Nadchodzi dziesiąta odsłona Ekocudów online!
10. jubileuszowa edycja targów Ekocuda online już 11 i 12 grudnia! To dobra wiadomość dla wszystkich osób, które kochają kosmetyki naturalne a także… okazja, by zakupić wyjątkowe prezenty przyjazne środowisku! Jak zawsze Ekocuda odbędą się na Instagramie, gdzie będzie można spotkać się z ekspertami i producentami, którzy udzielać będą cennych rad.
Zbliża się czas przygotowań do zimy i wyboru produktów, które pomogą nam zadbać o siebie w mroźne dni. Jak zawsze możemy w tej kwestii liczyć na Ekocuda. Podczas targów zaprezentuje się kilkudziesięciu wystawców kosmetyków naturalnych, wegańskich i mineralnych. Będą zarówno stali bywalcy, jak i debiutanci, którzy po raz pierwszy przedstawią swoje produkty. Warto ich poznać i przetestować ekocudowne nowinki!
– Dzięki targom online możemy zaoferować naszym „odwiedzającym” nie tylko dostęp do samych kosmetyków w całej Polsce, ale również wiedzę, czyli coś, na czym bardzo nam zależy. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i pomysłodawczyni targów. Właśnie dlatego tak cieszę się, że udaje nam się organizować live’y eksperckie na Instagramie, podczas których znawcy tematu dzielą się swoim doświadczeniem, odpowiadają na pytania
i odkrywają przed słuchaczami tajemnice świata kosmetyków naturalnych. – dodaje.
Jednak to nie wszystko! Grudniowe Ekocuda online (ostatnie w tym roku) będą świetną okazją, by wybrać prezenty pod choinkę. Na fanów wydarzenia czekają wyjątkowe produkty, w pełni naturalne i – co ważne – stworzone z myślą o środowisku. Jako świąteczne podarunki dla bliskich doskonale sprawdzą się kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe, ale również akcesoria oraz produkty do domu. Warto też zadbać o siebie – w przedświątecznym zabieganiu nie zapominajmy również o odpoczynku. Ten czas z pewnością umili pięknie pachnąca świeczka zapachowa czy kule do kąpieli. Kupując prezenty, pamiętajmy też o sobie!
Tradycyjnie już podczas targów będzie można skorzystać z licznych promocji i rabatów, dzięki którym można zakupić swoje ulubione produkty taniej.
To data, którą koniecznie warto zapisać: 11-12 grudnia 2021 r.! Wszystkie informacje znaleźć można na stronie Ekocudów: www.ekocuda.com. Już wkrótce opublikowany tam zostanie harmonogram spotkań live z ekspertami.
Więcej informacji:
www.ekocuda.com
https://www.instagram.com/ekocuda/
https://www.facebook.com/ekocudacom
Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.