Moda w stylu boho powraca do oferty Lidl Polska
Styl boho został zaadaptowany przez kulturę surferów ze słonecznego Zachodniego Wybrzeża (rejonu Kalifornii). Wiele czerpali oni z estetyki hippisów, jednocześnie dodając do stylistyki motywy kojarzące się z plażowaniem: muszle, słomkowe kapelusze, rozwiane włosy, bursztyny, elementy hawajskie. Ostatnie odrodzenie boho przeżyło dość niedawno – w okolicach 2000 roku, za sprawą popularnych modelek i artystek. Do mody powróciły frędzle, długie i falbaniaste spódnice oraz kwiatowe wzory. Od poniedziałku, 7 czerwca, w sklepach Lidl Polska dostępna będzie kolekcja ubrań damskich stworzonych właśnie w tym stylu. Ubrania będą idealne do wyjścia na plażę podczas urlopu czy spotkanie ze znajomymi w miejskiej dżungli. Jedno jest pewne – ubrania, dzięki ciekawym wzorom oraz modnym krojom, z pewnością zwrócą na nas uwagę innych!
W ofercie znajdziemy m.in. zwiewną spódnicę damską wykonaną z włókien przyjaznej środowisku wiskozy Lenzing Ecovero oraz dodatkiem elastanu (34,99 zł/ 1 szt.). W sklepach dostępna będzie także sukienka damska (49,99 zł/ 1 szt.) o długości aż do kostek (maxi!) w dwóch krojach do wyboru – na ramiączkach oraz z zakrytymi ramionami i ozdobnym boho-frędzlem.
Jeśli szukamy czegoś, co będziemy mogły założyć podczas bardziej eleganckich spotkań lub do biura, powinnyśmy zwrócić uwagę na długi top damski z wiskozy Lenzing EcoVero (29,99 zł/ 1 szt.), który prasować będzie do obcisłych, długich spodni lub krótkich szortów.
Z kolei paniom, które cenią sobie wygodę, z pewnością przypadnie do gustu sukienka damska z wiskozy (29,99 zł/ 1 szt.) z ozdobnym haftem na plecach.
W ofercie znajdziemy też kombinezon damski z wiskozą, który użytkowniczki aplikacji Lidl Plus mogą kupić w promocyjnej cenie – tylko 24,99 zł/ 1 szt. (zamiast 29,99 zł). Idealnym dopełnieniem stylizacji będą espadryle (34,99 zł/ 1 para), których w Lidlu będzie naprawdę spory wybór – w różnych wzorach i kolorach. Espadryle są lekkie i przewiewne – wprost idealne do noszenia w trakcie lata! Espadryle wyróżnia nie tylko niska, atrakcyjna cena, ale również wysoka jakość – buty posiadają certyfikat Schuh-Siegel, który oznacza, że obuwie spełnia najsurowsze kryteria instytutu badawczego Pirmasens. Podczas testów kontrolowana jest jakość wykonania, krój oraz dopasowanie obuwia. Certyfikat gwarantuje zachowanie badanych właściwości przez długi czas.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.