Moda damska na wiosnę w Lidl Polska w wyjątkowo niskich cenach
Nadszedł czas, aby wiosenne promienie słońca zalały także nasze garderoby! Najnowsza linia odzieżowa od marki Esmara w Lidl Polska to definicja funkcjonalności i stylu – świetnie wpasowuje się w bieżące trendy i przyciąga świeżymi kolorami. Dostępne w najnowszej ofercie sklepów sieci, od poniedziałku 4 marca, a także online, ubrania można ze sobą dowolnie łączyć w wielowarstwowych stylizacjach i tym samym przygotować się na różne oblicza wiosny.
W marcu jak w garncu – należy przygotować się na każdą pogodę! Na chłodniejsze dni warto zaopatrzyć się w pikowaną kamizelkę z kapturem (49 zł/szt.) w trzech różnych kolorach. Jest wiatroszczelna i wodoodporna, wyposażona w kaptur i wysoki kołnierz, które uchronią przed wiosennymi podmuchami wiatru. Wśród nowości pojawią się także sukienka midi z modnymi falbanami za 39,99 zł/szt. i wygodne legginsy (19,99 zł/para). Klientki Lidl Polska będą mogły do kompletu dodać także satynową koszulę z kołnierzykiem w zielonym kolorze lub wzorzystą opcję beżowo-czarną za jedynie 29,99 zł/szt., a w chłodniejsze dni ogrzać się długim kardiganem (49,99 zł/szt.). Wszystkie te produkty będą dostępne nie tylko w sklepach stacjonarnych Lidl Polska, ale również online już od poniedziałku, 4 marca.
To jednak nie wszystko! Energii naszym stylizacjom z pewnością doda sweter o ażurowym splocie do kupienia 50% taniej – w promocyjnej cenie 29 zł/szt.1 wyłącznie w sklepach stacjonarnych sieci. Niebieski, zielony lub kremowy w czarno-niebieskie paski – to trzy opcje kolorystyczne do wyboru, które już na pierwszy rzut oka pozytywnie nastrajają na nową porę roku.
Wczesną wiosną bez rajstop ani rusz, dlatego do promocyjnej oferty dołącza także marka Gatta. Do sklepów stacjonarnych sieci, od poniedziałku 4 marca, zawita superpromocja. Przy zakupie dwóch sztuk rajstop o grubości 20 DEN, drugi, tańszy produkt zostanie przeceniony o 50%2. Cena za parę przy zakupie 1 szt. to 17,99 zł.
Wiosenna moda damska online
Magię nadchodzącej wiosny możemy poczuć także w lekkich, kolorowych sukienkach z Lidl Polska do kupienia przez internetowy sklep sieci, które podkreślą kobiecość i energię, jednocześnie dodając uroku codziennym stylizacjom. Miękka sukienka damska z wiskozy z falbanką (69,90 zł/1 szt.), zwiewna midi z szyfonu w kwiatowy print (69,90 zł/1 szt.) czy nieco krótsza wersja dostępna w trzech pudrowych odcieniach niebieskiego, fioletu i różu (59,90 zł/szt.), a może sukienka koszulowa (44,99 zł/1 szt.) – to tylko wybrane propozycje, które pozwolą radośnie przywitać wiosnę.
Natomiast dla wszystkich fanek elegancji połączonej z casualowym stylem, Lidl Polska przygotował bluzkę z rękawem ¾ marki Esmara w trzech różnych wariantach za 34,99 zł/1 szt., miękki sweter kopertowy ze ściągaczami za 39,99 zł/1 szt. czy otulający sweter damski w cenie 49,99 zł/1 szt. W ofercie dostępne są także jeansy damskie super skinny fit za 59,90 zł/1 szt.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.