Komunikaty PR

Monika Mrozowska ambasadorką Juice Plus

2023-10-09  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt

Monika Błasikiewicz
MBPR

Boczna
05-840 Brwinów
monika|mb-pr.pl| |monika|mb-pr.pl
608090787
mbpr.pl

Monika Mrozowska, aktorka, prezenterka, autorka kilku książek o zdrowym stylu życia, mama czwórki dzieci, została oficjalną ambasadorką marki Juice Plus+ w Polsce.

 

Firma Juice Plus+ jest globalną marką działającą w sektorze zdrowego stylu życia z misją inspirowania zdrowych trendów na całym świecie od ponad 50 lat. Działa na 27 rynkach współpracując z grupą 200, 000 niezależnych partnerów  obsługujących rzeszę ponad miliona klientów. Więcej informacji na stronie Juice Plus+ .

 

„Wybór Moniki na ambasadorkę marki w Polsce był bardzo świadomy. Monika wspaniale uosabia wartości reprezentowane przez Juice Plus+. Swoim życiem udowadnia innym, że można łączyć pracę z życiem prywatnym, jednocześnie nie rezygnując z własnych pasji i marzeń. Pomimo licznych obowiązków związanych z życiem zawodowym i wychowywaniem czwórki dzieci, znajduje czas, aby dbać o zdrową kuchnię i zdrowy tryb życia. Udowadnia, że dzieci mogą jeść warzywa i owoce, nie traktując ich jako przykrą konieczność, a wręcz jako dobrą zabawę.  Jestem pewna, że ta współpraca przyniesie wiele satysfakcji obu stronom.”- mówi Joanna Popowska, Manager Eastern Europe.

 

„Od wielu lat staram się propagować zdrowy styl odżywiania. Sama jestem wegetarianką, ale uważam, że nie jest to jedyne kryterium właściwego odżywiania. Dbam o to, co jem i co przygotowuję dla moich dzieci. Znam produkty Juice Plus+ i uważam, że mogą być świetnym uzupełnieniem zdrowej diety. Jednocześnie bardzo ułatwiają codzienne życie związane z gotowaniem i zakupami. Pomimo wielu zajęć, zawsze staram się, aby moje dzieci zjadły w domu coś zdrowego. Całą rodziną staramy się dużo ruszać i przebywać na świeżym powietrzu, jest to dla nas naturalne, nie traktujemy tego jako obowiązek. Dlatego współpracę z Juice Plus+ traktuję jako ciekawą przygodę i wyzwanie.”- podsumowuje Monika Mrozowska.

 

Współpraca obejmuje działania w social mediach ambasadorki i marki, udział w eventach organizowanych przez firmę, a także działania w mediach. Mrozowska będzie promowała produkty Juice Plus+ oraz nowo uruchomioną platformę dla klientów, gdzie znajduje się wiele praktycznych inspiracji do prowadzenia zdrowego trybu życia. Monika będzie również opracowywała przepisy z wykorzystaniem produktów marki, jako zachętę dla innych do przygotowywania zdrowych posiłków. Umowa została podpisana na rok i obowiązuje do września 2024 r. Firma wcześniej współpracowała z ambasadorami w Polsce, były to m.in. Anna Skura oraz Urszula Radwańska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MBPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA! Biuro prasowe
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie
Żywienie Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu
2024-07-30 | 13:00

Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu

Jak smakuje lato z Herbapolem? Jeśli zdecydujemy się sięgnąć po syropy z limitowanej wiosenno-letniej edycji, może mieć smak marakui i brzoskwini, cytrynowej lemoniady, arbuza z miętą czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.