Mohani - marka stworzona w zgodzie z naturą
Polskie marki od lat podbijają rynek beauty. Wyróżniają się składem, najwyższą jakością, skutecznością działania oraz światowym poziomem. Nie inaczej jest w przypadku marki Mohani, która w pełni wykorzystuje moc natury. Kosmetyki marki są ekologiczne, wegańskie i produkowane w sposób zrównoważony. Inspiracją do jej powstania były podróże - nie tylko fizyczne, ale również - dzięki świadomej pielęgnacji, odpowiadającej na potrzeby ciała - te duchowe, które pobudzają̨ zmysły. Odkryj markę Mohani i dołącz do podroży w kierunku świadomych wyborów pielęgnacyjnych!
Polska marka naturalnych kosmetyków Mohani powstała w 2004 roku. Obecnie w portfolio marki jest ponad 100 produktów, które wyróżniają się minimalistycznym składem i jednocześnie skutecznością działania, przy minimalnym wpływie na środowisko.
Formuły w zgodzie z naturą
Kosmetyki Mohani to proste formuły, czerpiące z bogactwa czystych i najlepszej jakości składników naturalnych. Dobierane są tak, by tworzyć́ harmonię pomiędzy rezultatami a przyjemnością stosowania. W produktach marki znajdziemy najwyższej jakości naturalne oleje, takie jak olej z opuncji figowej, określany mianem eliksiru młodości ze względu na wyjątkowo wysoką zawartość witaminy E, olej z dzikiej róży mosqueta, będącej bogatym źródłem NNKT i witaminy E oraz olej arganowy bio, który jest nieocenionym źródłem piękna i młodości dla skóry i włosów. W składzie kosmetyków marki znajdują się również dobroczynnie działające ekstrakty z owsa i jęczmienia, olejki z owoców rokitnika, z awokado czy migdałowy. W portfolio marki są również naturalne olejki eteryczne, pozyskiwane z liści, kwiatów, łodyg i owoców rośliny. Kosmetyki Mohani są tworzone wyłącznie z niezbędnych składników, które są̨ naturalne i przyjazne naturze oraz człowiekowi.
Podróż dookoła świata
Kosmetyki Mohani nawiązują̨ do podroży. Twórcy marki odwiedzili najdalsze zakątki świata w poszukiwaniu inspiracji i sprawdzonych rytuałów pielęgnacyjnych. Składniki wykorzystywane w produktach marki pochodzą z różnych stron świata - z Maroka, Syrii, Włoch, Skandynawii Północnej, Australii czy Indii. Ideą marki jest przygoda, które można odnaleźć w podróżach po świecie, także tym kosmetycznym. Świadoma pielęgnacja, która odpowiada na potrzeby ciała i zmysłów, również może być inspirującą podróżą.
Naturalny rytuał pielęgnacyjny - w zgodzie z Twoimi potrzebami
Produkty marki pozwalają stworzyć swój własny, unikalny rytuał pielęgnacyjny z naturą w roli głównej. W portfolio marki znajdują się kolekcje, które nawiązują do podróży po świecie, m. in. Alfabet Ziemi, Norweski Wiatr, Dziki Ogród, Mohani Smile oraz kolekcja olejków eterycznych. Kolekcja Alfabet Ziemi to przede wszystkim proste, naturalne preparaty: hydrolaty, masła, olejki i sera do twarzy. Każdy z produktów stanowi jeden krok w codziennej podróży do pięknej, zdrowej skóry. Produkty można dopasować do swojego ciała, nastrojów i preferencji. O pielęgnację skóry twarzy zadbają produkty z kolekcji Norweski Wiatr, które czerpią z czystości natury Skandynawii Północnej. Kolekcja Dziki Ogród skutecznie pobudza zmysły dzięki olejkom na bazie owoców. W jej skład wchodzą pięknie pachnące olejki, peelingi oraz musy. Mohani Smile to naturalne produkty do pielęgnacji i higieny jamy ustnej, które zadbają o codzienny, naturalny uśmiech. Kolekcja olejków eterycznych - idealnych do pielęgnacji, kąpieli i masażu - oparta jest wyłącznie na bazie składników COSMOS ORGANIC. Olejki eteryczne to skoncentrowana esencja jednego składnika, która zachowuje maksimum właściwości pielęgnacyjnych i aromaterapeutycznych.
Więcej informacji o marce i produktach Mohani znajduje się na stronie: https://mohani.pl

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły
Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.
Podróże
Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.