Mission Swim i Ewa Chodakowska prezentują najnowszą kolekcję strojów kąpielowych
Mission Swim, polska marka kostiumów kąpielowych i akcesoriów plażowych, współtworzona przez Ewę Chodakowską, zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję. Marka jest znana przede wszystkim z projektów doskonale współgrających z ciałem. Firmę wyróżnia odpowiedzialne społecznie i ekologicznie podejście do produkcji oraz dystrybucji swoich produktów.
Mission Swim powstało w 2018 roku z jasno określoną misją tworzenia wysokiej jakości strojów kąpielowych pracujących z ciałem, czyli pomagających modelować sylwetkę, i podkreślających wyjątkowość każdej kobiety. Markę tworzy Ewa Chodakowska, a także zespół ekspertów, którzy dotychczasowe doświadczenie zdobywali dzięki pracy z najbardziej luksusowymi markami strojów kąpielowych i bielizny. Projektantki Mission Swim mieszkają na co dzień w Los Angeles, Paryżu, Londynie i Mediolanie, dzięki ich połączeniu w jeden „Design Team” powstają kostiumy o unikalnym połączeniu kultur i estetyk, inspirowane plażami ze wszystkich stron świata. Kostiumy tworzone są wyłącznie na terenie Unii Europejskiej - we Włoszech, Portugalii i Polsce, z dbałością o każdy detal.
– Od wielu lat jestem związana z rynkiem mody i bielizny luksusowej. To doświadczenie pozwoliło na zebranie do zespołu Mission Swim najlepszych ekspertów w zakresie projektowania i produkcji bielizny oraz strojów kąpielowych. Dlatego nasze produkty nie tylko podkreślają piękno kobiecego ciała, ale także doskonale z nim pracują, zapewniając komfort użytkowania na długie lata. Realizacja takiego celu to prawdziwe wyzwanie. Współpracujemy wyłącznie z zaufanymi lokalnymi dostawcami, których profesjonalne podejście do tworzenia materiałów i surowców zostało dokładnie przez nas sprawdzone. Znamy imię każdej osoby, która jest zaangażowana w proces produkcji, zaczynając od producentów guzików, przez osoby farbujące tkaniny, po każdą krawcową i szwaczkę. – mówi Anna Rollmann, współtwórczyni marki, ekspertka w zakresie luksusowej mody plażowej i bielizny.
Kolekcja Spring/Summer 2023
Do kultowych już modeli z porfolio marki dołączają nowe propozycje na nadchodzący sezon. Najnowsza kolekcja Mission Swim została podzielona na cztery linie:
- Barbiecore – odważne modele w soczystych kolorach,
- Vanilla Sky – wygodne kroje w różnych odcieniach różu i błękitu,
- Gorgeous – kostiumy i akcesoria dla kobiet ceniących styl high fashion,
- Tierra – pomarańczowo-zielona linia zainspirowana makaronikami – różnokolorowymi francuskimi ciasteczkami uwielbianymi przez cały świat.
Wszystkie te linie łączą unikalne projekty idealnie wpisujące się w światowe trendy mody plażowej. Ofertę kostiumów uzupełnia linia praktycznych dodatków, w tym ręcznie robionych torebek, biżuterii, a także sukienek.
Mission Swim – Mission Green
Mission Swim jest marką, która skupia się nie tylko na najwyższej jakości swoich kostiumów tak, by towarzyszyły kobietom przez lata, ale również na odpowiedzialnym podejściu do ich produkcji. W ramach tej wizji stworzony został manifest Mission Green zawierający zobowiązania w zakresie odpowiedzialnej produkcji oraz edukacji klientek w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji.
• Kilometr Zero. Firma produkuje kostiumy wyłącznie w Europie, w trosce o najwyższą jakość wykonania, przestrzegając rygorystycznych zasad i praktyk ochrony środowiska oraz praw pracowników. Dodatkowo marka planuje siatki dostaw i produkcji tak, aby unikać niepotrzebnej emisji dwutlenku węgla związanej z transportem długodystansowym.
• Zero waste. W odpowiedzi na wyzwania ekologiczne stojące przed branżą modową Mission Swim produkuje i dystrybuuje swoje kostiumy zgodnie z ideą zero waste. Marka zużywa każdy centymetr zakupionych materiałów tak, aby nic nie zostało wyrzucone. Ponadto niesprzedane produkty Mission Swim również są poddawane recyklingowi lub przerabiane, ponieważ każdy kawałek materiału ma znaczenie.
• Do not harm. Firma używa materiałów i akcesoriów produkowanych wyłącznie w sposób zrównoważony, pochodzących z recyklingu i/lub nadających się do recyklingu oraz tzw. „lovestocków”, czyli przyjaznych dla środowiska materiałów wyprodukowanych dla innych marek, ale finalnie przez nie nigdy nie użytych.
