Komunikaty PR

Te Fajne Urodziny - 1. rok agencji TFM

2022-07-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Ten Fajny Management (TFM), dynamicznie rozwijająca się agencja z branży influencer marketingu, w lipcu obchodzi 1. rocznicę działalności. Firma wystartowała z dwoma twórcami, którzy jej zaufali, dziś jest ich już 28.

W pierwszym roku TFM postawił na zbudowanie wiarygodności, by zaprezentować know-how i doświadczenie w obszarze profesjonalnych usług managerskich. Najistotniejsze było zdobycie zaufania twórców internetowych, do grona których należą dziś, m.in. Edzio Rap, Honorata Skarbek czy Anastazja Maciąg. Właśnie ci artyści występami muzycznymi wzbogacili urodzinową uroczystość w warszawskim Klubie „La Playa”, na którą wczoraj licznie przybyli klienci, influencerzy i przedstawiciele mediów.    

Ciężka praca całego zespołu i ogromna pasja, jaką darzymy pracę menedżera, spowodowała, że zamykając ten rok, czujemy ogromną satysfakcję i motywację do kolejnych działań. Oferujemy  klientom unikatowe i kompleksowe rozwiązania w obszarze influencer marketingu, jednocześnie wspierając twórców w swobodnym rozwoju – podkreśla Mateusz Bill, współzałożyciel TFM.

Założeniem strategicznym agencji TFM jest świadczenie coraz bardziej zaawansowanych usług, w oparciu o jakość, dopasowanie i kreatywne pomysły. Do sukcesów w pierwszym roku firma zalicza pozyskanie rozpoznawalności w branży, stabilną pozycję i zadowolenie klientów.

Indywidualny rozwój twórców

TFM rozpoczął działalność z dwoma podopiecznymi, Rafałem Gęburą, autorem programu „7 metrów pod ziemią” na YouTube i Kamilem Szymczakiem, miłośnikiem dynamicznego stylu życia. Obecnie grono twórców tworzy 28 osób. Misją firmy jest traktowanie każdego wyjątkowo, dlatego zespół TFM  powiększył się o nowych managerów, by zapewnić każdemu influencerowi kompleksową obsługę.

Zależy nam na jakości, dlatego w tym momencie ograniczamy liczbę naszych podopiecznych do maksymalnie 30-tu i tej granicy nie chcemy przekroczyć. Najważniejsze dla nas jest to, aby twórca rozwijał się, a skupienie na jednostce sprawia, że budujemy jej wartość i podkreślamy indywidualność – zaznacza Mateusz Bill.

TFM jako marka pozyskała silną pozycję w mediach społecznościowych i w rok zyskała rozgłos w środowisku twórców i klientów, co widać na Instagramie, który obserwuje prawie 9 tysięcy osób.

O TFM

Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.

Więcej informacji na stronie tenfajnymanagement.pl.   

Zdjęcia z urodzin: @p_baczewski @piotrbaranowski1

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.