Komunikaty PR

Moda Live Online - kolejna prezentacja stylizacji w Galerii Klif w Gdyni

2020-07-06  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania komunikat ( 0.01 MB )

Moda Live Online to cykl, który zagościł w gdyńskim Klifie na stałe. Podczas kolejnej prezentacji modowej na żywo, trener wizerunku Katarzyna Kobiela przedstawi stylizacje marki PINKO, której towarzyszyć będzie ekskluzywna biżuteria N.Nagel. Spotkanie on-line odbędzie się we wtorek 7 lipca o godzinie 18:00. 

Podczas najbliższego spotkania Katarzyna Kobiela zaprezentuje inspirujące stylizacje skomponowane z ubrań marki PINKO - z kolekcji przecenionych oraz z nowej kolekcji, która już niedługo zagości w salonach. Całość uzupełniona będzie dodatkami wyjątkowej biżuterii marki N.Nagel. Na uczestników w czasie spotkania czekają atrakcyjne rabaty oraz niespodzianki. 

Cykl pokazów online to pomysł Galerii Klif mający na celu prezentację produktów marek dostępnych w gdyńskiej galerii oraz wsparcie sprzedaży najemców. 

- To już trzeci pokaz on-line, który odbędzie się w naszej galerii - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Widzimy, że tego rodzaju inicjatywy pozwalają klientkom lepiej poznać ofertę naszych salonów, a przy okazji mogą skorzystać z rad stylistki. Spotkania on-line są korzystne także dla naszych najemców - pozytywnie wpływają na ich wizerunek oraz dzięki nim docierają ze swoją ofertą do większej liczby osób.

Pokaz realizowany będzie za pośrednictwem social mediów – klienci będą mogli obejrzeć go w czasie rzeczywistym, a później wrócić do niego w dogodnym terminie. Wszystkie przedstawione stylizacje będzie można zakupić w sklepach prezentowanych marek.

Spotkanie odbędzie się na profilu Galerii Kilf w Gdyni na Facebooku: https://www.facebook.com/KlifGdynia/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki? Biuro prasowe
2024-09-26 | 12:00

Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?

Wraz z nadejściem jesieni nadchodzi czas na porządkowanie i odświeżanie garderoby. Vinted przyjrzała się nawykom zakupowym Polek i Polaków. Badanie* konsumenckie przeprowadzone dla
Moda Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
2024-09-24 | 14:00

Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki

Zbliżający się sezon jesień/zima 2024 przynosi świeże spojrzenie na modę męską, łącząc klasykę z nowoczesnością. Styl uliczny będzie łączył się z elegancją, a funkcjonalność
Moda Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
2024-09-23 | 13:46

Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze

SINGAPUR, 23 września 2024 – Zwyciężczyni i finaliści konkursu SHEIN X Global Challenge 2024 wzięli udział w pokazie mody, który odbył się 19 września 2024 roku w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.