Komunikaty PR

Nagrody za milion w loterii centrów handlowych Atrium

2020-09-14  |  14:00
Biuro prasowe

W loterii mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, które od 14 września do 30 listopada br. zrobią zakupy w jednym z 7 centrów handlowych Atrium (Atrium Biała, Atrium Copernicus, Atrium Promenada, Atrium Reduta, Atrium Targówek, Focus Bydgoszcz oraz Galeria Dominikańska) za minimum 50 zł, zachowają paragon oraz dokonają prawidłowej rejestracji zgłoszenia na dedykowanej każdemu centrum stronie internetowej lub w kiosku loteryjnym znajdującym się na terenie galerii. W zależności od wydanej kwoty przyznawane są losy, które uprawniają do udziału w dwóch losowaniach – pensji rocznej oraz nagród natychmiastowych. Każde z centrów przygotowało dla swoich klientów różne upominki, które losowane są natychmiast po prawidłowym zgłoszeniu udziału w loterii.

Losowanie nagród głównych odbywa się w trzech terminach:

  • I etap (zgłoszenia od 14 września do 30 września 2020 r.) – 9 października 2020 r.
  • II etap (zgłoszenia od 1 października do 31 października 2020 r .) – 6 listopada 2020 r.
  • III etap (zgłoszenia od 1 listopada do 30 listopada 2020 r.) –  4 grudnia 2020 r.

- Ten rok jest rokiem pełnym wyzwań zarówno dla branży handlowej, jak i dla konsumentów, dlatego postanowiliśmy, aby jesienią dać odwiedzającym nas klientom okazję do spontanicznej zabawy oraz możliwość zdobycia bardzo atrakcyjnych nagród. Koncepcja nagród natychmiastowych od razu daje radość z wygranej, a  długi czas akcji pozwala na zwielokrotnienie szans na zdobycie 60 tysięcy złotych. Liczymy, że zaproponowana zabawa uprzyjemni czas spędzony w naszych centrach mówi Joanna Pintal, Head of Marketing, Atrium Poland Real Estate Management sp. z o.o.

Loterii „Wyczaruj roczną pensję” towarzyszy intensywna kampania reklamowa obejmująca online, nośniki outdoorowe, reklamę radiową, prasową, PR i działania lokalne.

Regulamin loterii jest dostępny na stronach internetowych centrów: https://atrium-biala.pl/loteria/, https://atrium-copernicus.pl/loteria/, https://warszawa.promenada.com/loteria/, https://atrium-reduta.pl/loteria/, https://atrium-targowek.pl/loteria/, https://focusbydgoszcz.pl/loteria/, https://galeria-dominikanska.pl/loteria/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.