Komunikaty PR

newonce.radio zmieniło nazwę na neueinmal.radio

2020-11-17  |  15:00

Poza modyfikacją nazwy i logo, partnerstwo objęło także dedykowane wydanie audycji Bolesny Poranek, w której poruszano liczne tematy związane z Niemcami i ich językiem. To wszystko w ramach kolejnej odsłony kampanii edukacyjnej Język Twojej Pasji realizowanej m.in. przez Goethe-Institut i Ambasadę Niemiec.

 

Jednodniowa zmiana nazwy i logotypu radia osadzonego w kulturze miejskiej oraz specjalna poranna audycja to nie jedyne elementy współpracy pomiędzy Goethe-Institut i newonce. W ramach promocji kultury i języka niemieckiego wśród młodych Polaków, 17 listopada na antenie usłyszymy także specjalnie przygotowane jingle, a cała oprawa wizualna kanałów radia w mediach społecznościowych nabierze niemieckiego charakteru. Wkrótce w ramach współpracy, w portalu newonce.net pojawią się również artykuły na temat hip-hopu oraz mody zza zachodniej granicy.

 

Bolesny Poranek, czyli Schmerzhafter Morgen

 

Wspomniana audycja poranna odbyła się w godzinach 7:00-10:00 i poprowadzi ją Piotr Kędzierski oraz Arkadiusz „Ras” Sitarz. Ten pierwszy zabrał słuchaczy w podróż po kulinarnej stronie Niemiec, polecając najpopularniejsze i najsmaczniejsze jedzenie. Następnie prym wiodła sztuka, a konkretniej założenia i stylistyka Bauhausu. Prowadzący poruszyli też tematy związane ze stolicą kraju, a gościem specjalnym audycji był Maximilian Weiss – Konsultant ds. Nauczania Języka Niemieckiego w Goethe-Institut w Polsce, który opowiedział o nauce, wymowie i niuansach tego języka.

 

Niemiecki językiem Twojej pasji

Kampania Język Twojej Pasji kierowana jest do młodych ludzi szukających ciekawych i kreatywnych ścieżek rozwoju. Prowadzona jest głównie w obszarze social media przy wsparciu narzędzi Public Relations. W jej ramach działają m.in. kanały na Facebooku i Instagramie „Język Twojej Pasji” oraz strona www.jezyktwojejpasji.pl, na której można znaleźć ważne informacje i kierunki rozwoju dla fanów muzyki, technologii, mody czy branży kosmetycznej. Zrealizowano także dwa spoty promocyjne, serię artykułów tematycznych, a w planach jest także kampania plakatowa. Inicjatorem akcji są Goethe-Institut w Warszawie i Krakowie, Ambasada Republiki Federalnej Niemiec, Niemiecka Centrala Wymiany Akademickiej (DAAD), Zentralstelle für Auslandsschulwesen (Centralny Wydział Szkolnictwa Za Granicą) oraz Willy-Brandt-Schule w Warszawie.

Za kształt i realizację kampanii odpowiada agencja Grayling.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media MIESIĄC ZAKOCHANYCH TYLKO Z ROMANCE TV! Biuro prasowe
2021-01-19 | 16:00

MIESIĄC ZAKOCHANYCH TYLKO Z ROMANCE TV!

Luty to jeden z najważniejszych miesięcy dla Romance TV, świętujemy przecież Walentynki! Ponieważ miłość i uczucia należy celebrować każdego dnia, stacja przygotowała wspaniałe
Media Co na początek roku od Empik Go?
2021-01-19 | 12:00

Co na początek roku od Empik Go?

Druga seria specjalnych odcinków jednego z najpopularniejszych polskich podcastów true crime, biografia legendy polskiej sceny hip-hopowej i wzpółzałożyciela kultowej
Media Promocyjno-informacyjna kampania OSM Piątnica „Śniadanie musi być”
2021-01-07 | 16:25

Promocyjno-informacyjna kampania OSM Piątnica „Śniadanie musi być”

Od 7 stycznia 2021 OSM Piątnica powraca z intensywną kampanią promocyjną „Śniadanie musi być”. Celem działań jest propagowanie dobrego nawyku spożywania śniadania jako

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Paweł Tur: Uroda jest ważna dla nas wszystkich. Chcemy otaczać się ludźmi, którzy są ładni. Panuje kult ciała

17 stycznia podczas finału Miss Polska wokalista po raz pierwszy zaprezentuje swój nowy utwór pod tytułem „Wiosna”. Bardzo cieszy się z możliwości wzięcia udziału w wydarzeniu. Tłumaczy, że wielokrotnie zdarzało mu się oglądać konkursy piękności w telewizji. Dużym wyróżnieniem będzie więc dla niego zobaczyć najpiękniejsze Polki na żywo. Paweł Tur zauważa, że obecnie na świecie zewnętrzne piękno i młodość mają ogromne znaczenie. Przyznaje, że lubi przebywać w wyjątkowych przestrzeniach i otaczać się niezwykłymi ludźmi.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: 29. Finał WOŚP gotowy pod względem organizacyjnym i sanitarnym. Na zbiórkach i aukcjach internetowych uzbierano już ponad 10 mln zł

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gotowa do 29. finału, nietypowego ze względu na pandemię i obowiązujące obostrzenia. Tegoroczna akcja charytatywna to już blisko 8 tys. puszek stacjonarnych, 12 tys. eSkarbonek, prawie 1,4 tys. sztabów oraz rzesza wolontariuszy. – Liczymy się z tym, że w czasie pandemii zebranych pieniędzy może być dużo mniej. Ale zbiórka już trwa i o dziwo jednego dnia potrafi przybyć na naszym koncie ponad milion złotych. W tych czasach to nieprawdopodobna suma – mówi Jurek Owsiak, pomysłodawca i prezes Fundacji WOŚP. Finał rozpocznie się w sobotę 30 stycznia wieczorem.

 

Medycyna

Można już skorzystać z testów wykrywających COVID-19 w zaledwie pięć minut. Dostępne są także superszybkie i skuteczne testy molekularne

Tylko w Polsce od początku pandemii koronawirusa przeprowadzono blisko 8 mln testów. Początkowo popularnością cieszyły się zwłaszcza testy PCR, które potwierdzają lub wykluczają chorobę COVID-19. Obecnie, podczas drugiej fali, częściej wykonywane są testy na przeciwciała, które pozwalają określić, czy dana osoba przeszła już chorobę. Na rynku pojawiają się kolejne, superszybkie testy, które wykrywają koronawirusa  w ciągu kilku minut, jednak mają mniejszą wiarygodność niż testy PCR. W Polsce można wykonać tzw. ultraekspresy, czyli test molekularny RT-PCR, który wyniki podaje do trzech godzin po badaniu.