Moda Live Online - kolejna prezentacja stylizacji w Galerii Klif w Gdyni
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Moda Live Online to cykl, który zagościł w gdyńskim Klifie na stałe. Podczas kolejnej prezentacji modowej na żywo, trener wizerunku Katarzyna Kobiela przedstawi stylizacje marki PINKO, której towarzyszyć będzie ekskluzywna biżuteria N.Nagel. Spotkanie on-line odbędzie się we wtorek 7 lipca o godzinie 18:00.
Podczas najbliższego spotkania Katarzyna Kobiela zaprezentuje inspirujące stylizacje skomponowane z ubrań marki PINKO - z kolekcji przecenionych oraz z nowej kolekcji, która już niedługo zagości w salonach. Całość uzupełniona będzie dodatkami wyjątkowej biżuterii marki N.Nagel. Na uczestników w czasie spotkania czekają atrakcyjne rabaty oraz niespodzianki.
Cykl pokazów online to pomysł Galerii Klif mający na celu prezentację produktów marek dostępnych w gdyńskiej galerii oraz wsparcie sprzedaży najemców.
- To już trzeci pokaz on-line, który odbędzie się w naszej galerii - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Widzimy, że tego rodzaju inicjatywy pozwalają klientkom lepiej poznać ofertę naszych salonów, a przy okazji mogą skorzystać z rad stylistki. Spotkania on-line są korzystne także dla naszych najemców - pozytywnie wpływają na ich wizerunek oraz dzięki nim docierają ze swoją ofertą do większej liczby osób.
Pokaz realizowany będzie za pośrednictwem social mediów – klienci będą mogli obejrzeć go w czasie rzeczywistym, a później wrócić do niego w dogodnym terminie. Wszystkie przedstawione stylizacje będzie można zakupić w sklepach prezentowanych marek.
Spotkanie odbędzie się na profilu Galerii Kilf w Gdyni na Facebooku: https://www.facebook.com/KlifGdynia/.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.