Moda Live Online - kolejna prezentacja stylizacji w Galerii Klif w Gdyni
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Moda Live Online to cykl, który zagościł w gdyńskim Klifie na stałe. Podczas kolejnej prezentacji modowej na żywo, trener wizerunku Katarzyna Kobiela przedstawi stylizacje marki PINKO, której towarzyszyć będzie ekskluzywna biżuteria N.Nagel. Spotkanie on-line odbędzie się we wtorek 7 lipca o godzinie 18:00.
Podczas najbliższego spotkania Katarzyna Kobiela zaprezentuje inspirujące stylizacje skomponowane z ubrań marki PINKO - z kolekcji przecenionych oraz z nowej kolekcji, która już niedługo zagości w salonach. Całość uzupełniona będzie dodatkami wyjątkowej biżuterii marki N.Nagel. Na uczestników w czasie spotkania czekają atrakcyjne rabaty oraz niespodzianki.
Cykl pokazów online to pomysł Galerii Klif mający na celu prezentację produktów marek dostępnych w gdyńskiej galerii oraz wsparcie sprzedaży najemców.
- To już trzeci pokaz on-line, który odbędzie się w naszej galerii - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Widzimy, że tego rodzaju inicjatywy pozwalają klientkom lepiej poznać ofertę naszych salonów, a przy okazji mogą skorzystać z rad stylistki. Spotkania on-line są korzystne także dla naszych najemców - pozytywnie wpływają na ich wizerunek oraz dzięki nim docierają ze swoją ofertą do większej liczby osób.
Pokaz realizowany będzie za pośrednictwem social mediów – klienci będą mogli obejrzeć go w czasie rzeczywistym, a później wrócić do niego w dogodnym terminie. Wszystkie przedstawione stylizacje będzie można zakupić w sklepach prezentowanych marek.
Spotkanie odbędzie się na profilu Galerii Kilf w Gdyni na Facebooku: https://www.facebook.com/KlifGdynia/.
Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?
Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.