MORSOWANIE - bestseller stycznia Wydawnictwa Harde

2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Morsowanie, niegdyś rozrywka dla wybranych, staje się coraz bardziej popularne. Można nawet powiedzieć – modne. Zdarza się jednak, że kąpieli w zimnej wodzie próbują osoby bez odpowiedniego przygotowania lub też cierpiące na dolegliwości wykluczające możliwość bezpiecznego korzystania z tej przyjemności.
Co więc zrobić, by praktykowanie morsowania było bezpieczne i przynosiło same korzyści dla ciała i ducha? Sięgnąć po poradnik „Morsowanie” pióra Ewy Zwierzchowskiej, który ukazał się nakładem Wydawnictwa Harde. Książka jest skierowana przede wszystkim do początkujących morsów oraz osób rozpoczynających przygodę z tą aktywnością fizyczną - dla zdrowia, dla poprawy odporności i dla podniesienia nastroju.
Autorka opisuje krok po kroku, jak przygotować się do zimowych kąpieli, jak je praktykować i jak korzystać z ich dobrodziejstw. Porusza zagadnienia dotyczące stanu zdrowia, diety, sprzętu, rozgrzewki, ubrania, środków bezpieczeństwa. Uzupełnieniem części poradnikowej są wywiady z doświadczonymi morsami, którzy dzielą się z czytelnikami wiedzą i kilkudziesięcioletnim doświadczeniem.
Poradnik Wydawnictwa Harde zawiera wszystkie niezbędne informacje, dzięki którym morsowanie będzie doświadczeniem przyjemnym i bezpiecznym. Można mieć nadzieję, że dzięki takiej publikacji zmniejszy się liczba osób, które wchodzą do zimnej wody na hurra, bez konsultacji lekarskiej, bez przygotowania lub nawet rozgrzewki, co może skończyć się poważną chorobą.
Znana aktorka Joanna Moro poleca „Morsowanie” tymi słowami: Nareszcie pojawił się na rynku prawdziwy poradnik nie tylko dla morsa, ale przede wszystkim dla człowieka, dążącego do utrzymania zdrowia, witalności i urody. Sama czytam go z zapartym tchem i Wam serdecznie polecam, żeby potem z pełną świadomością i bez żadnych obaw rozkoszować się zimnymi kąpielami. Na zdrowie!”.
Książka dostępna jest w najlepszych sieciach księgarskich i księgarniach stacjonarnych oraz internetowych, w tym na www.wiemiwybieram.pl/harde, jak też w wersji e-book m.in. na woblink.pl, legimi.pl, publio.pl, ebookpoint.pl. Zapraszamy na stronę wydawnictwa www. harde.se.pl/ oraz na Facebook.com i Instagram - @hardewydawnictwo.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.