Komunikaty PR

Samolot RWD-13 wyląduje na Placu Defilad w Warszawie!

2021-08-31  |  14:00
Biuro prasowe

 

W najbliższą sobotę, 4 września, w centrum Warszawy będzie można zobaczyć replikę samolotu RWD-13. Wielbiciele słodyczy, lotnictwa oraz historii będą mogli sprawdzić, jak wyglądał najsłodszy przedwojenny warszawski samolot, a także spróbować czekoladowych smakołyków. To wszystko z okazji niezwykłego święta - Dnia Czekolady i nadchodzącej premiery nowego serialu „Receptura”!

Wszystkich miłośników czekolady zapraszamy 4 września na Plac Defilad 1, od strony Teatru Dramatycznego. W najbardziej czekoladowy dzień w roku, oprócz niepowtarzalnej repliki samolotu RWD-13, na gości będą czekały batony Ptasie Mleczko®. Kultowe pianki są istotnym wątkiem fabuły serialu ,,Receptura”. Samolot wyląduje na Placu Defilad już o 8:00, natomiast od 11:00 będzie można skosztować słodyczy.

Słodka historia w powietrzu

RWD-13 to więcej niż latająca maszyna. To samolot, który stał się symbolem marki E.Wedel, która obchodzi w tym roku już 170-te urodziny. Samolot, zakupiony przez Jana Wedla, ostatniego właściciela Fabryki Czekolady w 1937, był wykorzystywany do projektów marketingowych marki E.Wedel – rozrzucano z niego cukierki nad polskim morzem oraz ulotki w czasie warszawskich festynów. Co więcej, ekspresowo dostarczał produkty do Gdyni, Paryża i Kopenhagi. Służył również do projektów specjalnych, dzięki niemu sam Ignacy Jan Paderewski otrzymywał słodycze prosto do swojego domu w Szwajcarii. 

Od samolotu do serialowego rekwizytu

Model samolotu zobaczymy także w nowej produkcji ,,Receptura”, która pojawi się na TVN już 5 września o godz. 21.30. Serial „Receptura” to sześcioodcinkowa opowieść rozgrywająca się równolegle w okresie międzywojennym oraz teraźniejszości, w intrygujący sposób przeplatająca ze sobą perspektywę tradycji ze współczesnością. Serial jest niekonwencjonalną formą celebracji jubileuszu - 170-tych urodzin E.Wedel. ,,Receptura” nie tylko podaruje widzom ciekawą rozrywkę i relaks, ale także przybliży barwną postać Jana Wedla (w tej roli Jacek Koman), który był wielkim innowatorem słodkiego przedsiębiorstwa oraz szanowanym warszawiakiem. Ostatni z rodu Wedlów uchodził za filantropa i wizjonera wyprzedzającego czasy, w których żył. Oprócz tego, śledząc losy pozostałych bohaterów (m.in. Agnieszka Więdłocha, Zofia Wichłacz), będzie można poznać ciekawostki z bogatej historii E.Wedel.

„Receptura” już od niedzieli 5 września o 21.30 tylko w TVN. Prapremiery od niedzieli 29 sierpnia na Playerze. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.