Te Fajne Urodziny - 1. rok agencji TFM
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Ten Fajny Management (TFM), dynamicznie rozwijająca się agencja z branży influencer marketingu, w lipcu obchodzi 1. rocznicę działalności. Firma wystartowała z dwoma twórcami, którzy jej zaufali, dziś jest ich już 28.
W pierwszym roku TFM postawił na zbudowanie wiarygodności, by zaprezentować know-how i doświadczenie w obszarze profesjonalnych usług managerskich. Najistotniejsze było zdobycie zaufania twórców internetowych, do grona których należą dziś, m.in. Edzio Rap, Honorata Skarbek czy Anastazja Maciąg. Właśnie ci artyści występami muzycznymi wzbogacili urodzinową uroczystość w warszawskim Klubie „La Playa”, na którą wczoraj licznie przybyli klienci, influencerzy i przedstawiciele mediów.
– Ciężka praca całego zespołu i ogromna pasja, jaką darzymy pracę menedżera, spowodowała, że zamykając ten rok, czujemy ogromną satysfakcję i motywację do kolejnych działań. Oferujemy klientom unikatowe i kompleksowe rozwiązania w obszarze influencer marketingu, jednocześnie wspierając twórców w swobodnym rozwoju – podkreśla Mateusz Bill, współzałożyciel TFM.
Założeniem strategicznym agencji TFM jest świadczenie coraz bardziej zaawansowanych usług, w oparciu o jakość, dopasowanie i kreatywne pomysły. Do sukcesów w pierwszym roku firma zalicza pozyskanie rozpoznawalności w branży, stabilną pozycję i zadowolenie klientów.
Indywidualny rozwój twórców
TFM rozpoczął działalność z dwoma podopiecznymi, Rafałem Gęburą, autorem programu „7 metrów pod ziemią” na YouTube i Kamilem Szymczakiem, miłośnikiem dynamicznego stylu życia. Obecnie grono twórców tworzy 28 osób. Misją firmy jest traktowanie każdego wyjątkowo, dlatego zespół TFM powiększył się o nowych managerów, by zapewnić każdemu influencerowi kompleksową obsługę.
– Zależy nam na jakości, dlatego w tym momencie ograniczamy liczbę naszych podopiecznych do maksymalnie 30-tu i tej granicy nie chcemy przekroczyć. Najważniejsze dla nas jest to, aby twórca rozwijał się, a skupienie na jednostce sprawia, że budujemy jej wartość i podkreślamy indywidualność – zaznacza Mateusz Bill.
TFM jako marka pozyskała silną pozycję w mediach społecznościowych i w rok zyskała rozgłos w środowisku twórców i klientów, co widać na Instagramie, który obserwuje prawie 9 tysięcy osób.
O TFM
Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.
Więcej informacji na stronie tenfajnymanagement.pl.
Zdjęcia z urodzin: @p_baczewski @piotrbaranowski1
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.