Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską kolekcję Paulo.
Pauloadriani to rodzinna, łódzka firma modowa, która jest obecna na rynku od ponad 20 lat. Sklepy tej marki działają w modelu multibrand - ze starannie dobraną damską i męską modą premium takich marek jak: Strellson, Digel, Cinque, Baldessarini, Pierre Cardin, Fakts, Joop i Paulo. Firma stawia na kameralną przestrzeń sklepów i zakupy pod okiem doświadczonych fachowców. Tym, którzy cenią nie tylko styl, ale i indywidualne podejście, oferuje usługę szycia na miarę z wykorzystaniem najszlachetniejszych tkanin. Sklep znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego.
– Marki premium są coraz popularniejsze wśród wrocławian. Dołączenie Pauloadriani do naszych najemców to spełnienie oczekiwań klientów Magnolia Park poszukujących jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty modowej – mówi Marta Kocik z Multi Poland, p.o. dyrektorka Magnolia Park.
To kolejna marka modowa w ofercie największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku. Niedawno w Magnolia Park ponownie został otwarty salon Wólczanki. Tym razem w nowej lokalizacji, oferując szeroki wybór męskiej kolekcji. Lokal znajduje się na parterze, pomiędzy sklepami Bijou Brigitte a Peek & Cloppenburg.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.