Moda damska na wiosnę w Lidl Polska w wyjątkowo niskich cenach
Nadszedł czas, aby wiosenne promienie słońca zalały także nasze garderoby! Najnowsza linia odzieżowa od marki Esmara w Lidl Polska to definicja funkcjonalności i stylu – świetnie wpasowuje się w bieżące trendy i przyciąga świeżymi kolorami. Dostępne w najnowszej ofercie sklepów sieci, od poniedziałku 4 marca, a także online, ubrania można ze sobą dowolnie łączyć w wielowarstwowych stylizacjach i tym samym przygotować się na różne oblicza wiosny.
W marcu jak w garncu – należy przygotować się na każdą pogodę! Na chłodniejsze dni warto zaopatrzyć się w pikowaną kamizelkę z kapturem (49 zł/szt.) w trzech różnych kolorach. Jest wiatroszczelna i wodoodporna, wyposażona w kaptur i wysoki kołnierz, które uchronią przed wiosennymi podmuchami wiatru. Wśród nowości pojawią się także sukienka midi z modnymi falbanami za 39,99 zł/szt. i wygodne legginsy (19,99 zł/para). Klientki Lidl Polska będą mogły do kompletu dodać także satynową koszulę z kołnierzykiem w zielonym kolorze lub wzorzystą opcję beżowo-czarną za jedynie 29,99 zł/szt., a w chłodniejsze dni ogrzać się długim kardiganem (49,99 zł/szt.). Wszystkie te produkty będą dostępne nie tylko w sklepach stacjonarnych Lidl Polska, ale również online już od poniedziałku, 4 marca.
To jednak nie wszystko! Energii naszym stylizacjom z pewnością doda sweter o ażurowym splocie do kupienia 50% taniej – w promocyjnej cenie 29 zł/szt.1 wyłącznie w sklepach stacjonarnych sieci. Niebieski, zielony lub kremowy w czarno-niebieskie paski – to trzy opcje kolorystyczne do wyboru, które już na pierwszy rzut oka pozytywnie nastrajają na nową porę roku.
Wczesną wiosną bez rajstop ani rusz, dlatego do promocyjnej oferty dołącza także marka Gatta. Do sklepów stacjonarnych sieci, od poniedziałku 4 marca, zawita superpromocja. Przy zakupie dwóch sztuk rajstop o grubości 20 DEN, drugi, tańszy produkt zostanie przeceniony o 50%2. Cena za parę przy zakupie 1 szt. to 17,99 zł.
Wiosenna moda damska online
Magię nadchodzącej wiosny możemy poczuć także w lekkich, kolorowych sukienkach z Lidl Polska do kupienia przez internetowy sklep sieci, które podkreślą kobiecość i energię, jednocześnie dodając uroku codziennym stylizacjom. Miękka sukienka damska z wiskozy z falbanką (69,90 zł/1 szt.), zwiewna midi z szyfonu w kwiatowy print (69,90 zł/1 szt.) czy nieco krótsza wersja dostępna w trzech pudrowych odcieniach niebieskiego, fioletu i różu (59,90 zł/szt.), a może sukienka koszulowa (44,99 zł/1 szt.) – to tylko wybrane propozycje, które pozwolą radośnie przywitać wiosnę.
Natomiast dla wszystkich fanek elegancji połączonej z casualowym stylem, Lidl Polska przygotował bluzkę z rękawem ¾ marki Esmara w trzech różnych wariantach za 34,99 zł/1 szt., miękki sweter kopertowy ze ściągaczami za 39,99 zł/1 szt. czy otulający sweter damski w cenie 49,99 zł/1 szt. W ofercie dostępne są także jeansy damskie super skinny fit za 59,90 zł/1 szt.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.