Mission Swim i Ewa Chodakowska prezentują najnowszą kolekcję strojów kąpielowych
Mission Swim, polska marka kostiumów kąpielowych i akcesoriów plażowych, współtworzona przez Ewę Chodakowską, zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję. Marka jest znana przede wszystkim z projektów doskonale współgrających z ciałem. Firmę wyróżnia odpowiedzialne społecznie i ekologicznie podejście do produkcji oraz dystrybucji swoich produktów.
Mission Swim powstało w 2018 roku z jasno określoną misją tworzenia wysokiej jakości strojów kąpielowych pracujących z ciałem, czyli pomagających modelować sylwetkę, i podkreślających wyjątkowość każdej kobiety. Markę tworzy Ewa Chodakowska, a także zespół ekspertów, którzy dotychczasowe doświadczenie zdobywali dzięki pracy z najbardziej luksusowymi markami strojów kąpielowych i bielizny. Projektantki Mission Swim mieszkają na co dzień w Los Angeles, Paryżu, Londynie i Mediolanie, dzięki ich połączeniu w jeden „Design Team” powstają kostiumy o unikalnym połączeniu kultur i estetyk, inspirowane plażami ze wszystkich stron świata. Kostiumy tworzone są wyłącznie na terenie Unii Europejskiej - we Włoszech, Portugalii i Polsce, z dbałością o każdy detal.
– Od wielu lat jestem związana z rynkiem mody i bielizny luksusowej. To doświadczenie pozwoliło na zebranie do zespołu Mission Swim najlepszych ekspertów w zakresie projektowania i produkcji bielizny oraz strojów kąpielowych. Dlatego nasze produkty nie tylko podkreślają piękno kobiecego ciała, ale także doskonale z nim pracują, zapewniając komfort użytkowania na długie lata. Realizacja takiego celu to prawdziwe wyzwanie. Współpracujemy wyłącznie z zaufanymi lokalnymi dostawcami, których profesjonalne podejście do tworzenia materiałów i surowców zostało dokładnie przez nas sprawdzone. Znamy imię każdej osoby, która jest zaangażowana w proces produkcji, zaczynając od producentów guzików, przez osoby farbujące tkaniny, po każdą krawcową i szwaczkę. – mówi Anna Rollmann, współtwórczyni marki, ekspertka w zakresie luksusowej mody plażowej i bielizny.
Kolekcja Spring/Summer 2023
Do kultowych już modeli z porfolio marki dołączają nowe propozycje na nadchodzący sezon. Najnowsza kolekcja Mission Swim została podzielona na cztery linie:
- Barbiecore – odważne modele w soczystych kolorach,
- Vanilla Sky – wygodne kroje w różnych odcieniach różu i błękitu,
- Gorgeous – kostiumy i akcesoria dla kobiet ceniących styl high fashion,
- Tierra – pomarańczowo-zielona linia zainspirowana makaronikami – różnokolorowymi francuskimi ciasteczkami uwielbianymi przez cały świat.
Wszystkie te linie łączą unikalne projekty idealnie wpisujące się w światowe trendy mody plażowej. Ofertę kostiumów uzupełnia linia praktycznych dodatków, w tym ręcznie robionych torebek, biżuterii, a także sukienek.
Mission Swim – Mission Green
Mission Swim jest marką, która skupia się nie tylko na najwyższej jakości swoich kostiumów tak, by towarzyszyły kobietom przez lata, ale również na odpowiedzialnym podejściu do ich produkcji. W ramach tej wizji stworzony został manifest Mission Green zawierający zobowiązania w zakresie odpowiedzialnej produkcji oraz edukacji klientek w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji.
• Kilometr Zero. Firma produkuje kostiumy wyłącznie w Europie, w trosce o najwyższą jakość wykonania, przestrzegając rygorystycznych zasad i praktyk ochrony środowiska oraz praw pracowników. Dodatkowo marka planuje siatki dostaw i produkcji tak, aby unikać niepotrzebnej emisji dwutlenku węgla związanej z transportem długodystansowym.
• Zero waste. W odpowiedzi na wyzwania ekologiczne stojące przed branżą modową Mission Swim produkuje i dystrybuuje swoje kostiumy zgodnie z ideą zero waste. Marka zużywa każdy centymetr zakupionych materiałów tak, aby nic nie zostało wyrzucone. Ponadto niesprzedane produkty Mission Swim również są poddawane recyklingowi lub przerabiane, ponieważ każdy kawałek materiału ma znaczenie.
• Do not harm. Firma używa materiałów i akcesoriów produkowanych wyłącznie w sposób zrównoważony, pochodzących z recyklingu i/lub nadających się do recyklingu oraz tzw. „lovestocków”, czyli przyjaznych dla środowiska materiałów wyprodukowanych dla innych marek, ale finalnie przez nie nigdy nie użytych.
• Make the difference. Dodatkowo Mission Swim promuje „zielony”, przyjazny dla środowiska styl życia, zachęcając społeczność do brania udziału w regularnych misjach Mission Green. Ich celem jest bardziej świadoma konsumpcja i dokonywanie przemyślanych wyborów zakupowych w myśl – jakość, a nie ilość.
• 360 Sustainable. Aby zmniejszyć liczbę odpadów, które rozkładają się nawet do 50 lat, Mission Swim jako marka odpowiedzialna ekologicznie stworzyła pełną pętlę recyklingu w ramach kampanii Mission Green. Program pozwala klientom zaangażować się w dobro planety i zachęca do przesyłania nieużywanych już kostiumów kąpielowych dowolnej marki, aby firma mogła poddać je recyklingowi.
– Moją główną misją od ponad 10 lat jest pomaganie Polkom na wszystkich płaszczyznach ich życia. Dlatego też współtworzę marki nastawione na rozwiązywanie problemów i wspieranie kobiet z całej Polski. Jestem niesamowicie dumna z tego, że Mission Swim nie tylko oferuje niezwykłe produkty najwyższej jakości, ale też realnie zmienia świat i życie wielu ludzi na lepsze. Te działania mają dla mnie największą wartość. – podkreśla Ewa Chodakowska, współtwórczyni Mission Swim.
Profesjonalne podejście do prowadzenia biznesu, tworzenie różnorodnych produktów z najwyższej jakości materiałów zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i z uwzględnieniem odpowiedzialności społecznej i ekologicznej to elementy tworzące filozofię Mission Swim.
– Właśnie dzięki wartościom i ekologicznemu podejściu do produkcji i dystrybucji swoich produktów marka jest lubiana przez konsumentki, jak również doceniana przez ekspertów z branży. Jej nowa kolekcja w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie kobiet z całej polski i za granicą pojawi się nie tylko w sklepie internetowym missionswim.com i największych sklepach online, ale też stacjonarnie w polskich i zagranicznych butikach. – dodaje Paulina Zawadzka, współwłaścicielka Ammalfi Fashion, odpowiedzialnego za rozwój dystrybucji marki Mission Swim w Polsce i za granicą.
Za nazwą marki kryje się też chęć pomagania i dzielenia się owocami swojej pracy z osobami najbardziej tego potrzebującymi. Do tej pory dzięki sprzedaży produktów wsparcie otrzymało między innymi Centrum Praw Kobiet, otaczające opieką kobiety doświadczające przemocy domowej.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.