Komunikaty PR

illbruck wprowadza nowe opakowania produktów hybrydowych

2024-07-17  |  09:15
Biuro prasowe

illbruck, ekspert w zakresie rozwiązań do uszczelniania, klejenia oraz izolowania złączy budowlanych w segmencie okien, drzwi i fasad, wprowadza nowe opakowania zbiorcze produktów hybrydowych. Kartonowe pudełka o nowoczesnym, prostym designie, w które pakowane będą kleje i uszczelniacze, to kolejny przykład zaangażowania marki w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Nowe opakowania, jednakowe w całej Europie, będą wprowadzane na rynek stopniowo od połowy lata 2024 roku.

Zmiany dotyczące opakowań klejów i uszczelniaczy hybrydowych illbruck:

1. Nowoczesne wzornictwo

Nowe opakowania produktów hybrydowych wyróżnia eleganckie, proste wzornictwo, które odpowiada najnowszym trendom rynkowym i oczekiwaniom klientów. Nowoczesny projekt odzwierciedla innowacyjność i jakość marki Illbruck, a przy tym służy zwiększaniu jej rozpoznawalności.

2. Spójna identyfikacja wizualna w całej Europie

Aby zapewnić spójną identyfikację wizualną marki, pudełka produktów hybrydowych będą jednakowe w całej Europie. Wszystkie opakowania będą wielojęzyczne, aby klienci mogli łatwo rozpoznać produkty zaufanej i sprawdzonej marki illbruck, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

3. Bardziej zrównoważone opakowania

Nowe opakowania są bardziej przyjazne dla środowiska. Zostały wykonane z trwałego kartonu w naturalnym, brązowym kolorze, z powierzchnią zadruku zmniejszoną o 60%, co pozwoliło na zredukowanie ich śladu węglowego. Zmniejszenie ilości zużywanego tuszu nie tylko ogranicza zużycie zasobów, ale także ułatwia i usprawnia proces recyklingu. Pudełka z kartonu o zwiększonej gramaturze zapewniają również lepszą ochronę produktów podczas transportu i przechowywania, co gwarantuje, że docierają one do klientów w optymalnym stanie.

Pod marką illbruck wprowadzamy innowacyjne rozwiązania w dziedzinie klejenia i uszczelniania w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. W naszej działalności dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty wysokiej jakości, a jednocześnie traktujemy priorytetowo kwestie środowiskowe. Nowe opakowania to wyraz naszego zaangażowania w ideę zrównoważonego rozwoju. Mamy nadzieję, że spotkają się z uznaniem odbiorców naszych produktów,” – powiedział Łukasz Augustyniak, kierownik produktu i marketingu marki illbruck.

Nowe opakowania zbiorcze będą wprowadzane na rynki europejskie od połowy lata 2024 roku. Jako pierwsze w nowych kartonach będą dostarczane kleje i uszczelniacze hybrydowe illbruck w formie kartridży i tzw. kiełbas. Zmiany będą wprowadzane etapami, aby zapewnić płynne przejście na zaktualizowane opakowania w całej linii produktowej.

________________________________________

illbruck to marka z ponad 60-letnim doświadczeniem w klejeniu i uszczelnianiu złączy okien, drzwi i fasad w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. Jako europejski producent o zasięgu światowym firma tworzy standardy, wprowadzając oryginalne technologie montażowe. illbruck oferuje kompletne rozwiązania systemowe będące odpowiedzią na niemal każdą sytuację montażową, w tym pierwszy, kompletny system montażu trójwarstwowego w świetle muru „i3”, z 10-letnią gwarancją. Wyroby tej marki są bezpieczne dla użytkowników i środowiska, a ich skuteczność potwierdzają niezależne badania. Firma illbruck jest liderem na polskim rynku w zakresie doradztwa technicznego, m.in. oferuje nieodpłatne wsparcie techniczne na budowie dla uczestników programu partnerskiego „Ambasador Dobrego Montażu Okien”.

illbruck jest częścią Tremco Construction Products Group (Tremco CPG), regionalnego oddziału RPM International Inc., który łączy czołowe marki produktów budowlanych w Europie, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex, Dryvit i Nudura. 

