Modowa marka Mai Bohosiewicz z nowym butikiem w Gdańsku
Modowa marka Le Collet, założona przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz w miniony weekend otworzyła kolejny butik stacjonarny. Sklep w Gdańsku jest drugim pod szyldem tej marki w Polsce. To bardzo ważny krok w ekspansji firmy, która od początku swojego istnienia w 2018 r. zdobyła rzeszę klientek. W planach Mai Bohosiewicz jest także rozszerzenie oferty swojego brandu o modę męską i dziecięcą oraz biżuterię.
Nowootwarty butik Le Collet w Gdańsku znajduje się przy ul. Stara Stocznia 8/3. Podobnie, jak w warszawskim sklepie - można w nim znaleźć szeroką gamę ubrań dla kobiet, uzyskać porady stylistyczne, a także miło spędzić czas w designersko urządzoniej przestrzeni. Cała oferta dostępna jest również za pośrednictwem sklepu e-commerce.
Le Collet oferuje odzież, która powstaje z wysokiej jakości tkanin, sprowadznych m.in. z Włoch. Tym, co dodatkowo wyróżnia markę, są wyjątkowe wzornictwo i kroje, które można nazwać ponadczasowymi.
- Przez ostatnie miesiące nasze działania skupiały się głównie nad planowanym otwarciem kolejnego butiku. Bardzo się cieszę, że już mogę do niego zaprosić klientki. Drugi sklep stacjonarny Le Collet to duży krok w rozwoju naszego biznesu. Jednym z naszych celów jest zwiększanie dostepności oferowanych przez naszą markę produktów oraz wzrost naszego potencjału sprzedażowego i właśnie w tym ma pomóc nowa lokalizacja - mówi Maja Bohosiewicz, właścicielka Le Collet.
Le Collet dba o budowanie bliskiej relacji z klientkami poprzez aktywność w mediach społecznościowych. Konto marki na Instagramie obserwuje niemal 200 tys. osób. Firma stara się odpowiadać na potrzeby kobiet, a wiedzę, jakie one są - czerpie od nich samych. Obecnie brand Mai Bohosiewicz to nie tylko sklepy, ale przestrzeń, w której można czerpać inspirację, zadawać pytania i otrzymywać modowe porady.
- Od lat staram się przekazywać wszystkim kobietom to, że ubranie może dodawać im pewności siebie, ale dopiero w parze z ich osobowością tworzy wartościową całość. Klientki wierzą w moją markę i ufają nam nie z powodu tego, że są to ubrania od Mai Bohosiewicz, ale ze względu na ich unikatowość i bardzo dobrą jakośc. Dziś Le Collet to prężnie działająca firma z niesamowitym zespołem, w którym tak naprawdę ja jestem tylko dodatkiem - podkreśla Maja Bohosiewicz.
W planach Le Collet jest rozszerzenie asortymentu o modę męską, dziecięcą i biżuterię, co pozwoli na jęszcze większe skalowanie biznesu.
Dane firmy Statista pokazują, że wartość sprzedaży odzieży w Polsce w 2022 r. szacowana jest na 11,6 mld euro. Według prognoz - w tym roku może wzrosnąć do nawet 15,2 mld euro (8,2 mld euro - sprzedaż odzieży damskiej, 5 mld euro - odzieży męskiej, a 2,1 mld euro - odzieży dziecięcej). W 2022 r. mieszkaniec Polski szacunkowo wydał na odzież 308 euro. W 2027 r. kwota ta ma wzronąć do około 500 euro.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Prawo
Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.