Mokotowskie Spotkania w Placu Unii
BFF Banking Group
ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/
Już w najbliższy czwartek, 20 lutego 2020 r., w Plac Unii City Shopping rozpocznie się kolejna edycja Mokotowskich Spotkań. Comiesięczne targi wzbogacają ofertę modową Centrum Handlowego poprzez promocję niezależnych marek. To doskonała propozycja dla osób, które poszukują jakości, ciekawego designu i nieszablonowych rozwiązań. Podczas wydarzenia kupić można produkty wytwarzane w 100% w Polsce, a co za tym idzie, wesprzeć i poznać lokalnych producentów.
Mokotowskie Spotkania to projekt dla osób zainteresowanych świadomą konsumpcją i rodzimą produkcją. Głównym założeniem inicjatywny jest zebranie w jednym miejscu różnorodnych marek, które łączy dobra jakość, ciekawe wzornictwo oraz chęć otwarcia się na bezpośredni kontakt z klientem. Będąc częścią wydarzenia, Plac Unii udostępnia przestrzeń komercyjną, wspierając tym samym najzdolniejszych polskich twórców, mówi Agata Ryś-Zawistowska, dyrektor kompleksu handlowo-biurowego Plac Unii.
Modnie , lokalnie, świadomie
Mokotowskie Spotkania to cykl, który zagościł w Placu Unii blisko 6 lat temu. Oryginalna formuła targów, na których lokalni producenci prezentują swoje wyroby sprawia, że wydarzenie cieszy się niesłabnącą popularnością. Możliwość poznania i porozmawiania z autorami designerskich projektów dodatków sprawia, że targi na stałe wpisały się do kalendarza najważniejszych wydarzeń modowych w stolicy.
W najbliższej edycji wydarzenia udział wezmą przedstawiciele następujących marek: Misstique Warsaw, Butik Vende, Momonomo pracownia rzeczy przytulnych, Takapara - be yourself, be different, EM MEN’S, Korale i inne detale, Spider And Wolf, Cocotier, Bartos Cosmetics.
Najbliższe Mokotowskie Spotkania odbędą się 20-22 lutego 2020 r. (czwartek-sobota), w godzinach 10-21. Wstęp jest bezpłatny. Zapraszamy!
Więcej informacji udzielają:
Ewelina Kolad, ewelina.kolad@ahavapr.pl, + 48 510 291 250
Monika Kern, monika.kern@ahavapr.pl , +48 601 892 291
Centrum Handlowe Plac Unii City Shopping:
Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń, darmowo dostępnych dla klientów. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.
Agentem wyłącznym reprezentującym kompleks Plac Unii w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.