• Make the difference. Dodatkowo Mission Swim promuje „zielony”, przyjazny dla środowiska styl życia, zachęcając społeczność do brania udziału w regularnych misjach Mission Green. Ich celem jest bardziej świadoma konsumpcja i dokonywanie przemyślanych wyborów zakupowych w myśl – jakość, a nie ilość.
• 360 Sustainable. Aby zmniejszyć liczbę odpadów, które rozkładają się nawet do 50 lat, Mission Swim jako marka odpowiedzialna ekologicznie stworzyła pełną pętlę recyklingu w ramach kampanii Mission Green. Program pozwala klientom zaangażować się w dobro planety i zachęca do przesyłania nieużywanych już kostiumów kąpielowych dowolnej marki, aby firma mogła poddać je recyklingowi.
– Moją główną misją od ponad 10 lat jest pomaganie Polkom na wszystkich płaszczyznach ich życia. Dlatego też współtworzę marki nastawione na rozwiązywanie problemów i wspieranie kobiet z całej Polski. Jestem niesamowicie dumna z tego, że Mission Swim nie tylko oferuje niezwykłe produkty najwyższej jakości, ale też realnie zmienia świat i życie wielu ludzi na lepsze. Te działania mają dla mnie największą wartość. – podkreśla Ewa Chodakowska, współtwórczyni Mission Swim.
Profesjonalne podejście do prowadzenia biznesu, tworzenie różnorodnych produktów z najwyższej jakości materiałów zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i z uwzględnieniem odpowiedzialności społecznej i ekologicznej to elementy tworzące filozofię Mission Swim.
– Właśnie dzięki wartościom i ekologicznemu podejściu do produkcji i dystrybucji swoich produktów marka jest lubiana przez konsumentki, jak również doceniana przez ekspertów z branży. Jej nowa kolekcja w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie kobiet z całej polski i za granicą pojawi się nie tylko w sklepie internetowym missionswim.com i największych sklepach online, ale też stacjonarnie w polskich i zagranicznych butikach. – dodaje Paulina Zawadzka, współwłaścicielka Ammalfi Fashion, odpowiedzialnego za rozwój dystrybucji marki Mission Swim w Polsce i za granicą.
Za nazwą marki kryje się też chęć pomagania i dzielenia się owocami swojej pracy z osobami najbardziej tego potrzebującymi. Do tej pory dzięki sprzedaży produktów wsparcie otrzymało między innymi Centrum Praw Kobiet, otaczające opieką kobiety doświadczające przemocy domowej.
Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Moda
Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
Najpierw pandemia, duża popularność zakupów w sieci i inwestowanie w drogie markowe ubrania oraz dodatki, by zdążyć spełnić swoje marzenia, a teraz powrót do galerii handlowych i korzystanie z taniej oferty sieciówek. Projektantka przyznaje, że w ostatnich latach w branży modowej sporo się dzieje. Niezmienne pozostaje jednak to, że produkcja ubrań w dużej mierze przyczynia się do degradacji środowiska. Joanna Przetakiewicz zachęca więc do tego, by zamiast kupować ubrania na jeden sezon, wybierać second handy, gdzie można znaleźć prawdziwe perełki, często za niewielkie pieniądze.
Konsument
Polki dość późno zaczynają myśleć o swojej niezależności finansowej na emeryturze. Nie mają konkretnie zdefiniowanych celów związanych z oszczędzaniem
Podejście Polaków do pieniędzy uwarunkowane jest zarówno realnymi dochodami i bieżącymi potrzebami, jak i psychologicznymi barierami, nieraz bardzo silnymi, których przełamanie wymaga opracowania precyzyjnego planu finansowego i jego konsekwentnej realizacji. Tymczasem większość osób odkłada oszczędzanie, a już zwłaszcza inwestowanie na bliżej nieokreśloną przyszłość. Tymczasem tylko ten drugi sposób daje szanse na wypracowanie kapitału, który pozwoli na zaspokojenie swoich potrzeb na emeryturze. W większym stopniu dotyczy to kobiet, które pracują krócej, mniej zarabiają, a więc odprowadzają niższe nominalnie składki, a żyją o kilka lat dłużej niż mężczyźni.
Nauka
Wysoka jakość snu w weekend pozytywnie wpływa na pracowników przez kolejny tydzień. Odsypianie „na zapas” utrudnia jednak powrót do obowiązków
Ludziom, którzy wysypiają się w weekend, łatwiej przestawić się na poniedziałkowy tryb pracy – wynika z badań niemieckich naukowców. Co więcej, są oni mniej zmęczeni podczas całego tygodnia roboczego. Inaczej jest z tymi, którzy w weekend odsypiają zaległości z poprzedniego tygodnia i śpią dużo dłużej – dla nich powrót do pracy jest trudniejszy, a kolejne dni bardziej wyczerpujące. Badanie niemieckich naukowców pomaga zrozumieć, jakie znaczenie dla naszej energii w trakcie tygodnia pracy ma płynne włączenie się z odpoczynku w rytm pracy oraz jak ważny jest w tym względzie jakościowy sen.