Komunikaty PR

„Modowa bitwa generacji” motywem przewodnim 19. Manufaktura Fashion Week

2024-10-10  |  15:03

Już 18 i 19 października odbędzie się Manufaktura Fashion Week. Tematem 19. edycji wydarzenia będzie modowe starcie generacji GenZ i Millenialsów. W programie m.in. pokazy z udziałem „silver” Golden Models, w tym sióstr ADiHD – Mileny i Ilony Krawczyńskich, choreografie taneczne Piotrovskich we współpracy z tancerzami ze szkoły Agustina Egurroli oraz liczne zniżki w ramach ogólnopolskiej akcji rabatowej „Szaleństwo Zakupów”. 

19. Manufaktura Fashion Week 
18-19.10.2024, rotunda galerii handlowej Manufaktury 

Modowe starcia w Manufakturze 
Czy pokolenie Z może czerpać modowe inspiracje od Millenialsów i na odwrót? Podczas 19. Manufaktura Fashion Week dojdzie do konfrontacji stylów tych dwóch pokoleń. „Modowa bitwa generacji”, która rozgrzewa social media, widoczna będzie nie tylko na wybiegu, ale także w wyjątkowych atrakcjach, których nie zabraknie w programie łódzkiego święta mody. 

Moda przez duże M 

Piątkowe otwarcie Manufaktura Fashion Week będzie prawdziwą ucztą dla fanów najbardziej oryginalnej i inspirującej mody od polskich projektantów. 18 października pokazy otworzy kolekcja „Uniesienia” łodzianina, Jarosława Ewerta, pełna dbałości o detale i podsumowująca dotychczasową 15-letnią twórczość artysty. Finalista prestiżowego konkursu modowego „Złota Nitka” Dominik Żyża, zaprezentuje kolekcję pod nazwą „Nigdy o Tobie nie zapomnę” inspirowaną twórczością polskiego artysty i rzeźbiarza Władysława Hasiora. Na zakończenie pierwszego dnia święta mody w Manufakturze swoją „Modę cyrkularną” pokaże znany z upcyklingowania ubrań Jacob Buczyński.   

Stylowe bitwy pokoleń na wybiegu 

Sobota (19.10) upłynie pod znakiem modowych starć generacji. W programie pokazów nie zabraknie znanych marek dostępnych w Manufakturze. Stylizacje, które przygotuje stylistka Manufaktury, Kasia Lipińska, będą odzwierciedlać trendy wybierane przez Millenialsów i GenZ. Street fashion czy minimalizm? Oversize czy dopasowane kroje? Spodnie z wysokim stanem czy biodrówki? Te i inne trendy zagoszczą na wybiegu w pokazach wyreżyserowanych przez Katarzynę Wojterę. Jedną z głównych atrakcji, oddających ducha i trendy mody wybieranej przez Millennialsów i GenZ, będzie bez wątpienia pokaz z udziałem aktualnych, jak i dawnych modelek Golden Models. Na wybiegu pojawią się m.in.  Milena i Ilona Krawczyńskie czy Beata Stelmaszczyk-Pustelnik. Gospodarzem wydarzenia będzie popularny prezenter modowy i telewizyjny, Mateusz Hładki.  

Intro do pokazów w stylu bitew tanecznych zaprezentują Piotrovscy. Ich choreografie bazujące na taneczno-muzycznym starciu generacji GenZ vs. Millennialsi, publikowane w social mediach, szturmem podbijają serca fanów! Razem z duetem na scenie wystąpią młodzi tancerze z Egurrola Dance Studio.  

Wydarzenie urozmaicą również panele z udziałem Macieja Majznera. Nawiązując do motywu przewodniego Fashion Weeka, podczas jednego z nich stylista omówi, jakie są trendy w modzie, co jest jej ponadczasową klasyką i podpowie, jak międzypokoleniowo wymieniać się elementami garderoby. Fashion Week zakończy koncert Kuby Szmajkowskiego, finalisty pierwszej edycji „The Voice Kids” oraz zwycięzcy 19. edycji „Twoja twarz brzmi znajomo”. Rzeszę fanów przyniósł mu nie tylko udział w popularnym talent show. Jego kariera rozwinęła się, kiedy został członkiem grupy 4Dreamers. Od czasu rozwiązania zespołu Kuba prowadzi solową karierę, a liczba jego wielbicieli stale rośnie! 

Przygotuj się na „Szaleństwo Zakupów”  

Równocześnie, 18 i 19 października, trwać będzie ogólnopolska akcja rabatowa. Specjalnie na „Szaleństwo Zakupów” marki w Manufakturze przygotowały wyjątkowe promocje, które ułatwią szukanie modowych perełek. To doskonała okazja, by zapoznać się z trendami na jesień i zimę, wzbogacając swoją szafę o elementy garderoby w modne zwierzęce wzory, nie zapominając również o niezbędnych akcesoriach na ten sezon, takich jak np. torebka z efektem croco

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.