Komunikaty PR

Moda Live Online - kolejna prezentacja stylizacji w Galerii Klif w Gdyni

2020-07-06  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania komunikat ( 0.01 MB )

Moda Live Online to cykl, który zagościł w gdyńskim Klifie na stałe. Podczas kolejnej prezentacji modowej na żywo, trener wizerunku Katarzyna Kobiela przedstawi stylizacje marki PINKO, której towarzyszyć będzie ekskluzywna biżuteria N.Nagel. Spotkanie on-line odbędzie się we wtorek 7 lipca o godzinie 18:00. 

Podczas najbliższego spotkania Katarzyna Kobiela zaprezentuje inspirujące stylizacje skomponowane z ubrań marki PINKO - z kolekcji przecenionych oraz z nowej kolekcji, która już niedługo zagości w salonach. Całość uzupełniona będzie dodatkami wyjątkowej biżuterii marki N.Nagel. Na uczestników w czasie spotkania czekają atrakcyjne rabaty oraz niespodzianki. 

Cykl pokazów online to pomysł Galerii Klif mający na celu prezentację produktów marek dostępnych w gdyńskiej galerii oraz wsparcie sprzedaży najemców. 

- To już trzeci pokaz on-line, który odbędzie się w naszej galerii - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Widzimy, że tego rodzaju inicjatywy pozwalają klientkom lepiej poznać ofertę naszych salonów, a przy okazji mogą skorzystać z rad stylistki. Spotkania on-line są korzystne także dla naszych najemców - pozytywnie wpływają na ich wizerunek oraz dzięki nim docierają ze swoją ofertą do większej liczby osób.

Pokaz realizowany będzie za pośrednictwem social mediów – klienci będą mogli obejrzeć go w czasie rzeczywistym, a później wrócić do niego w dogodnym terminie. Wszystkie przedstawione stylizacje będzie można zakupić w sklepach prezentowanych marek.

Spotkanie odbędzie się na profilu Galerii Kilf w Gdyni na Facebooku: https://www.facebook.com/KlifGdynia/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.