Te Fajne Urodziny - 1. rok agencji TFM
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Ten Fajny Management (TFM), dynamicznie rozwijająca się agencja z branży influencer marketingu, w lipcu obchodzi 1. rocznicę działalności. Firma wystartowała z dwoma twórcami, którzy jej zaufali, dziś jest ich już 28.
W pierwszym roku TFM postawił na zbudowanie wiarygodności, by zaprezentować know-how i doświadczenie w obszarze profesjonalnych usług managerskich. Najistotniejsze było zdobycie zaufania twórców internetowych, do grona których należą dziś, m.in. Edzio Rap, Honorata Skarbek czy Anastazja Maciąg. Właśnie ci artyści występami muzycznymi wzbogacili urodzinową uroczystość w warszawskim Klubie „La Playa”, na którą wczoraj licznie przybyli klienci, influencerzy i przedstawiciele mediów.
– Ciężka praca całego zespołu i ogromna pasja, jaką darzymy pracę menedżera, spowodowała, że zamykając ten rok, czujemy ogromną satysfakcję i motywację do kolejnych działań. Oferujemy klientom unikatowe i kompleksowe rozwiązania w obszarze influencer marketingu, jednocześnie wspierając twórców w swobodnym rozwoju – podkreśla Mateusz Bill, współzałożyciel TFM.
Założeniem strategicznym agencji TFM jest świadczenie coraz bardziej zaawansowanych usług, w oparciu o jakość, dopasowanie i kreatywne pomysły. Do sukcesów w pierwszym roku firma zalicza pozyskanie rozpoznawalności w branży, stabilną pozycję i zadowolenie klientów.
Indywidualny rozwój twórców
TFM rozpoczął działalność z dwoma podopiecznymi, Rafałem Gęburą, autorem programu „7 metrów pod ziemią” na YouTube i Kamilem Szymczakiem, miłośnikiem dynamicznego stylu życia. Obecnie grono twórców tworzy 28 osób. Misją firmy jest traktowanie każdego wyjątkowo, dlatego zespół TFM powiększył się o nowych managerów, by zapewnić każdemu influencerowi kompleksową obsługę.
– Zależy nam na jakości, dlatego w tym momencie ograniczamy liczbę naszych podopiecznych do maksymalnie 30-tu i tej granicy nie chcemy przekroczyć. Najważniejsze dla nas jest to, aby twórca rozwijał się, a skupienie na jednostce sprawia, że budujemy jej wartość i podkreślamy indywidualność – zaznacza Mateusz Bill.
TFM jako marka pozyskała silną pozycję w mediach społecznościowych i w rok zyskała rozgłos w środowisku twórców i klientów, co widać na Instagramie, który obserwuje prawie 9 tysięcy osób.
O TFM
Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.
Więcej informacji na stronie tenfajnymanagement.pl.
Zdjęcia z urodzin: @p_baczewski @piotrbaranowski1

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.