.

Za kształt i realizację kampanii odpowiada agencja Grayling.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.