Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską kolekcję Paulo.
Pauloadriani to rodzinna, łódzka firma modowa, która jest obecna na rynku od ponad 20 lat. Sklepy tej marki działają w modelu multibrand - ze starannie dobraną damską i męską modą premium takich marek jak: Strellson, Digel, Cinque, Baldessarini, Pierre Cardin, Fakts, Joop i Paulo. Firma stawia na kameralną przestrzeń sklepów i zakupy pod okiem doświadczonych fachowców. Tym, którzy cenią nie tylko styl, ale i indywidualne podejście, oferuje usługę szycia na miarę z wykorzystaniem najszlachetniejszych tkanin. Sklep znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego.
– Marki premium są coraz popularniejsze wśród wrocławian. Dołączenie Pauloadriani do naszych najemców to spełnienie oczekiwań klientów Magnolia Park poszukujących jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty modowej – mówi Marta Kocik z Multi Poland, p.o. dyrektorka Magnolia Park.
To kolejna marka modowa w ofercie największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku. Niedawno w Magnolia Park ponownie został otwarty salon Wólczanki. Tym razem w nowej lokalizacji, oferując szeroki wybór męskiej kolekcji. Lokal znajduje się na parterze, pomiędzy sklepami Bijou Brigitte a Peek & Cloppenburg.
![Ślubna pamiątka dla Młodej Pary - czym kierować się przy wyborze? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1350667774,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ślubna pamiątka dla Młodej Pary - czym kierować się przy wyborze?
![SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW](/files/_uploaded/glownekonf_1847194362,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW
![Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.](/files/_uploaded/glownekonf_289022252,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.