Komunikaty PR

Mission Swim i Ewa Chodakowska prezentują najnowszą kolekcję strojów kąpielowych

2023-02-15  |  12:00
Biuro prasowe

Mission Swim, polska marka kostiumów kąpielowych i akcesoriów plażowych, współtworzona przez Ewę Chodakowską, zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję. Marka jest znana przede wszystkim z projektów doskonale współgrających z ciałem. Firmę wyróżnia odpowiedzialne społecznie i ekologicznie podejście do produkcji oraz dystrybucji swoich produktów.

Mission Swim powstało w 2018 roku z jasno określoną misją tworzenia wysokiej jakości strojów kąpielowych pracujących z ciałem, czyli pomagających modelować sylwetkę, i podkreślających wyjątkowość każdej kobiety. Markę tworzy Ewa Chodakowska, a także zespół ekspertów, którzy dotychczasowe doświadczenie zdobywali dzięki pracy z najbardziej luksusowymi markami strojów kąpielowych i bielizny. Projektantki Mission Swim mieszkają na co dzień w Los Angeles, Paryżu, Londynie i Mediolanie, dzięki ich połączeniu w jeden „Design Team” powstają kostiumy o unikalnym połączeniu kultur i estetyk, inspirowane plażami ze wszystkich stron świata. Kostiumy tworzone są wyłącznie na terenie Unii Europejskiej - we Włoszech, Portugalii i Polsce, z dbałością o każdy detal.

– Od wielu lat jestem związana z rynkiem mody i bielizny luksusowej. To doświadczenie pozwoliło na zebranie do zespołu Mission Swim najlepszych ekspertów w zakresie projektowania i produkcji bielizny oraz strojów kąpielowych. Dlatego nasze produkty nie tylko podkreślają piękno kobiecego ciała, ale także doskonale z nim pracują, zapewniając komfort użytkowania na długie lata. Realizacja takiego celu to prawdziwe wyzwanie. Współpracujemy wyłącznie z zaufanymi lokalnymi dostawcami, których profesjonalne podejście do tworzenia materiałów i surowców zostało dokładnie przez nas sprawdzone. Znamy imię każdej osoby, która jest zaangażowana w proces produkcji, zaczynając od producentów guzików, przez osoby farbujące tkaniny, po każdą krawcową i szwaczkę. – mówi Anna Rollmann, współtwórczyni marki, ekspertka w zakresie luksusowej mody plażowej i bielizny. 

Kolekcja Spring/Summer 2023

Do kultowych już modeli z porfolio marki dołączają nowe propozycje na nadchodzący sezon.  Najnowsza kolekcja Mission Swim została podzielona na cztery linie:

  • Barbiecore – odważne modele w soczystych kolorach,
  • Vanilla Sky – wygodne kroje w różnych odcieniach różu i błękitu,
  • Gorgeous – kostiumy i akcesoria dla kobiet ceniących styl high fashion,
  • Tierra – pomarańczowo-zielona linia zainspirowana makaronikami – różnokolorowymi francuskimi ciasteczkami uwielbianymi przez cały świat.

Wszystkie te linie łączą unikalne projekty idealnie wpisujące się w światowe trendy mody plażowej. Ofertę kostiumów uzupełnia linia praktycznych dodatków, w tym ręcznie robionych torebek, biżuterii, a także sukienek.

Mission Swim – Mission Green

Mission Swim jest marką, która skupia się nie tylko na najwyższej jakości swoich kostiumów tak, by towarzyszyły kobietom przez lata, ale również na odpowiedzialnym podejściu do ich produkcji. W ramach tej wizji stworzony został manifest Mission Green zawierający zobowiązania w zakresie odpowiedzialnej produkcji oraz edukacji klientek w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji.

•             Kilometr Zero. Firma produkuje kostiumy wyłącznie w Europie, w trosce o najwyższą jakość wykonania, przestrzegając rygorystycznych zasad i praktyk ochrony środowiska oraz praw pracowników. Dodatkowo marka  planuje siatki dostaw i produkcji tak, aby unikać niepotrzebnej emisji dwutlenku węgla związanej z transportem długodystansowym.

•             Zero waste. W odpowiedzi na wyzwania ekologiczne stojące przed branżą modową Mission Swim produkuje i dystrybuuje swoje kostiumy zgodnie z ideą zero waste. Marka zużywa każdy centymetr zakupionych materiałów tak, aby nic nie zostało wyrzucone. Ponadto niesprzedane produkty Mission Swim również są poddawane recyklingowi lub przerabiane, ponieważ każdy kawałek materiału ma znaczenie.

•             Do not harm. Firma używa materiałów i akcesoriów produkowanych wyłącznie w sposób zrównoważony, pochodzących z recyklingu i/lub nadających się do recyklingu oraz tzw. „lovestocków”, czyli przyjaznych dla środowiska materiałów wyprodukowanych dla innych marek, ale finalnie przez nie nigdy nie użytych.

•             Make the difference. Dodatkowo Mission Swim promuje „zielony”, przyjazny dla środowiska styl życia, zachęcając społeczność do brania udziału w regularnych misjach Mission Green. Ich celem jest bardziej świadoma konsumpcja i dokonywanie przemyślanych wyborów zakupowych w myśl – jakość, a nie ilość.

•             360 Sustainable. Aby zmniejszyć liczbę odpadów, które rozkładają się nawet do 50 lat, Mission Swim jako marka odpowiedzialna ekologicznie stworzyła pełną pętlę recyklingu w ramach kampanii Mission Green. Program pozwala klientom zaangażować się w dobro planety i zachęca do przesyłania nieużywanych już kostiumów kąpielowych dowolnej marki, aby firma mogła poddać je recyklingowi.

–  Moją główną misją od ponad 10 lat jest pomaganie Polkom na wszystkich płaszczyznach ich życia. Dlatego też współtworzę marki nastawione na rozwiązywanie problemów i wspieranie kobiet z całej Polski. Jestem niesamowicie dumna z tego, że Mission Swim nie tylko oferuje niezwykłe produkty najwyższej jakości, ale też realnie zmienia świat i życie wielu ludzi na lepsze. Te działania mają dla mnie największą wartość. – podkreśla Ewa Chodakowska, współtwórczyni Mission Swim.

Profesjonalne podejście do prowadzenia biznesu, tworzenie różnorodnych produktów z najwyższej jakości materiałów zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i z uwzględnieniem odpowiedzialności społecznej i ekologicznej to elementy tworzące filozofię Mission Swim.

–  Właśnie dzięki wartościom i ekologicznemu podejściu do produkcji i dystrybucji swoich produktów marka jest lubiana przez konsumentki, jak również doceniana przez ekspertów z branży.  Jej nowa kolekcja w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie kobiet z całej polski i za granicą pojawi się nie tylko w sklepie internetowym missionswim.com i największych sklepach online, ale też stacjonarnie w polskich i zagranicznych butikach. – dodaje Paulina Zawadzka, współwłaścicielka Ammalfi Fashion, odpowiedzialnego za rozwój dystrybucji marki Mission Swim w Polsce i za granicą.

Za nazwą marki kryje się też chęć pomagania i dzielenia się owocami swojej pracy z osobami najbardziej tego potrzebującymi. Do tej pory dzięki sprzedaży produktów wsparcie otrzymało między innymi Centrum Praw Kobiet, otaczające opieką kobiety doświadczające przemocy domowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.