Mistrzowie ochłodzenia, czyli mrożone kawy w Costa Coffee
W upalne dni pyszne orzeźwienie zapewnią wyjątkowe kawy mrożone od Costa Coffee. Kuszący smak połączony z niezwykłą mocą ochłodzenia jest tym, czego wszyscy potrzebujemy podczas letnich, gorących dni. Iced Caramel Macchiato, Karmelowe Frostino oraz Latte Mrożona – to propozycje, które warto spróbować tego lata!
Letnie orzeźwienie
Zimne napoje to doskonały sposób na dawkę ochłodzenia podczas rozgrzanego słońcem lata. Kawy mrożone obok pysznego orzeźwienia mogą pomóc dodatkowo dostarczyć nam energii w upalne dni. W letnim menu Costa Coffee tego lata warto spróbować trzech pysznych propozycji. Pierwsza z nich to łącząca klasykę z nowym, wakacyjnym obliczem – Iced Caramel Macchiato. Tradycyjna, gorąca wersja tego napoju od lat podbija serca wielbicieli kawy i trudno się temu dziwić. Lekkość i słodycz mleka doskonale komponuje się z polewą karmelową, która podnosi wrażenia smakowe na zupełnie nowy poziom. Fani karmelu powinni sięgnąć także po Karmelowe Frostino. Napój ten na pewno trafi w gusta wszystkich łasuchów, którzy od swojej kawy oczekują deserowego charakteru. Naturalny aromat ziaren kawy zwieńczony został tu puszystą bitą śmietaną oraz rozpływającą się w ustach posypką ze złotej czekolady - te składniki zostały dla siebie stworzone! Wielbicieli klasyki w letnim wydaniu zachwyci też Latte Mrożona. Wszystkim dobrze znany styl kawy, ceniony za swoją delikatność, uzyskał teraz moc orzeźwienia, a gałka lodów śmietankowych, na bazie, której przygotowywana jest kawa dostarcza niespotykanej, lekko kremowej konsystencji. Tej propozycji po prostu trzeba spróbować!
Orzeźwienie w całym mieście
Aby wypróbować jednej z pysznych kaw mrożonych lub zasmakować w klasycznych smakach Costa Coffee wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię lub zamówić swoich ulubieńców z dostawą poprzez aplikację UberEats.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.