Moc kolorów: kolekcja bielizny Samanta jesień - zima 2022.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Jesień zwykle kojarzona jest ze zgaszonymi odcieniami brązu, pomarańczy i burgundu. Marka Samanta, wychodząc naprzeciw przyzwyczajeniom, stworzyła kolekcję na sezon jesień-zima 2022, która rozbudza zmysły i wyobraźnię, a przede wszystkim inspiruje. Kolory w połączeniu z wyjątkowymi motywami i haftami sprawią, że poczujesz się niepowtarzalnie!
Kolory wpływają na nasze samopoczucie, mają przypisane symboliczne znaczenia i potrafią realnie wpłynąć na naszą codzienność - uspokoić, zrelaksować, a nawet dodać motywacji. Kolekcja jesień-zima 2022 to kolorystyczne amulety, które mają nas inspirować, dodawać pewności siebie, a ponadto pobudzać naszą kreatywność, czy chociażby zachęcać do wyciszenia i relaksu. W nowej kolekcji znajdziemy m.in. takie odcienie jak: biel symbolizującą spokój i świeżość. Zieleń nawiązującą do równowagi i harmonii. Żółte i pomarańczowe akcenty, kojarzące się z optymizmem i pozytywną energią, a także zmysłową i elegancką czerń.
„Kolory od zawsze były dla nas ważne, stanowią podstawę każdej kolekcji. W tym sezonie również odgrywają ogromną rolę, zarówno dla nas jako marki bielizny, jak i Klientek. To właśnie od nich rozpoczęto prace nad nową kolekcją. Łączymy ze sobą palety barw, mieszamy wzory, czasem zupełnie różniące się od siebie, tak, aby stworzyć nietuzinkowy efekt, niczym eksplozja!” – opowiada Kornelia Adamek, główna projektantka bielizny Samanta. www.samanta.pl |
Na zdjęciach kampanii widoczne są dwie modelki o różnym wzroście i figurach – marka w ten sposób pragnie pokazać, że bielizna, którą tworzy świetnie sprawdzi się zarówno na mniejszym, jak i większym biuście, a swoje ciało powinnyśmy akceptować takim jakim jest – nieustannie darzyć go miłością i szacunkiem. Cała kolekcja Samanta AW22 została wyprodukowana w Polsce z dbałością o najmniejszy detal. Projektantka marki - Kornelia Adamek, do stworzenia wszystkich linii wybrała materiały z certyfikatem Oeko-Tex STANDARD 100®, które są bezpieczne dla skóry i jej nie podrażniają, dodatkowo są przyjemne i elastyczne w dotyku. Dają one gwarancję wygodnej bielizny, która będzie służyć latami. Detale projektów, takie jak szwajcarskie hafty i włoskie tiule nadają wyjątkowości kolekcji i sprawiają, że bielizna jest dopracowana i wygląda niezwykle zmysłowo. Znajdujące się w kolekcji dwie linie: Kiss oraz Flirt charakteryzują się nietuzinkowym wzorem serc, które są nawiązaniem do 30 lat istnienia marki na rynku oraz tworzenia bielizny z miłością i pasją.
Uzupełnieniem kolekcji są zmysłowe dodatki w postaci pasów do pończoch i body harness, które nadają całości drapieżnego charakteru. Body harness świetnie dopełnia bieliźnianią stylizację – tworzy niezwykle kobiecy, nietuzinkowy look.
Kolekcja marki Samanta jest dostępna w wybranych salonach partnerskich oraz w sklepie online samanta.pl.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.