Komunikaty PR

NAGO dla seniorów

2020-04-09  |  14:45
Biuro prasowe

Wielkanoc to dla wielu seniorów szczególny okres w roku – czas świątecznych zakupów, gotowania niecodziennych dań i wreszcie – spotkania się przy świątecznym śniadaniu z najbliższymi. Nie wszyscy mają jednak taką możliwość. W Polsce co czwarty senior czuje się samotny. Brak osoby, do której można zadzwonić i z którą można się spotkać to trudna sytuacja na co dzień, a w Święta boli jeszcze bardziej. Dla takich osób wyjście do sklepu, kiosku czy też kościoła jest jedyną szansą, by porozmawiać z innymi ludźmi. Dziś trudna sytuacja związana z koronawirusem pozbawiła ich nawet tej możliwości.

 

Ratunkiem dla samotnych seniorów oraz szansą na uczynienie Świąt Wielkanocnych wyjątkowym czasem, jest bezinteresowna pomoc organizacji i wolontariuszy. Jednym z takich podmiotów jest Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, które pragnąc, by samotność w wielkanocnym czasie nie bolała aż tak mocno, dotrze ze świątecznymi koszykami oraz życzeniami do drzwi kilkuset starszych i osamotnionych osób.

 

Ze wsparciem dla tej wyjątkowej inicjatywy ruszyła polska marka odzieżowa NAGO, która pokazuje tym samym, że odpowiedzialna firma to nie tylko właściwe podejście do branży, w której się działa, ale także świadome działania w innych obszarach.

 

Pragnąc zadbać o los tych, którym jest teraz najtrudniej, marka postanowiła przyłączyć się do akcji Wielkanocny koszyk, organizowanej co roku przez Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. Między 7 a 13 kwietnia, klienci robiący zakupy na stronie www.nago.com, wesprą jednocześnie tę Organizacje. Z każdego zamówienia, marka przekaże 50 złotych na konto Stowarzyszenia, fundując tym samym koszyk wielkanocny dla jednej starszej osoby.

 

Chętni mogą również samodzielnie wesprzeć tę wielkanocną akcję i za pośrednictwem strony www.malibracia.org/wielkanoc/, ufundować jeden koszyk wielkanocny o wartości 50 złotych, dwa za 100 złotych lub wpłacić na konto Stowarzyszenia darowiznę o innej, dowolnej kwocie (numer konta: 02 1600 1462 1818 9539 9000 0005).

 

Tegoroczna Wielkanoc będzie inna dla wszystkich, jednak warto pomyśleć o tych najbardziej dotkniętych aktualną sytuacją i w miarę możliwości – wesprzeć ich. Empatia, a także poczucie wspólnoty są teraz szczególnie ważne oraz mogą sprawić, że w tym wszystkim możliwe będzie odczucie namiastki normalności i radości.

 

#jesteśmyrazem

#solidarnizseniorami

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.