Nagrody za milion w loterii centrów handlowych Atrium
W loterii mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, które od 14 września do 30 listopada br. zrobią zakupy w jednym z 7 centrów handlowych Atrium (Atrium Biała, Atrium Copernicus, Atrium Promenada, Atrium Reduta, Atrium Targówek, Focus Bydgoszcz oraz Galeria Dominikańska) za minimum 50 zł, zachowają paragon oraz dokonają prawidłowej rejestracji zgłoszenia na dedykowanej każdemu centrum stronie internetowej lub w kiosku loteryjnym znajdującym się na terenie galerii. W zależności od wydanej kwoty przyznawane są losy, które uprawniają do udziału w dwóch losowaniach – pensji rocznej oraz nagród natychmiastowych. Każde z centrów przygotowało dla swoich klientów różne upominki, które losowane są natychmiast po prawidłowym zgłoszeniu udziału w loterii.
Losowanie nagród głównych odbywa się w trzech terminach:
- I etap (zgłoszenia od 14 września do 30 września 2020 r.) – 9 października 2020 r.
- II etap (zgłoszenia od 1 października do 31 października 2020 r .) – 6 listopada 2020 r.
- III etap (zgłoszenia od 1 listopada do 30 listopada 2020 r.) – 4 grudnia 2020 r.
- Ten rok jest rokiem pełnym wyzwań zarówno dla branży handlowej, jak i dla konsumentów, dlatego postanowiliśmy, aby jesienią dać odwiedzającym nas klientom okazję do spontanicznej zabawy oraz możliwość zdobycia bardzo atrakcyjnych nagród. Koncepcja nagród natychmiastowych od razu daje radość z wygranej, a długi czas akcji pozwala na zwielokrotnienie szans na zdobycie 60 tysięcy złotych. Liczymy, że zaproponowana zabawa uprzyjemni czas spędzony w naszych centrach – mówi Joanna Pintal, Head of Marketing, Atrium Poland Real Estate Management sp. z o.o.
Loterii „Wyczaruj roczną pensję” towarzyszy intensywna kampania reklamowa obejmująca online, nośniki outdoorowe, reklamę radiową, prasową, PR i działania lokalne.
Regulamin loterii jest dostępny na stronach internetowych centrów: https://atrium-biala.pl/loteria/, https://atrium-copernicus.pl/loteria/, https://warszawa.promenada.com/loteria/, https://atrium-reduta.pl/loteria/, https://atrium-targowek.pl/loteria/, https://focusbydgoszcz.pl/loteria/, https://galeria-dominikanska.pl/loteria/.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.