Komunikaty PR

Milka – akcje promocyjne w sieciach sklepów Carrefour i Tesco

2021-02-04  |  14:30
Biuro prasowe

Jak fani skoków narciarskich mogą okazać wsparcie polskim zawodnikom, kiedy nie mają możliwości towarzyszyć im podczas zawodów? Milka znalazła na to sposób i w ramach trwającej kampanii „Milka. Cała Polska Sercem z naszymi” zachęca fanów zimowych sportów nie tylko do wspólnego kibicowania, ale i do udziału w wyjątkowych akcjach konsumenckich, realizowanych m.in. w sieciach sklepów Carrefour i Tesco.

Akcja promocyjna w sieci sklepów Carrefour

19 stycznia br. w sieci sklepów Carrefour wystartowała wyjątkowa akcja promocyjna typu buy&get, w której za zakup produktów Milka za minimum 20 złotych (z wyjątkiem lodów, jogurtów oraz kanapek mlecznych Milka), konsumenci mogą odebrać nauszniki Milka za 1 grosz. 

Klienci wszystkich sklepów sieci Carrefour znajdujących się na terenie Polski, mogą brać udział w promocji wielorazowo. Akcja promocyjna trwa do 13.02.2021 r. lub do wyczerpania puli gadżetów, a jej regulamin jest dostępny na stronie www.carrefour.pl.

Konkurs „Kibicuj z Milka” w sieci sklepów Tesco

Sieć sklepów Tesco również przygotowała dla swoich klientów wyjątkową akcję konsumencką, która rozpoczęła się 2 lutego 2021 r. Konkurs „Kibicuj z Milka”, w ramach którego można wygrać jedną z 5 kart przedpłaconych do sklepu Decathlon o wartości 300 zł każda oraz 1 z 3 voucherów do biura podróży o wartości 10 000 zł każdy, potrwa aż do 1 marca 2021 r. (z wyłączeniem niedziel 7, 14, 21 i 28 lutego 2021 r.). Co należy zrobić, aby wziąć w nim udział? Wystarczy dokonać zakupu dowolnych produktów marki Milka (sprzedażą promocyjną nie są jednak objęte lody, jogurty oraz kanapki mleczne Milka), zachować paragon, a następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w konkursie na stronie www.kibicujzmilka.pl oraz wykonać zadanie konkursowe.

Każdy osoba biorąca udział w akcji konsumenckiej, może otrzymać tylko jedną nagrodę. Regulamin promocji można znaleźć na stronie www.kibicujzmilka.pl. 

Cała Polska Sercem z Naszymi

Akcje promocyjne prowadzone przez sieci sklepów Carrefour oraz Tesco są częścią tegorocznej kampanii Milka „Cała Polska Sercem z Naszymi”, poprzez którą marka zachęca Polaków do kibicowania ukochanym sportowcom. Milka, która od 3 lat współpracuje z Polskim Związkiem Narciarskim i jest oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, otacza ciepłymi uczuciami naszych Mistrzów, jednocześnie łącząc Polaków we wspólnym przeżywaniu emocji.

Tegoroczne działania realizowane przez markę, wsparte są kampanią telewizyjną i digitalową oraz akcjami konsumenckim organizowanymi m.in. w sieciach sklepów Tesco, Carrefour oraz Lidl. W okresie trwania aktywacji, w wybranych miastach w Polsce, zostaną również otwarte strefy kibica.

Za przygotowanie strategii komunikacji, operacyjne zarządzanie kampanią i adaptacją wszystkich form kreacji ATL oraz BTL odpowiedzialna jest agencja Ogilvy. Stworzenie kreacji powierzono zaś Carla Zuri. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka oraz Riodepost. Działania eventowe oraz wsparcie operacyjne kampanii gwarantuje Event Factory. Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć