Milka zbliża się ku końcowi sezonu skoków narciarskich i prezentuje w Zakopanem
Milka, producent czekolady z alpejskiego mleka, w wyjątkowym stylu zbliża się ku końcowi tegorocznego sezonu skoków narciarskich. Po intensywnych miesiącach, podczas których marka zachęcała całą Polskę do tego, aby fani zimowych sportów byli sercem z naszymi, przyszedł czas na wielki finał kampanii, w ramach którego w Zakopanem zaprezentowano wielki pomnik nart z podpisami fanów.
Cała Polska Sercem z Naszymi
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, trzeci rok z rzędu jest Sercem z Naszymi, zachęcając do tego również polskich konsumentów. Chociaż w tym roku z racji obostrzeń pandemicznych marka nie mogła spotkać się z nimi pod skoczniami lub w strefach kibica, ulokowanych przy stokach narciarskich, Milka aktywnie wspierała polskich zawodników, podczas ich sportowych zmagań. Tegoroczna kampania 360°, realizowana pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, objęła m.in. współpracę z partnerami handlowymi (Carrefour, Tesco, Żabka) oraz kampanię digitalową i telewizyjną. Najważniejszym elementem komunikacji była jednak loteria konsumencka, w której odnotowano prawie 300 tysięcy zgłoszeń. Polacy w ramach wyjątkowej akcji mogli wygrać nawet 100 000 zł, a dodatkowo wysłać życzenia i słowa wsparcia polskim zawodnikom, składając podpisy na wirtualnych nartach. Zwieńczeniem loterii, poprzez którą konsumenci mogli dodać skoczkom narciarskim wiatru pod nartami, było odsłonięcie w Zakopanem, tuż przy Wielkiej Krokwi, wielkiego pomniku nart z podpisami zwycięzców.
Pomnik nart w Zakopanem
Sześciometrowy pomnik nart z podpisami zwycięzców, pokazano w sobotę 13 marca w Zakopanem. Jego umieszczenie tuż przy Wielkiej Krokwi nie jest przypadkowe. To właśnie w tym miejscu gromadzą się dziesiątki tysięcy fanów skoków narciarskich, którzy zacięcie dopingują polskich skoczków. Mimo że w tym roku było to niemożliwe, a Polacy kibicowali zawodnikom głównie z domu, Milka w niestandardowy sposób postanowiła upamiętnić wyjątkowy i obfity w sportowe sukcesy sezon. Na pomniku umieszczono podpisy zwycięzców loterii, między innymi takie jak „Zawsze z Wami”, „Dalekich lotów” czy „Sercem z Wami”. Instalacja będzie dostępna przy Wielkiej Krokwi do grudnia 2021 roku. Od teraz aż do kolejnej zimy, każdy kto odwiedzi Zakopane będzie mógł na własne oczy zobaczyć pomnik nart przy Wielkiej Krokwi i sprawdzić, czy znalazły się na nim jego pozdrowienia.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.