Komunikaty PR

Promocyjne ceny lokali i miejsc postojowych na Mieszkaniowym Dniu Otwartym

2024-04-24  |  12:00
Biuro prasowe

Grupa Murapol, deweloper z ponad 23-letnim doświadczeniem, przygotowała dla swoich klientów kolejną atrakcyjną promocję. Pierwszych 10 klientów, którzy pojawią się 27 kwietnia w każdym biurze sprzedaży objętym Mieszkaniowym Dniem Otwartym, będzie mogło nabyć lokal w promocyjnej cenie i kupić do niego miejsce postojowe nawet za 2 000 zł.

- Od 9 tys. zł za metr kwadratowy w Gdańsku, 8,5 tys. zł w Łodzi czy 7,4 tys. zł w Bydgoszczy – to przykładowe poziomy okazji mieszkaniowych, jakie stawiamy do dyspozycji klientów w ramach naszej nowej akcji specjalnej. To atrakcyjna oferta dla wszystkich osób, które nadal zastanawiają się nad zakupem lokalu na własne potrzeby bądź w celach inwestycyjnych. W związku z tym, że z okazji będzie mogło skorzystać pierwszych 10 klientów w każdym biurze sprzedaży objętym Mieszkaniowym Dniem Otwarty, to warto umówić się na spotkanie z doradcą już dziś. Idealnie pasuje tu stwierdzenie „Kto pierwszy, ten lepszy”! – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol. 

Niższe ceny mieszkań i apartamentów inwestycyjnych to jednak nie jedyna niespodzianka, jaką przygotował deweloper. Korzystając z promocji, klienci będą mogli nabyć do wybranych lokali objętych akcją miejsce postojowe naziemne za 2 000 zł lub w podziemnej hali garażowej za 12 000 zł.

Mieszkaniowy Dzień Otwarty odbędzie się już w najbliższą sobotę w biurach sprzedaży w 14 miastach w całej Polsce: Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach i we Wrocławiu. Doradcy będą czekali na klientów jak zawsze od godz. 9.00 do 14.00, jednak z racji ograniczonej oferty, warto wypełnić formularz i umówić się na spotkanie z nimi już teraz, by zapewnić sobie możliwość skorzystania z promocyjnych cen lokali i miejsc postojowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.