Komunikaty PR

Moda w stylu boho powraca do oferty Lidl Polska

2021-06-10  |  17:15
Biuro prasowe

Styl boho został zaadaptowany przez kulturę surferów ze słonecznego Zachodniego Wybrzeża  (rejonu Kalifornii). Wiele czerpali oni z estetyki hippisów, jednocześnie dodając do stylistyki motywy kojarzące się z plażowaniem: muszle, słomkowe kapelusze, rozwiane włosy, bursztyny, elementy hawajskie. Ostatnie odrodzenie boho przeżyło dość niedawno – w okolicach 2000 roku, za sprawą popularnych modelek i artystek. Do mody powróciły frędzle, długie i falbaniaste spódnice oraz kwiatowe wzory. Od poniedziałku, 7 czerwca, w sklepach Lidl Polska dostępna będzie kolekcja ubrań damskich stworzonych właśnie w tym stylu. Ubrania będą idealne do wyjścia na plażę podczas urlopu czy spotkanie ze znajomymi w miejskiej dżungli. Jedno jest pewne – ubrania, dzięki ciekawym wzorom oraz modnym krojom, z pewnością zwrócą na nas uwagę innych!

W ofercie znajdziemy m.in. zwiewną spódnicę damską wykonaną z włókien przyjaznej środowisku wiskozy Lenzing Ecovero oraz dodatkiem elastanu (34,99 zł/ 1 szt.). W sklepach dostępna będzie także sukienka damska (49,99 zł/ 1 szt.) o długości aż do kostek (maxi!) w dwóch krojach do wyboru – na ramiączkach oraz z zakrytymi ramionami i ozdobnym boho-frędzlem.

Jeśli szukamy czegoś, co będziemy mogły założyć podczas bardziej eleganckich spotkań lub do biura, powinnyśmy zwrócić uwagę na długi top damski z wiskozy Lenzing EcoVero (29,99 zł/ 1 szt.), który prasować będzie do obcisłych, długich spodni lub krótkich szortów.

Z kolei paniom, które cenią sobie wygodę, z pewnością przypadnie do gustu sukienka damska z wiskozy (29,99 zł/ 1 szt.) z ozdobnym haftem na plecach.

W ofercie znajdziemy też kombinezon damski z wiskozą, który użytkowniczki aplikacji Lidl Plus mogą kupić w promocyjnej cenie – tylko 24,99 zł/ 1 szt. (zamiast 29,99 zł). Idealnym dopełnieniem stylizacji będą espadryle (34,99 zł/ 1 para), których w Lidlu będzie naprawdę spory wybór – w różnych wzorach i kolorach. Espadryle są lekkie i przewiewne – wprost idealne do noszenia w trakcie lata! Espadryle wyróżnia nie tylko niska, atrakcyjna cena, ale również wysoka jakość – buty posiadają certyfikat Schuh-Siegel, który oznacza, że obuwie spełnia najsurowsze kryteria instytutu badawczego Pirmasens. Podczas testów kontrolowana jest jakość wykonania, krój oraz dopasowanie obuwia. Certyfikat gwarantuje zachowanie badanych właściwości przez długi czas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.