Komunikaty PR

newonce.radio zmieniło nazwę na neueinmal.radio

2020-11-17  |  15:00

Poza modyfikacją nazwy i logo, partnerstwo objęło także dedykowane wydanie audycji Bolesny Poranek, w której poruszano liczne tematy związane z Niemcami i ich językiem. To wszystko w ramach kolejnej odsłony kampanii edukacyjnej Język Twojej Pasji realizowanej m.in. przez Goethe-Institut i Ambasadę Niemiec.

 

Jednodniowa zmiana nazwy i logotypu radia osadzonego w kulturze miejskiej oraz specjalna poranna audycja to nie jedyne elementy współpracy pomiędzy Goethe-Institut i newonce. W ramach promocji kultury i języka niemieckiego wśród młodych Polaków, 17 listopada na antenie usłyszymy także specjalnie przygotowane jingle, a cała oprawa wizualna kanałów radia w mediach społecznościowych nabierze niemieckiego charakteru. Wkrótce w ramach współpracy, w portalu newonce.net pojawią się również artykuły na temat hip-hopu oraz mody zza zachodniej granicy.

 

Bolesny Poranek, czyli Schmerzhafter Morgen

 

Wspomniana audycja poranna odbyła się w godzinach 7:00-10:00 i poprowadzi ją Piotr Kędzierski oraz Arkadiusz „Ras” Sitarz. Ten pierwszy zabrał słuchaczy w podróż po kulinarnej stronie Niemiec, polecając najpopularniejsze i najsmaczniejsze jedzenie. Następnie prym wiodła sztuka, a konkretniej założenia i stylistyka Bauhausu. Prowadzący poruszyli też tematy związane ze stolicą kraju, a gościem specjalnym audycji był Maximilian Weiss – Konsultant ds. Nauczania Języka Niemieckiego w Goethe-Institut w Polsce, który opowiedział o nauce, wymowie i niuansach tego języka.

 

Niemiecki językiem Twojej pasji

Kampania Język Twojej Pasji kierowana jest do młodych ludzi szukających ciekawych i kreatywnych ścieżek rozwoju. Prowadzona jest głównie w obszarze social media przy wsparciu narzędzi Public Relations. W jej ramach działają m.in. kanały na Facebooku i Instagramie „Język Twojej Pasji” oraz strona www.jezyktwojejpasji.pl, na której można znaleźć ważne informacje i kierunki rozwoju dla fanów muzyki, technologii, mody czy branży kosmetycznej. Zrealizowano także dwa spoty promocyjne, serię artykułów tematycznych, a w planach jest także kampania plakatowa. Inicjatorem akcji są Goethe-Institut w Warszawie i Krakowie, Ambasada Republiki Federalnej Niemiec, Niemiecka Centrala Wymiany Akademickiej (DAAD), Zentralstelle für Auslandsschulwesen (Centralny Wydział Szkolnictwa Za Granicą) oraz Willy-Brandt-Schule w Warszawie.

Za kształt i realizację kampanii odpowiada agencja Grayling.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.