Tremco CPG zatrudnia ponad 1400 osób w Europie oraz ponad 6500 osób na całym świecie i produkuje wysokiej jakości, specjalistyczne materiały budowlane, odpowiadające na złożone wymagania współczesnego budownictwa takie, jak trwałość, energooszczędność, zrównoważony rozwój. Marki skupione w Tremco CPG zaspokajają różnorodne potrzeby budowlane, od uszczelniania, klejenia i termoizolacji, po posadzki żywiczne, ochronę przeciwpożarową, hydroizolacje, systemy do budowy ścian oraz systemy dachowe. 

RPM International Inc. to jedna z wiodących na świecie firm oferujących produkty budowlane dla odbiorców komercyjnych i indywidualnych, z siedzibą w Medinie, w stanie Ohio, w USA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Apartamenty inwestycyjne od Grupy Murapol z gwarancją przychodu przez 12 mies. Biuro prasowe
2024-07-17 | 13:00

Apartamenty inwestycyjne od Grupy Murapol z gwarancją przychodu przez 12 mies.

Grupa Murapol przygotowała kolejną ciekawą propozycję dla inwestorów, którzy szukają atrakcyjnej formy lokowania kapitału i chcą zyskać gwarancję wpływów z najmu bez
Nieruchomości Włoskie połączenie rozwiązań dla przemysłu i posesji
2024-07-17 | 01:00

Włoskie połączenie rozwiązań dla przemysłu i posesji

Czy da się połączyć ze sobą elementy ogrodzeń posesyjnych z tymi przeznaczonymi dla przemysłu? Realizacja w siedzibie jednej z włoskich firm pokazuje, że tak. I to w niezwykle udany
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-16 | 14:57

White Star Real Estate wśród liderów Akademii ESG

Spółka White Star Real Estate dołączyła do grona liderów ESG, zostając partnerem Akademii ESG w sektorze biurowym. Realizując projekty w duchu zrównoważonego budownictwa i zarządzania, będzie dzieliła się dobrymi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem

Wokalistka zaznacza, że ma słabość do oryginalnych ubrań i lubi komponować stylizacje, które odzwierciedlają jej charakter i osobowość. W jej garderobie nie ma rzeczy przypadkowych, zawsze bowiem starannie dobiera to, co na siebie zakłada. Ostatnio szukała inspiracji modowych podczas Paris Fashion Week. Z Francji wróciła pełna wrażeń, z nowymi znajomościami i głową pełną pomysłów. Luna podkreśla, że choć szczególnie ceni sobie projekty młodych polskich, nieznanych jeszcze szerokiemu gronu twórców, to niewykluczone również, że za jakiś czas nawiąże współpracę z kultowym domem mody Schiaparelli.

Transport

Sztuczna inteligencja pomaga identyfikować czynniki ryzyka wypadków samochodowych. Naukowcy za pomocą Google Street View analizują pod tym kątem infrastrukturę drogową

Każdego roku 1,2 mln ludzi na świecie ginie w wypadkach drogowych. Chociaż w ostatnich latach bezpieczeństwo na drogach się stopniowo poprawia, to wciąż daleko nam do wizji zero, która zakłada ograniczenie do minimum liczby ofiar śmiertelnych. Specjaliści z dziedziny epidemiologii ze Szkoły Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Maryland badają miejsca tragicznych zdarzeń drogowych, analizując za pomocą sztucznej inteligencji miliony zdjęć z usługi Google Street View. Wskazują w ten sposób, które elementy infrastruktury można poprawić, by obniżyć ryzyko wypadku.

Media

Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy

Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących.