Spółka z grupy LVMH wybrała Metropolitan Warszawa
Moët Hennessy Polska, firma należąca do grupy Louis Vuitton Moët Hennessy – największego na świecie konglomeratu zarządzającego markami i dobrami luksusowymi, dołączyła do grona najemców Metropolitan Warszawa. Nowa siedziba Moët Hennessy Polska zajmuje 600 mkw. nowoczesnej przestrzeni biurowej z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Moët Hennessy Polska jest częścią grupy Louis Vuitton Moët Hennessy, zrzeszającej ponad 70 marek luksusowych z całego świata z branży modowej, kosmetycznej, biżuteryjnej oraz alkoholowej. Do grupy należą najbardziej prestiżowe marki globu, m.in. Louis Vuitton, Dior, Fendi, czy Givenchy. Świat alkoholi Moët Hennessy reprezentowany jest przez marki posiadające bogatą historię oraz doskonałą jakość produktów, powstałych dzięki wieloletniej tradycji. W portfolio firmy znajduje się bogata gama marek szampańskich, takich jak Dom Pérignon, Moët Chandon, Veuve Cliquot, Ruinart czy Krug oraz światowej sławy marki wysokoprocentowe: Hennessy Cognac, Glenmoragie, Ardbeg Whisky czy Belvedere Vodka – jedyny polski produkt w rodzinie LVMH i zarazem pierwsza na świecie wódka w segmencie super premium.
– Dołączenie do grona najemców Metropolitan Warszawa firmy Moët Hennessy Polska stanowi dla nas powód do dumy. Jest to również potwierdzenie skuteczności naszych działań, zmierzających do transformacji Metropolitan Warszawa w miejsce skupiające najbardziej prestiżowe globalne firmy i marki, z nadzwyczajną historią i tradycjami. Nasz budynek oferuje wyjątkowe środowisko pracy, sprzyjające kreatywności i innowacjom, w otoczeniu prestiżowej i eleganckiej części Warszawy. Jestem przekonana, że zespół Moët Hennessy Polska będzie doskonale czuł się w nowych przestrzeniach w Metropolitanie, co przełoży się na kolejne sukcesy firmy – powiedziała Joanna Kowalska-Szymczak, założycielka i CEO EBRU Capital, firmy pełniącej rolę asset managera Metropolitan Warszawa.
Firma Moët Hennessy Polska przeprowadziła się do Metropolitan Warszawa w sierpniu br. Jej nowa siedziba obejmuje 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni komercyjnej, usytuowanej na 4. piętrze z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego. Wyjątkowa przestrzeń, składa się z części biurowej oraz eventowej, przygotowanej z myślą o wydarzeniach specjalnych dla pracowników i gości firmy. Długoterminowa umowa pomiędzy Moët Hennessy Polska a Metropolitan Warszawa została zawarta na zasadach zielonego najmu.
– Dynamiczny rozwój firmy i powiększający się zespół spowodowały, że dotychczasowa przestrzeń biurowa okazała się niewystarczająca. To skłoniło nas do poszukiwania nowej lokalizacji. Wybór padł na budynek Metropolitan, który przekonał nas otwartą przestrzenią biurową, strategicznym położeniem w centrum Warszawy oraz atrakcyjnym widokiem na Ogród Saski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego – skomentował Tomasz Urbański, General Manager Moët Hennesy Poland & Ukraine.
Metropolitan Warszawa to najwyższej klasy budynek z biurami i luksusową przestrzenią handlowo-usługową na parterze, wyróżniający się ponadczasowymi rozwiązaniami architektonicznymi – w tym przestronnym, publicznym dziedzińcem. Metropolitan Warszawa usytuowany jest przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Inwestycja oferuje 33 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni biurowej oraz 3 300 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy.
W trzech charakterystycznych, siedmiokondygnacyjnych bryłach, oprócz najwyższej klasy powierzchni biurowych, mieszczą się również butiki z ekskluzywnymi markami, prestiżowy klub fitness, kawiarnie. W budynku znajduje się także 441 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, w tym parking publiczny oraz stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dostępna jest również infrastruktura dla rowerzystów.
Potwierdzenie jakości Metropolitan Warszawa i zastosowanych w budynku rozwiązań przyjaznych środowisku stanowi certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Najwyższy standard procedur bezpieczeństwa w obiekcie został natomiast wyróżniony oceną WELL Health-Safety Rating. Z kolei najlepsza łączność cyfrowa, jakość rozwiązań teletechnicznych i planów awaryjnych zostały potwierdzone certyfikatem WiredScore na najwyższym poziomie Platinum.
Ponad 10 000 m kw. posadzek żywicznych Flowcrete w zmodernizowanej Hali Urania
Apartamenty Vinea – nowa, kameralna inwestycja Budlexu w Toruniu przyciąga uwagę
Mieszkaniowe Black Weeks w Grupie Murapol
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
Prezenterka związana z formatem śniadaniowym Dwójki cieszy się, że jej syn pracuje w konkurencyjnej stacji. Nie czuje nutki rywalizacji, nawet gdy „Dzień Dobry TVN” kolejny raz z rzędu ma wyższy słupek oglądalności niż „Pytanie na śniadanie”. Katarzyna Dowbor wie, że Maciej przed kamerami czuje się jak ryba w wodzie, z radością obserwuje jego rozwój zawodowy i uważa, że doskonale radzi sobie w kilkugodzinnym programie realizowanym „na żywo”. Obydwoje unikają jednak rozmów o pracy.
Gwiazdy
Maja Klajda (Miss Polonia 2024): Obecność w Zespole Tańca Ludowego Lublin obudziła we mnie poczucie polskości, patriotyzmu i folkloru
Miss Polonia 2024 była członkinią Zespołu Tańca Ludowego w Lublinie przez 11 lat. Jej przygoda z tańcem rozpoczęła się od baletu. Wtedy właśnie jedna z nauczycielek wzbudziła w niej zainteresowanie folklorem i zasugerowała, by spróbowała swoich sił w lokalnej grupie. Maja Klajda traktuje to jako jedno z cenniejszych doświadczeń życiowych.
Problemy społeczne
Polska ochrona zdrowia niegotowa na kolejny kryzys. Eksperci: nie wyciągnęliśmy lekcji z pandemii
Polski system ochrony zdrowia jest w tej chwili słabo przygotowany na sytuacje kryzysowe, jak kolejne pandemie czy katastrofy naturalne. Poprawy wymaga w zasadzie każdy jego element: od polityki kadrowej, poprzez finansowanie świadczeń, aż po rozwiązania prawne – wynika z raportu omawianego przez ekspertów podczas konferencji „Zmiany w Ochronie Zdrowia 2024”. Wskazują oni, że nie wyciągnęliśmy wniosków z pandemii COVID-19.