Komunikaty PR

Mohani - marka stworzona w zgodzie z naturą

2022-10-18  |  01:00
Biuro prasowe

Polskie marki od lat podbijają rynek beauty. Wyróżniają się składem, najwyższą jakością, skutecznością działania oraz światowym poziomem. Nie inaczej jest w przypadku marki Mohani, która w pełni wykorzystuje moc natury. Kosmetyki marki są ekologiczne, wegańskie i produkowane w sposób zrównoważony. Inspiracją do jej powstania były podróże - nie tylko fizyczne, ale również - dzięki świadomej pielęgnacji, odpowiadającej na potrzeby ciała - te duchowe, które pobudzają̨ zmysły. Odkryj markę Mohani i dołącz do podroży w kierunku świadomych wyborów pielęgnacyjnych!

Polska marka naturalnych kosmetyków Mohani powstała w 2004 roku. Obecnie w portfolio marki jest ponad 100 produktów, które wyróżniają się minimalistycznym składem i jednocześnie skutecznością działania, przy minimalnym wpływie na środowisko.

Formuły w zgodzie z naturą

Kosmetyki Mohani to proste formuły, czerpiące z bogactwa czystych i najlepszej jakości składników naturalnych. Dobierane są tak, by tworzyć́ harmonię pomiędzy rezultatami a przyjemnością stosowania. W produktach marki znajdziemy najwyższej jakości naturalne oleje, takie jak olej z opuncji figowej, określany mianem eliksiru młodości ze względu na wyjątkowo wysoką zawartość witaminy E, olej z dzikiej róży mosqueta, będącej bogatym źródłem NNKT i witaminy E oraz olej arganowy bio, który jest nieocenionym źródłem piękna i młodości dla skóry i włosów. W składzie kosmetyków marki znajdują się również dobroczynnie działające ekstrakty z owsa i jęczmienia, olejki z owoców rokitnika, z awokado czy migdałowy. W portfolio marki są również naturalne olejki eteryczne, pozyskiwane z liści, kwiatów, łodyg i owoców rośliny. Kosmetyki Mohani są tworzone wyłącznie z niezbędnych składników, które są̨ naturalne i przyjazne naturze oraz człowiekowi.

Podróż dookoła świata

Kosmetyki Mohani nawiązują̨ do podroży. Twórcy marki odwiedzili najdalsze zakątki świata w poszukiwaniu inspiracji i sprawdzonych rytuałów pielęgnacyjnych. Składniki wykorzystywane w produktach marki pochodzą z różnych stron świata - z Maroka, Syrii, Włoch, Skandynawii Północnej, Australii czy Indii. Ideą marki jest przygoda, które można odnaleźć w podróżach po świecie, także tym kosmetycznym. Świadoma pielęgnacja, która odpowiada na potrzeby ciała i zmysłów, również może być inspirującą podróżą.

Naturalny rytuał pielęgnacyjny - w zgodzie z Twoimi potrzebami

 

Produkty marki pozwalają stworzyć swój własny, unikalny rytuał pielęgnacyjny z naturą w roli głównej. W portfolio marki znajdują się kolekcje, które nawiązują do podróży po świecie, m. in. Alfabet Ziemi, Norweski Wiatr, Dziki Ogród, Mohani Smile oraz kolekcja olejków eterycznych. Kolekcja Alfabet Ziemi to przede wszystkim proste, naturalne preparaty: hydrolaty, masła, olejki i sera do twarzy. Każdy z produktów stanowi jeden krok w codziennej podróży do pięknej, zdrowej skóry. Produkty można dopasować do swojego ciała, nastrojów i preferencji. O pielęgnację skóry twarzy zadbają produkty z kolekcji Norweski Wiatr, które czerpią z czystości natury Skandynawii Północnej. Kolekcja Dziki Ogród skutecznie pobudza zmysły dzięki olejkom na bazie owoców. W jej skład wchodzą pięknie pachnące olejki, peelingi oraz musy. Mohani Smile to naturalne produkty do pielęgnacji i higieny jamy ustnej, które zadbają o codzienny, naturalny uśmiech. Kolekcja olejków eterycznych - idealnych do pielęgnacji, kąpieli i masażu - oparta jest wyłącznie na bazie składników COSMOS ORGANIC. Olejki eteryczne to skoncentrowana esencja jednego składnika, która zachowuje maksimum właściwości pielęgnacyjnych i aromaterapeutycznych.

Więcej informacji o marce i produktach Mohani znajduje się na stronie: https://mohani.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Na randkę, spotkanie biznesowe i dzień dla siebie - perfumy Gisada na wyjątkowe Biuro prasowe
2024-08-06 | 16:00

Na randkę, spotkanie biznesowe i dzień dla siebie - perfumy Gisada na wyjątkowe

Perfumy mają niezwykłą moc - są nie tylko sposobem na wyrażenie siebie czy nośnikiem emocji i wspomnień, ale mogą również wpływać na nasze samopoczucie i pewność siebie
Uroda Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej
2024-08-01 | 15:00

Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej

Na 3 sierpnia przypada Dzień Arbuza – święto to obchodzone jest w różnych częściach świata, by uczcić ten znany owoc, który bardzo chętnie spożywamy podczas
Uroda Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market
2024-08-01 | 12:15

Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market

Już teraz kosmetyki naturalne “Samo Dobro”, marki należącej do fundacji Feminoteka, są dostępne dla klientek i klientów Bolt Market Pojawienie się marki wśród

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Podróże

Paulina Sykut-Jeżyna: Byłam już na Mazurach, a teraz lecę do Grecji. Wszędzie ceny wzrosły, ale przecież można wybierać różne miejsca i wedle uznania planować wydatki

Prezenterka podkreśla, że jej tegoroczne wakacje mają dwie odsłony. Cieszy się, że wraz z bliskimi udało jej się już spędzić trochę czasu na ukochanych Mazurach, a z kolei teraz udaje się do Grecji i ma nadzieję, że urlop upłynie jej pod znakiem odpoczynku, wyciszenia i ładowania akumulatorów. Paulina Sykut-Jeżyna dostrzega, że ceny wzrosły, ale podkreśla, że zawsze można wybrać takie miejsca na wakacyjny wypoczynek, gdzie ten wzrost nie będzie tak mocno odczuwalny.

Media

Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor

Prezenterka żałuje, że Maciej Dowbor pożegnał się z Polsatem, ale szanuje jego decyzję i wierzy, że przed nim kolejne ciekawe wyzwania zawodowe. Agnieszka Hyży niezwykle miło wspomina czasy, kiedy mieli przyjemność ze sobą współpracować, i nie ukrywa, że wciąż sporo się od niego uczy, chociażby obserwując jego aktywność w mediach społecznościowych. Cieszy się także na każde spotkanie z nim.