newonce.radio zmieniło nazwę na neueinmal.radio
Poza modyfikacją nazwy i logo, partnerstwo objęło także dedykowane wydanie audycji Bolesny Poranek, w której poruszano liczne tematy związane z Niemcami i ich językiem. To wszystko w ramach kolejnej odsłony kampanii edukacyjnej Język Twojej Pasji realizowanej m.in. przez Goethe-Institut i Ambasadę Niemiec.
Jednodniowa zmiana nazwy i logotypu radia osadzonego w kulturze miejskiej oraz specjalna poranna audycja to nie jedyne elementy współpracy pomiędzy Goethe-Institut i newonce. W ramach promocji kultury i języka niemieckiego wśród młodych Polaków, 17 listopada na antenie usłyszymy także specjalnie przygotowane jingle, a cała oprawa wizualna kanałów radia w mediach społecznościowych nabierze niemieckiego charakteru. Wkrótce w ramach współpracy, w portalu newonce.net pojawią się również artykuły na temat hip-hopu oraz mody zza zachodniej granicy.
Bolesny Poranek, czyli Schmerzhafter Morgen
Wspomniana audycja poranna odbyła się w godzinach 7:00-10:00 i poprowadzi ją Piotr Kędzierski oraz Arkadiusz „Ras” Sitarz. Ten pierwszy zabrał słuchaczy w podróż po kulinarnej stronie Niemiec, polecając najpopularniejsze i najsmaczniejsze jedzenie. Następnie prym wiodła sztuka, a konkretniej założenia i stylistyka Bauhausu. Prowadzący poruszyli też tematy związane ze stolicą kraju, a gościem specjalnym audycji był Maximilian Weiss – Konsultant ds. Nauczania Języka Niemieckiego w Goethe-Institut w Polsce, który opowiedział o nauce, wymowie i niuansach tego języka.
Niemiecki językiem Twojej pasji
Kampania Język Twojej Pasji kierowana jest do młodych ludzi szukających ciekawych i kreatywnych ścieżek rozwoju. Prowadzona jest głównie w obszarze social media przy wsparciu narzędzi Public Relations. W jej ramach działają m.in. kanały na Facebooku i Instagramie „Język Twojej Pasji” oraz strona www.jezyktwojejpasji.pl, na której można znaleźć ważne informacje i kierunki rozwoju dla fanów muzyki, technologii, mody czy branży kosmetycznej. Zrealizowano także dwa spoty promocyjne, serię artykułów tematycznych, a w planach jest także kampania plakatowa. Inicjatorem akcji są Goethe-Institut w Warszawie i Krakowie, Ambasada Republiki Federalnej Niemiec, Niemiecka Centrala Wymiany Akademickiej (DAAD), Zentralstelle für Auslandsschulwesen (Centralny Wydział Szkolnictwa Za Granicą) oraz Willy-Brandt-Schule w Warszawie.
Za kształt i realizację kampanii odpowiada agencja Grayling.
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.