Komunikaty PR

Mokotowskie Spotkania w Placu Unii

2020-02-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelia Kolad
BFF Banking Group

ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/

Już w najbliższy czwartek, 20 lutego 2020 r., w Plac Unii City Shopping rozpocznie się kolejna edycja Mokotowskich Spotkań. Comiesięczne targi wzbogacają ofertę modową Centrum Handlowego poprzez promocję niezależnych marek. To doskonała propozycja dla osób, które poszukują jakości, ciekawego designu i nieszablonowych rozwiązań. Podczas wydarzenia kupić można produkty wytwarzane w 100% w Polsce, a co za tym idzie, wesprzeć i poznać lokalnych producentów. 

 

Mokotowskie Spotkania to projekt dla osób zainteresowanych świadomą konsumpcją i rodzimą produkcją. Głównym założeniem inicjatywny jest zebranie w jednym miejscu różnorodnych marek, które łączy dobra jakość, ciekawe wzornictwo oraz chęć otwarcia się na bezpośredni kontakt z klientem. Będąc częścią wydarzenia, Plac Unii udostępnia przestrzeń komercyjną, wspierając tym samym najzdolniejszych polskich twórców, mówi  Agata Ryś-Zawistowska, dyrektor kompleksu handlowo-biurowego Plac Unii.

 

Modnie , lokalnie, świadomie

Mokotowskie Spotkania to cykl, który zagościł w Placu Unii blisko 6 lat temu. Oryginalna formuła targów, na których lokalni producenci prezentują swoje wyroby sprawia, że wydarzenie cieszy się niesłabnącą popularnością. Możliwość poznania i porozmawiania z autorami designerskich projektów dodatków sprawia, że targi na stałe wpisały się do kalendarza najważniejszych wydarzeń modowych w stolicy. 

 

W najbliższej edycji wydarzenia udział wezmą przedstawiciele następujących marek: Misstique Warsaw, Butik Vende, Momonomo pracownia rzeczy przytulnych, Takapara - be yourself, be different, EM MEN’S, Korale i inne detale, Spider And Wolf, Cocotier, Bartos Cosmetics.

 

Najbliższe Mokotowskie Spotkania odbędą się 20-22 lutego 2020 r. (czwartek-sobota), w godzinach 10-21. Wstęp jest bezpłatny. Zapraszamy! 

 

Więcej informacji udzielają:

Ewelina Kolad, ewelina.kolad@ahavapr.pl, + 48 510 291 250

Monika Kern, monika.kern@ahavapr.pl , +48 601 892 291


Centrum Handlowe Plac Unii City Shopping: 

Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń, darmowo dostępnych dla klientów. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.

 

Agentem wyłącznym reprezentującym kompleks Plac Unii w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: BFF Banking Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody Biuro prasowe
2024-06-26 | 10:50

Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody

Pokazy zrównoważonej mody, dyskusje o ekologicznym podejściu do ubrań, warsztaty recraftingu oraz panel o nowej formule Perwoll czekały na uczestników wydarzenia Re:Think New 12
Moda SYOSS x SHINING TALENTS - konkurs dla młodych projektantów!
2024-06-24 | 18:00

SYOSS x SHINING TALENTS - konkurs dla młodych projektantów!

17 czerwca 2024 roku wystartował konkurs dla młodych projektantów pod patronatem marki SYOSS. Debiutanci w świecie mody będą mieli za zadanie stworzenie kapsułowej kolekcji,
Moda Klapki, japonki, a może sandałki?
2024-06-24 | 11:10

Klapki, japonki, a może sandałki?

Dla wielu z nas buty to najważniejszy dodatek, który może wyróżniać się w całej stylizacji bądź stanowić jej stonowane dopełnienie. Nie inaczej jest w przypadku letnich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.

Problemy społeczne

Zbliża się tsunami problemu otyłości i związanych z nią powikłań. Bez zmiany w podejściu do tej choroby trudno mówić o skutecznej walce

Wypracowanie ścieżki postępowania z pacjentem zmagającym się z chorobą otyłościową, edukacja zdrowotna czy walka ze stygmatyzacją, również w gabinetach lekarskich. Na te potrzeby zwracają szczególną uwagę eksperci ochrony zdrowia, mówiąc o  nadwadze i otyłości. Są też zgodni co do tego, że jeśli nie zatrzymamy narastającego problemu i nie wdrożymy konkretnej strategii walki z otyłością, to gabinety lekarskie już za kilka lat zmierzą się z rosnącą rzeszą coraz młodszych pacjentów z poważnymi powikłaniami zdrowotnymi. Wśród nich do tych najgroźniejszych zalicza się cukrzycę typu 2 czy choroby serca.

Prawo

Rośnie skala wykorzystywania seksualnego dzieci przez internet. Ofiarami padają nawet kilkulatkowie

Co sekundę w internecie udostępniane są co najmniej dwa obrazy lub filmy dotyczące przestępstw seksualnych na szkodę dzieci. 40 proc. z nich przedstawia dzieci poniżej 10 lat – wynika z danych Komisji Europejskiej. Skala problemu rośnie, zwłaszcza że z internetu korzystają coraz młodsze dzieci, często bez kontroli ze strony rodziców. Niedawno ruszyła kampania #ToNieJestNormalne, która ma walczyć z wykorzystywaniem seksualnym dzieci w sieci i zwrócić uwagę dorosłych na ten problem. Tym bardziej że wciąż brakuje unijnych przepisów, które pomogłyby walczyć z tym zjawiskiem.