Komunikaty PR

Męska marka LEGER w Atrium Kasztanowa

2024-04-12  |  11:30
Biuro prasowe

Dzisiaj w Atrium Kasztanowa otworzył się salon z odzieżą męską należącą do polskiej marki LEGER. To  dobra wiadomość dla mężczyzn przywiązujących uwagę do jakości i wygody noszonych ubrań. W  nowocześnie urządzonym lokalu na powierzchni 70,3 mkw. klienci znajdą szeroki wybór modnej odzieży i wyjątkowych dodatków.

 

LEGER (Franco Feruzzi Leger) to marka dedykowana mężczyznom ceniącym sobie jakość, dobry styl i wygodę. Firma proponuje zarówno odzież casual, utrzymaną w stylu miejskim: spodnie, bluzy, swetry, t-shirty, jak i stroje eleganckie – koszule, krawaty, marynarki oraz garnitury. Kolekcje marki powstają z wysokogatunkowych tkanin i dzianin, a uzupełniają je eleganckie akcesoria oraz obuwie męskie. Poza bogatą ofertą, w nowo otwartym salonie klienci mogą liczyć na profesjonalną pomoc sprzedawców w wyborze odpowiedniej stylizacji.

 

– Marka LEGER idealnie dopełnia naszą dotychczasową ofertę modową dla mężczyzn. Panowie, odwiedzając nas z coraz większą przyjemnością zaglądają do sklepów z modą męską, w których mogą znaleźć, to wszystko, co ich interesuje, począwszy od eleganckich stylizacji dla wymagających, po szeroką ofertę odzieży casual. To dla nas tak samo ważna grupa klientów jak kobiety, oczekująca spersonalizowanej oferty i wygodnych zakupów, dlatego z  przyjemnością witamy na pokładzie nowego najemcę, firmę LEGER– mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

LEGER Franco Feruzzi to polska marka działająca w branży mody męskiej od początku lat 90-tych. Wieloletnie doświadczenie i znajomość branży tekstylnej sprawia, że oferta firmy jest ciągle aktualna i na czasie. W salonach pod szyldem marki LEGER mężczyźni znajdą ubranie na każdy dzień i każdą okazję.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.